Vierailija

Pituutta 185cm, ei ylipainoa. Olen tumma, vähän jo harmaata ohimoilla. Huumorintajuinen, sopeutuvainen, luotettava. En rakastu hetkessä mutta kun "kolahtaa", se on menoa ;) Kiinnostuitko? Baareissa en käy, enkä massatapahtumissa. Tavataanko vaikka uimarannalla?

• ylös 9
  • alas 34

Sivut

Kommentit (72)

Vierailija

Millaista huumorisi on? Lempikirjasi? Horoskooppimerkki. Etkö käy siis festareillakaan tai hyvillä keikoilla? Ryyppäätkö vain kotona? Voitaisi tavata Malibussa :)

• ylös 20
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kuulostaa lupaavalta. Deittisaiteilla vastaavassa elämäntilanteessa olevat miehet vaikuttavat olevan hukassa itsensä kanssa; se on turn off.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millaista huumorisi on? Lempikirjasi? Horoskooppimerkki. Etkö käy siis festareillakaan tai hyvillä keikoilla? Ryyppäätkö vain kotona? Voitaisi tavata Malibussa :)

Aika mustaa, tilannehuumoria. Kirjoja luen vain lomilla laiturin nokassa, ei lempikirjaa. No, Raamattu se ei ole. En käy keikoilla, en pidä ruuhkista enkä ahtaudesta. Kotona viihdyn, mökillä, ystävien luona. En ryyppää. Malibu käy, jollain aikataululla.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Totta muuten tuo edellisen mainitsema uimarantakommentti. Kropat ehtii tsekata sitten myöhemmin, jos juttu luistaa ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita löytyy.

• ylös 47
  • alas 2
Vierailija

Miksi "paperilla" noin hyvä mies on eronnut? Valtaosassa tapauksiahan nainen hakee eroa.

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Viimeinen lause kadotti mielenkiintoni.

Ranta on mulle tärkeä, en tarkoita uintimielessä. Jossain rantapenkillä viihdyn paremmin, kuin kahvilassa.

• ylös 16
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi "paperilla" noin hyvä mies on eronnut? Valtaosassa tapauksiahan nainen hakee eroa.

Erottiin molempien toiveesta, ei ollut enää muuta yhteistä.

Vierailija

Mies tsekkaa tärkeimmän ensin. Tuo mies sopis mulle, olen ihan samanlainen. Edellinen pitkä suhde alkoikin uimarannalla,mutta mies osoittautui niin suureksi pettymykseksi vuosien myötä, etten enää rannalla yksin käy. Kroppa kyllä on kunnossa.

Vierailija

Kuulostaa kivalle.
Mitä teet vapaa-aikanasi? Mitä teet työksesi? Mitä vaatimuksia sinulla on naiselta?

N41

Vierailija

muistathan sitten tosian etsiä niitä oMAN ikäluokkasi naisia jos saalistat netissä. Me 40+-vuotiaat ei olla sitä. Sinun ikäluokkasi on n. 48-54 vuotiaat. He ovat varmasti kiinnostuneita sinusta, me nuoremmat ei.

• ylös 21
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Totta muuten tuo edellisen mainitsema uimarantakommentti. Kropat ehtii tsekata sitten myöhemmin, jos juttu luistaa ja yhteisiä mielenkiinnonkohteita löytyy.

Vastasin jo alemmas. Kropan tosin voi tsekkaa vaatteet päälläkin. Ekat treffit uimarannalla mieluummin ilta-auringossa ja vaatteet päällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
muistathan sitten tosian etsiä niitä oMAN ikäluokkasi naisia jos saalistat netissä. Me 40+-vuotiaat ei olla sitä. Sinun ikäluokkasi on n. 48-54 vuotiaat. He ovat varmasti kiinnostuneita sinusta, me nuoremmat ei.

Juu, mä en hae lasteni ikäistä seuraa :)

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Tämä saitti ei ole paras mahdollinen paikka uuden vakavan parisuhteen löytämiseen ainakin kun katselee tekstejä. Aika paljon on elämäänpettyneitä. Varsinkin parisuhdetta etsivien kommentit monetkin ovat olleet todella negatiivisia. Ei löydy, kukaan ei kelpaa, mistään ei tingitä. Itse olen sinulle liian vanha, 53 v, erosin pitkästä parisuhteesta ja parin vuoden yksinolon jälkeen löysin uuden surustelukumppanin. Nettideittisysteemistä. En juo enkä käy kapakoissa. Samanlainen todella mukava, pitkästä suhteesta eronnut mies tuli vastaan hyvin pikaisesti ja tulla se nyt laittelee laiskan sunnuntaiaamun aamiaista. Etsivä löytää, lykkyä!

• ylös 15
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.