Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni petti

toinen nainen
11.06.2016 |

Kävi ilmi että mieheni on pettänyt jo vuoden ajan minua thaimaalaisen, suomessa asuvan sairaanhoitajan kanssa. Olen ollut jo neljä vuotta masennuksen ja uupumuksen takia poissa töistä ja nyt kehtaa tehdä minulle tämän.

Nyt kun pettäminen tuli ilmi, ilmoitti tylysti, että viiden vuoden avioliitto on ohi. Jättää minut puille paljaille jonkun pattayahuoran takia ja tietää aivan varmasti etten selviydy. lOnko mitään tietoa hyvistä avioerojuristeista, koska minähän otan sen mitä minulle kuuluu. Onneksi ei ole lapsia..Voi nyyh..:(

Kommentit (11)

1/11 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääli että petti, mutta toivottavasti jättää sinut puille paljaille. 

Vierailija
2/11 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pettäisin jos minulla olisi tyttöystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennus on vakava juttu, mutta et taida kertoa ihan kaikkea teidän suhteestanne. 

työt ja ammatit eivät liity asiaan mitenkään. oletko kyennyt pitämään miehesi tyytyväisenä? entä miksi aina pitää vähätellä toista naista huorittelemalla tätä? 

Vierailija
4/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pattayahuora jos kerran tekee rehtiä työtä. 

5/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä trolli? Ottamatta kantaa itse sairauteen; kuka jaksa katsella vuosikaupalla kotona makaavaa ruikuttavaa akkaa? Mies varmaan päättänyt, ettei heitä elämäänsä hukkaan masentuneen naisen takia, vaan tekee mikä on omalle itselleen parhaaksi. Miksi sinä muka ansaitsisit pennin jeniä mieheltäsi?

Vierailija
6/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan petoksesta niin olisi kiva myös kertoa minkä alan petoksesta on kyse, eikä jaaritella niitä näitä siitä miten mies on ehkä harrastanut enemmän seksiä kuin nainen...

Vierailija
7/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nemesis kirjoitti:

Onko tämä trolli? Ottamatta kantaa itse sairauteen; kuka jaksa katsella vuosikaupalla kotona makaavaa ruikuttavaa akkaa? Mies varmaan päättänyt, ettei heitä elämäänsä hukkaan masentuneen naisen takia, vaan tekee mikä on omalle itselleen parhaaksi. Miksi sinä muka ansaitsisit pennin jeniä mieheltäsi?

Karua tekstiä, mutta valitettavan totta. En minäkään jaksaisi katsella vuosikausia sohvalla makaavaa masismiestä.

Vierailija
8/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennus on saanut alkunsa silloin kun mies petti ensimmäisen kerran ja kun ap teki sen takia teki lähtöä mies ruinasi ap:n jäämään. Ap suostui ja masentui. Sitten mies etsi itselleen vakipanon ja päätti itse lähteä. Tämä on se tavallinen tarina. Mies on niin surkea olento ettei halua olla yksin, satunnaisesta suhteesta kärähtäessä ei halua jättää vaimoaan mutta jos jättää niin silloin on uusi potentiaalinen vakkari aina plakkarissa. Miehet ei uskalla jäädä yksin.

Vierailija
9/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millähän rahalla ajattelit sen hyvän avioerojuristin palkata, jos kerran olet puilla paljailla?

Suomessa ei tarvita hyviä asianajajia siihen, että avioeron tullen omaisuus jaetaan, kyllä siihen riittää ihan oikeusaputoimistosta saatava apu. En tiedä mitä muuta oletat sinulle kuuluvan, mutta ellei avioehtoa ole niin kyllä se on vain puolet omaisuudesta ja siinä kaikki. Meillä ei tunneta mitään aviopuolison elatusapua muuna kuin kuolleena lainkirjaimena.

Vierailija
10/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masennus on saanut alkunsa silloin kun mies petti ensimmäisen kerran ja kun ap teki sen takia teki lähtöä mies ruinasi ap:n jäämään. Ap suostui ja masentui. Sitten mies etsi itselleen vakipanon ja päätti itse lähteä. Tämä on se tavallinen tarina. Mies on niin surkea olento ettei halua olla yksin, satunnaisesta suhteesta kärähtäessä ei halua jättää vaimoaan mutta jos jättää niin silloin on uusi potentiaalinen vakkari aina plakkarissa. Miehet ei uskalla jäädä yksin.

Kyllä nainen on itsekin vastuussa omasta onnellisuudestaan. Turha syyttää miestä kaikesta, kun itse on tehnyt tietoisen valinnan jäädä kitumaan suhteeseen pettäjän kanssa.

Vierailija
11/11 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa vaikealta ihmiseltä, anteeks vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme