Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko siro vai en? Mistä sirous katsotaan?

Vierailija
12.06.2016 |

Mistä tuo sirous oikein katsotaan? Ranteeni ja nilkkani eivät ole keskimääräistä ohuemmat, näistä kun toisessa keskustelussa puhuttiin. Mutta esimerkiksi vyötäröni ja rinnanympärykseni ovat reilusti keskimääräistä pienemmät, varsinkin suhteutettuna pituuteeni. Vyötäröstäni mitta on 58 cm ja rintaliiveissä käytän 65 cm:n ympärystä, koska halppiskaupoista ei löydy kokoa 60 (pituuteni on siis 174 cm). Jalkaterät ovat erittäin kapeat, jonka takia lähes kaikki kengät ovat liian leveitä. Kuitenkin kengänkokoni jalan pituuden takia on 39-40, eli ei kovinkaan pieni. Kaulani ei todellakaan ole paksu ja kasvot ovat luustoltaan kapeat. Lantioni mahtuu 34/XS koon vaatteisiin, joten sekään ei liene kovin suuri (farkuissa tuumakoko 25).

Noniin arvon AV-raati: olenko siis siro, vai "pilaako" normaalipaksuiset ranteet ja nilkat sekä suht iso kengänkoko paketin?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian pitkä siroksi.

Vierailija
2/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä et ole siro, pitkä ja hoikka kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet.

Vierailija
4/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy nähdä tissit että voi varmuudella sanoa.

t. aamusika

Vierailija
5/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohoh tämä oli jännä vastaus. En ole ajatellut, että pituudella olisi mitään tekemistä asian kanssa. Eikö sellainenkaan pitkä, jolla olisi pieni jalka ja hyvin ohuet ranteet ja nilkat, olisi siro?

Vierailija
6/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei kylläkään liity sirouteen, vaan sirot/linnunluiset ovat luuston rakenteelta sellaisia, eli vartalon pituus voi olla vaikka 180cm.

Pitkällä ihmisellä tosin vaikutelma on helpommin todellisuutta sirompi, kun ei ole niin lyhyet raajat ja vartalo voi olla sellainen gasellimainen, mitä lyhyellä ei ole.

Vierailija
7/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siro on "pieni, kevytrakenteinen, hento". 174-senttinen nainen ei ole pieni. Olet pitkä ja hoikka.

Vierailija
8/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus ei kylläkään liity sirouteen, vaan sirot/linnunluiset ovat luuston rakenteelta sellaisia, eli vartalon pituus voi olla vaikka 180cm.

Pitkällä ihmisellä tosin vaikutelma on helpommin todellisuutta sirompi, kun ei ole niin lyhyet raajat ja vartalo voi olla sellainen gasellimainen, mitä lyhyellä ei ole.

Kyllä pituus liittyy sirouteem, koska siro määritellään pieneksi. 174-senttinen ei ole pieni.

Vierailija
9/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole siro, olet kukkakeppi.

No ei pidä suuttua, saatat olla kauniihko kukkakeppi.

M

Vierailija
10/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen itse, että siro tarvitsee petite-mallistoja eli jos on liian pitkä, niin ei ole siro. Olet ehkä enemmänkin gasellimainen eli tavallaan sama kuin siro, mutta pitkä.

Vierailija
11/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala sanoa ilman kuvaa toisaalta

Vierailija
12/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär on siro. Pituus 157, paino 42 ja tuumiinrakenne hento, ja kaupassa pitää etsiä se petite-osasto.

Vierailija
13/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ainakin hoikka, ja voit olla myös luustoltasi siro, mutta pituutta sinulla on luultavasti vähintään 10 cm liikaa siihen, että sinusta saisi siron vaikutelman. Itse ainakin näen siroina vain pienet naiset.

Vierailija
14/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on lähinnä luuston kapeus joka sitouden määrittää. Itsekin olen hoikka, mutta en sirorakenteinen.

Vierailija
15/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itseäni sirona: pituutta 152 cm, kapeat nilkat ja ranteet, sirot sormet, kapea vyötärö, jalan koko 35-36.

Vierailija
16/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pituus liittyy sirouteen..niinkuin myös jalkaterän ja käden koko. Kokonaisuuden tulee olla pieni,jotta voi itseään siroksi sanoa.

Vierailija
17/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset mieltää sirouden eri tavalla. Mutta minusta pitkät ei ole siroja. Esim huippumallit on gasellimaisia, hoikkia ja pitkiä. Ei siroja.

En miellä itseänikään siroksi, vaikka ranteeni ovat niin kapeat ettei aikuisten kelloja meinaa saada tarpeeksi tiukalle eikä saappaat ole koskaan tiukkoja vaan kumisaappaan näköisiä ja vaikka kuppikoko on 60C (eli näyttää samalta kuin 70a tietämättömille tiedoksi), housut 24-25 tuumaa ja yläosat xxs tai xs. Pituutta 166cm. Rinnanymp 78cm, vyötärö 62cm ja lantio 88cm. Kengän koko 35.

Mutta jonkun mielestä voin olla siro. Itseni mielestä olen keskipituinen ja hoikka.

Vierailija
18/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaiset naiset ovat monesti siroja.

19/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siro:

- kapeat hartiat

- kapeat/pitkät sormet

- naiselliset (pienet) kädet ja jalat

- kapea kaula

- pieni nenä

- pienet korvat

- "terävät" polvet, ei pallomaiset

- pieni pää

- (ohut iho).

Mielestäni sirous ei ole välttämättä niinkään kokonaisuuden kuin yksityiskohtien pienuutta. Pienikokoinen on toki enemmän siro kun samanlainen isokokoinen, mutta lihavakin voi olla siropiirteinen ja tosi laiha voi olla miesmäinen muhkura... kuten minä. Olen harvinaisen epäsiro muhkura enkä hoikkakaan enää.

Vierailija
20/24 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aasialaiset naiset ovat monesti siroja.

Aivan. Ja harvemmin 174-senttisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi