Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappas, Elina Lepomäen mies on miljonääripankkiiri

12.06.2016 |

En tiennytkään!
No kelpaahan sitä sitten rouvankin huudella. Ajattelinkin, että ei kai jonkun Liberan puikoissa nyt niin paljon tienaa, että ajaisi ihan noin Nallemaista linjaa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001198554.html

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ihminen ja nainen.

Harvinaislaatuinen siinä mielessä ettei selvästikään pyri tulemaan ulkonäkö edellä. Hänellä olisi kyllä kalvakan pohjan alla potentiaalia politiikan "pyllytytöksikin". Mutta ilmeisesti se ei kiinnosta häntä, vaan asiapainotteinen näkyvyys on tavoitellumpaa.

Vierailija
22/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus on myynyt kaikki arvonsa (koti, uskonto ja isänmaa) ja jäljellä on pienen porukan etuja ajava puolue.[/quote]

Juuri näin. Kovaa suhmurointia ja tuossa kähminnässä aina jotkut (hitaat) jää jalkoihin ja ilman sopivia "nimityksiä". Totaalisesti menetin uskoni tuohon puolueeseen Orpon johdosta. Mies ei tosin tule ajamaan mitään asiaa, kuten ei ole tähän mennessäkään tehnyt. On ollut ministeri ja hallituksessa ja mitkä ovat aikaansaannokset? Listatkaa nyt edes yksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen ihminen ja nainen.

Harvinaislaatuinen siinä mielessä ettei selvästikään pyri tulemaan ulkonäkö edellä. Hänellä olisi kyllä kalvakan pohjan alla potentiaalia politiikan "pyllytytöksikin". Mutta ilmeisesti se ei kiinnosta häntä, vaan asiapainotteinen näkyvyys on tavoitellumpaa.

Jotain huomiohuoraamista sekin on että esiintyy tarkoituksella mustilla silmänalusilla. Haluaa viestiä että pitkää päivää tehdään ja hartiavoimin töitä.

Vierailija
24/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies tällä hetkellä ole kotona hoitamassa niitä lapsia, kun uutta tarpeeksi hyvää työpaikkaa ei ole osunut kohdalle tai ei ole tullut valituksi? Onneksi on ne miljoonat, muuten joutuisi pian tyytymään mihin tahansa työhön ja Elinankin politiikan sisältö voisi muuttua ihan päinvastaiseksi.

Vierailija
25/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mietin näitä naisia, joilla itsellä kunnianhimoa. Jos mun miehellä olisi rahaa, jäisin heti kotiin ja keskittyisin lasten kanssa olemiseen. Se on mun intohimoni.

No kun ei ole, täytyy itse luoda sitä uraa.

Ainahan eliittivaimot jotakin puuhastelevat.

Ei Elinakaan ikinä missään ns. oikeissa töissä ole ollut, vaan jonkun ajatuspajan toiminnassa mukana ja nyt politiikassa eli määräaikaisessa luottamustoimessa. Ihan tyypillisiä rikkaan rouvan "harrastuksia". Yksi olisi vielä hyväntekeväisyysjärjestöt, mutta ne eivät ehkä oikein istu Elinan maailmankuvaan.

Vierailija
26/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazaa kirjoitti:

En tiennytkään!

No kelpaahan sitä sitten rouvankin huudella. Ajattelinkin, että ei kai jonkun Liberan puikoissa nyt niin paljon tienaa, että ajaisi ihan noin Nallemaista linjaa.

Miten tämän miehen tulot vaikuttavat, minkälaista politiikkaa Lepomäki tekee. Lepomäki ei kyllä vaikuta miltään hissukka edustusrouvalta, jonka mies määrää kaiken.

Vierailija
27/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina mietin näitä naisia, joilla itsellä kunnianhimoa. Jos mun miehellä olisi rahaa, jäisin heti kotiin ja keskittyisin lasten kanssa olemiseen. Se on mun intohimoni.

Ei Elinakaan ikinä missään ns. oikeissa töissä ole ollut, vaan jonkun ajatuspajan toiminnassa mukana ja nyt politiikassa eli määräaikaisessa luottamustoimessa. Ihan tyypillisiä rikkaan rouvan "harrastuksia". Yksi olisi vielä hyväntekeväisyysjärjestöt, mutta ne eivät ehkä oikein istu Elinan maailmankuvaan.

Älä puhu pehmoisia. Katsopas Elinan cv:tä siellä on kyllä todellisia työpaikkoja, joita ei löydy 90% eduskunnan jäseniltä.

Vierailija
28/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Rinne ei voi olla pienituloisen puolella, koska on tienannut satoja tuhansia järjestöjyränä...

Vierailija
29/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei riitä se lapsien kanssa kotona olo, vaan kaipaavat elämäänsä jotain haasteitakin. Vaikka niitä lapsia kuinka rakastaisi. Jotenkin alkoi ärsyttää tuo viestisi, ajatteletko siis, että olet jotenkin parempi äiti, kun jäisit kotiin? Sitä paitsi, mitä sitten tekisit, kun lapset menevät kouluun tai muuttavat pois kotoa?

Lasten kasvatus ole kaikkein haasteellisinta.

Tarkoitus oli sanoa että lasten kasvatus on kaikkein haasteellisinta. Luulisi olevan haastetta kun on niin paljon pahoinvointia ihmisillä. Toisarvoista on uran luominen.

Miten se voi olla toisarvoista, jos kerran sinun kotiin jäämisesi mahdollistaisi vain miehesi uran luominen ja hyvän palkan saaminen? Sinähän pystyisit nostamaan tuossa tilanteessa vain omaa häntääsi. Miehestäsi sinun pitäisi totuudenmukaisesti puhua lapsille ja ystäville korostaen hänen huonouttaan, koska "tekee vain uraa".

Vai oletko niitä, joiden mielestä vain naisen pitää jäädä kotiin? Voin oikein kuvitella, kuinka mielestäsi miehen työssäkäynti tarkoittaa sitä, että perheestä pidetään huolta (vaikkei lapsia nähdä muulloin kuin vuosittaisella ulkomaanlomalla, eikä mitään kotitöitä tehdä), mutta naisen työnteko on itsekkyyttä, josta aiheutuu perheen pahoinvointia.

Vierailija
30/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olipas Elinan puhe eilen aivan kamalan huono. Siinä ilmeisesti yritettiin tavoitella jotain inhimillistä, helposti lähestyttävämpää imagoa, mutta oli kyllä niin teennäisen oloista.

Vierailija
31/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hyväosaiset haluavat muuttaa systeemiä?

Nykyisellä mallillahan tämänkin mies/vanhemmat on ne rahansa hankkineet. 

Vierailija
32/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazaa kirjoitti:

En tiennytkään!

Ihan sama ja Kokoomusta en todellakaan kannata, en ketään kokoomuslaista. En viitsinyt avata linkkiä, koska Lepomäen suklulaisten tulot eivät kiinnosta. 

Mutta mikä on pointtisi ap? Siis koska EL on nainen, hän elää "miljonäärimiehensä" siivellä? En tiedä mitä hän tienaa Liberasta, mutta hänellähän on kansanedustajan palkkio, joten hän huutelee varmaan ihan omalla kustannuksellaan. Jos kyseessä olisi Elias Lepomäki, jolla on "miljonääripankkiirivaimo", olisitko silloin tehnyt samanlaisen avauksen? Millaisia arvoja opetat lapsillesi, millainen roolimalli olet? 

Palstalla on aika kovassa kurssissa pyrkiminen samanlaisten opintojen tielle, jota Elina Lepomäkikin on kulkenut: Aallon Kauppis, oikis. Siitä se taivas sitten aukeaa. Jos politiikka kiinnostaa, niin siitä vain verkostoitumaan ja uraa luomaan! 

Vierailija
33/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on ollut ulkomailla pankeissa töissä, kuten sinäkin. Eiku.

Vierailija
34/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on saanut rikkaan miehen??

Vierailija
35/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä päättäjien pitäisi olla mahdollisimman köyhiä ja mielellään riippuvaisia tulonsiirroista. Omistusasunto enintään ja liian iso asuntolaina. Kansainvälinen ura talousmaailman tehtävissä on ehdoton miinus. Sellaista osaamista tämä maa ei tarvitse.

Vierailija
36/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piirit on pienet Turussa, että jos tavoitteeksi asettaa rikkaan miehen niin sellaisen todennäköisesti löytää.

Vierailija
37/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bongannut jonkun vähän vähemmän pelimiehen. 

Sama on käynyt monelle insinöörin vaimolle. 

Kaikki rikkaat miehet eivät hengaa bikinibeibejen kanssa luksusjahdin kannella. Kannattaa pitää silmät auki: rikkaita ja potentiaalisesti rikkaita miehiä voi olla ihan tavallisen oloisissa miehissä, kuten aikanaan suht vaatimattomissa Nokia-insinööreissä, jotka pääsivät oikeaan aikaan optioihin käsiksi. 

Vierailija
38/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elina lepomäki on miljonääripankkiiri ja sijoittaja itsekin.

Elinan nettisivulta henkilöhistoriaa:

"Olin 13, kun muutimme takaisin Suomeen. Oli raskasta jättää hyvät ystävät taakse. Neljässä vuodessa olin kasvanut lapsesta teiniksi. Siirryin Helsingin Saksalaiseen kouluun ja reilut viisi vuotta myöhemmin kirjoitin koulusta ylioppilaaksi suorittamalla saksalaisen Reifeprüfung-tutkinnon. Pääaineeni olivat matematiikka, fysiikka, saksa ja suomi. Sain Siemensin luonnontiedeaineista myöntämän stipendin matematiikasta.

Aloitin vuonna 2000 opiskelut Teknillisessä korkeakoulussa uudessa Informaatioverkostojen koulutusohjelmassa. Vapauden tunne oli uskomaton!

Toisena opiskeluvuonna pyrin lisäksi Helsingin kauppakorkeakouluun, aloitin työskentelyn TKK:n ylioppilaskunnan lehden päätoimittajana sekä tekniikan tohtorin, Martti Tiurin, osa-aikaisena eduskunta-avustajana. Silloin päätin, että pyrin eduskuntaan tulevaisuudessa, mutta vasta ”eläkepäivillä”. Suunta oli siis tiedossa, mutta hanke aikaistui.

Kokoomuksen jäseneksi olin liittynyt vuonna 2000, käytyäni nuoruuteni ajan erityisesti vihreyttä koskevaa kädenvääntöä pääni sisällä.

Se kumpusi kai alitajunnasta, kun muistan äitini kertoneen minulle jo pienenä matkoista Neuvostoliittoon ja siitä, kuinka ihminen pitää omasta kodistaan parempaa huolta kuin toisen.

Vaihdoin kesällä 2002 pääsykokeiden kautta TKK:lla tietotekniikan koulutusohjelmaan. Vuoden 2003 alussa aloitin työskentelyn Valuatumissa, pienessä ohjelmistofirmassa, joka kehitti osakeanalyysiä tehostavaa sovellusta. Olin hakenut talvella myös Nordeaan kesätöihin, mutta hakuprosessi oli niin pitkä, että olin ehtinyt aloittaa uudet työt jo ennen kuin minulle tarjottiin työtä myös pankista. Päätin jatkaa Valuatumissa, sillä halusin kehittyä ohjelmoijana. Vastasin järjestelmän ”alustan” muuntamisesta silloin uuteen Javan J2EE-teknologiaan.

Pankkimaailma kutsuu

Kesän jälkeen Nordeasta soitettiin uudestaan ja minulle tarjottiin paikkaa, jossa voisin suorittaa opintoni loppuun. Siirryin loppuvuonna pankkiin ja kirjoitin tietoturvallisuustekniikan pääaineen diplomityöni ja siihen liittyvän koodirungon pankin sisäisestä pääsynhallinnasta ja siihen liittyvästä tietoturvasta. Kesäkuussa 2004 valmistuin diplomi-insinööriksi.

Siirryin pankin sisällä Markets-yksikön korkoanalyytikoksi. Markkinoiden dynamiikka veivät mennessään. Kesällä minulle tarjottiin mahdollisuutta siirtyä Kööpenhaminaan perustettavaan uuteen Corporate Solutions –yksikköön. Tiimi keskittyi pohjoismaisten suuryhtiöiden ja julkisen sektorin toimijoiden riskienhallintaan ja johdannaisanalyysiin.

Ihastuin Köpikseen, boheemiin, itsensä keskieurooppalaiseksi luokittelevaan skandimaahan heti! Vilkas ravintolaelämä ja rento elämäntyyli jättivät jälkensä. Kaupunki on minulle edelleen Tukholmaa läheisempi, vaikka jälkimmäisessä vietin pankkivuosinani myös hyvin paljon aikaa.

Pääaineeni oli rahoituksen kansantaloustiede ja graduni käsitteli korkorakenteen ennustamista neuroverkoilla.

Vuonna 2007 siirryin Lontooseen Royal Bank of Scotlandin Global Banking & Markets -yksikön palvelukseen. Vastasin pääomarakenne- ja riskienhallinta-analyyseistä ja –kaupankäynnistä pohjoismaisille vastapuolille. Sain puolen vuoden työskentelyn jälkeen, 26-vuotiaana, ylennyksen johtajaksi (Director), silloin nuorimpana pankkisalissa. Tapasin samana vuonna Lontoossa myös tulevan aviomieheni, suomalaisen Jukan, joka oli entinen kollegani Nordeasta."

Voisitteko te vasuritantat lopettaa tuon Elinan dissaamisen, hän on omilla ansioillaan meritoituneempi kuin 99,9% suomalaisista kansanedustajista tai puoluejohtajista. Ja sen lisäksi tietenkin erittäin älykäs.

Vierailija
39/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitteko te vasuritantat lopettaa tuon Elinan dissaamisen, hän on omilla ansioillaan meritoituneempi kuin 99,9% suomalaisista kansanedustajista tai puoluejohtajista. Ja sen lisäksi tietenkin erittäin älykäs.

Pistä Elina lukioon, kauppikseen, TKK:hon, Nordeaan jne. itähelsinkiläisen yh-siivoojan tyttärenä, ja katso kuinka hyvin hän sitten meritoituu. Tule vasta sitten selittämään hänen omia ansioitaan.

Vierailija
40/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina lepomäki on miljonääripankkiiri ja sijoittaja itsekin.

Elinan nettisivulta henkilöhistoriaa:

"Olin 13, kun muutimme takaisin Suomeen. Oli raskasta jättää hyvät ystävät taakse. Neljässä vuodessa olin kasvanut lapsesta teiniksi. Siirryin Helsingin Saksalaiseen kouluun ja reilut viisi vuotta myöhemmin kirjoitin koulusta ylioppilaaksi suorittamalla saksalaisen Reifeprüfung-tutkinnon. Pääaineeni olivat matematiikka, fysiikka, saksa ja suomi. Sain Siemensin luonnontiedeaineista myöntämän stipendin matematiikasta.

Aloitin vuonna 2000 opiskelut Teknillisessä korkeakoulussa uudessa Informaatioverkostojen koulutusohjelmassa. Vapauden tunne oli uskomaton!

Toisena opiskeluvuonna pyrin lisäksi Helsingin kauppakorkeakouluun, aloitin työskentelyn TKK:n ylioppilaskunnan lehden päätoimittajana sekä tekniikan tohtorin, Martti Tiurin, osa-aikaisena eduskunta-avustajana. Silloin päätin, että pyrin eduskuntaan tulevaisuudessa, mutta vasta ”eläkepäivillä”. Suunta oli siis tiedossa, mutta hanke aikaistui.

Kokoomuksen jäseneksi olin liittynyt vuonna 2000, käytyäni nuoruuteni ajan erityisesti vihreyttä koskevaa kädenvääntöä pääni sisällä.

Se kumpusi kai alitajunnasta, kun muistan äitini kertoneen minulle jo pienenä matkoista Neuvostoliittoon ja siitä, kuinka ihminen pitää omasta kodistaan parempaa huolta kuin toisen.

Vaihdoin kesällä 2002 pääsykokeiden kautta TKK:lla tietotekniikan koulutusohjelmaan. Vuoden 2003 alussa aloitin työskentelyn Valuatumissa, pienessä ohjelmistofirmassa, joka kehitti osakeanalyysiä tehostavaa sovellusta. Olin hakenut talvella myös Nordeaan kesätöihin, mutta hakuprosessi oli niin pitkä, että olin ehtinyt aloittaa uudet työt jo ennen kuin minulle tarjottiin työtä myös pankista. Päätin jatkaa Valuatumissa, sillä halusin kehittyä ohjelmoijana. Vastasin järjestelmän ”alustan” muuntamisesta silloin uuteen Javan J2EE-teknologiaan.

Pankkimaailma kutsuu

Kesän jälkeen Nordeasta soitettiin uudestaan ja minulle tarjottiin paikkaa, jossa voisin suorittaa opintoni loppuun. Siirryin loppuvuonna pankkiin ja kirjoitin tietoturvallisuustekniikan pääaineen diplomityöni ja siihen liittyvän koodirungon pankin sisäisestä pääsynhallinnasta ja siihen liittyvästä tietoturvasta. Kesäkuussa 2004 valmistuin diplomi-insinööriksi.

Siirryin pankin sisällä Markets-yksikön korkoanalyytikoksi. Markkinoiden dynamiikka veivät mennessään. Kesällä minulle tarjottiin mahdollisuutta siirtyä Kööpenhaminaan perustettavaan uuteen Corporate Solutions –yksikköön. Tiimi keskittyi pohjoismaisten suuryhtiöiden ja julkisen sektorin toimijoiden riskienhallintaan ja johdannaisanalyysiin.

Ihastuin Köpikseen, boheemiin, itsensä keskieurooppalaiseksi luokittelevaan skandimaahan heti! Vilkas ravintolaelämä ja rento elämäntyyli jättivät jälkensä. Kaupunki on minulle edelleen Tukholmaa läheisempi, vaikka jälkimmäisessä vietin pankkivuosinani myös hyvin paljon aikaa.

Pääaineeni oli rahoituksen kansantaloustiede ja graduni käsitteli korkorakenteen ennustamista neuroverkoilla.

Vuonna 2007 siirryin Lontooseen Royal Bank of Scotlandin Global Banking & Markets -yksikön palvelukseen. Vastasin pääomarakenne- ja riskienhallinta-analyyseistä ja –kaupankäynnistä pohjoismaisille vastapuolille. Sain puolen vuoden työskentelyn jälkeen, 26-vuotiaana, ylennyksen johtajaksi (Director), silloin nuorimpana pankkisalissa. Tapasin samana vuonna Lontoossa myös tulevan aviomieheni, suomalaisen Jukan, joka oli entinen kollegani Nordeasta."

Ei se ole miljonääri :D

Ja pankkiirinakin ilmeisen paska:

Elina Lepomäki myi johdannaissopimuksia vuosina 2007– 2012. Suomalaiset kunnat ovat tehneet jopa kymmenien miljoonien eurojen tappioita kalliilla johdannaissopimuksilla. Elina Lepomäki neuvotteli Ylen mukaan sopimuksista ainakin Jyväskylän, Tampereen ja Oulun kaupunkien kanssa. Jyväskylä ja Tampere ovat irtisanoneet sopimukset, jotka ovat olleet tappiollisia.[5]

https://fi.wikipedia.org/wiki/Elina_Lepom%C3%A4ki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi