Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kappas, Elina Lepomäen mies on miljonääripankkiiri

12.06.2016 |

En tiennytkään!
No kelpaahan sitä sitten rouvankin huudella. Ajattelinkin, että ei kai jonkun Liberan puikoissa nyt niin paljon tienaa, että ajaisi ihan noin Nallemaista linjaa.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001198554.html

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös isipappa on rahamiehiä. Mut eihän tausta tietenkään mitään vaikuta, ihan on oma ahkeruus vaan kaiken ratkassu.

Vierailija
2/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhe 💩

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen Elina Lepomäessä jonkinlaisen uhrin. Hän on jostain saanut kovan suorittamisen vimman. Olisiko liikaa korostettu työnteon autuutta. 

Mustat silmänaluset kertoo että pitkää päivää tehdään. Siitäkö se onni löytyy.

Vierailija
4/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mietin näitä naisia, joilla itsellä kunnianhimoa. Jos mun miehellä olisi rahaa, jäisin heti kotiin ja keskittyisin lasten kanssa olemiseen. Se on mun intohimoni.

No kun ei ole, täytyy itse luoda sitä uraa.

Vierailija
5/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina mietin näitä naisia, joilla itsellä kunnianhimoa. Jos mun miehellä olisi rahaa, jäisin heti kotiin ja keskittyisin lasten kanssa olemiseen. Se on mun intohimoni.

Kaikille ei riitä se lapsien kanssa kotona olo, vaan kaipaavat elämäänsä jotain haasteitakin. Vaikka niitä lapsia kuinka rakastaisi. Jotenkin alkoi ärsyttää tuo viestisi, ajatteletko siis, että olet jotenkin parempi äiti, kun jäisit kotiin? Sitä paitsi, mitä sitten tekisit, kun lapset menevät kouluun tai muuttavat pois kotoa?

Vierailija
6/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varma että miehesi olisi asiasta samaa mieltä?

Vierailija
7/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei riitä se lapsien kanssa kotona olo, vaan kaipaavat elämäänsä jotain haasteitakin. Vaikka niitä lapsia kuinka rakastaisi. Jotenkin alkoi ärsyttää tuo viestisi, ajatteletko siis, että olet jotenkin parempi äiti, kun jäisit kotiin? Sitä paitsi, mitä sitten tekisit, kun lapset menevät kouluun tai muuttavat pois kotoa?

Lasten kasvatus ole kaikkein haasteellisinta.

Vierailija
8/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä se Kokoomuksen kannatuksen käsittämättömyys onkin.

Pienen etuoikeutetun ryhmän edustajat saavat suurimman kannatuksen? Se on niin käsittämätön asia, että ei mitään järkeä.

Ja ei, kaikki eivät pääse huipulle. Se on lottovoittoon verrattavissa oleva mahdollisuus ja tekee tyhjäksi perustelun, että äänestetään omaa tulevaisuutta ajatellen. Kokoomus on alkanut leikata koulutuksesta ja ajamaan ylipäätään politiikkaa joka haiskahtaa sille, että nyt kiskotaan eliitille kaikki saatavissa oleva irti ja viimeinen sammuttaa valot.

Liittovaltiossa on rikkaan hyvä olla.

Vierailija
9/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää menemästä töihin kun lapset menevät kouluun tai nuorin on vaikkapa 5v ja jos rahaa on voihan sitä tehdä ihan mitä vaan, opiskella, harrastaa, sijoitella omiin nimiin talousrahoja.

En minä ainakaan rakasta työtä niin paljon että rikkaana sitä tekisin 18h vuorokaudessa.

Vierailija
10/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit keskituloinen ja arvomaailmaltasi konservatiivi, ketä äänestäisit? Niinpä, ei ole Suomessa vaihtoehtoja, ja moni tuollainen äänestäjä kuvitteleekin Kokoomuksen olevan lähimpänä omia arvojaan (ei ole).

Vierailija
11/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäpä se Kokoomuksen kannatuksen käsittämättömyys onkin.

Pienen etuoikeutetun ryhmän edustajat saavat suurimman kannatuksen? Se on niin käsittämätön asia, että ei mitään järkeä.

Ja ei, kaikki eivät pääse huipulle. Se on lottovoittoon verrattavissa oleva mahdollisuus ja tekee tyhjäksi perustelun, että äänestetään omaa tulevaisuutta ajatellen. Kokoomus on alkanut leikata koulutuksesta ja ajamaan ylipäätään politiikkaa joka haiskahtaa sille, että nyt kiskotaan eliitille kaikki saatavissa oleva irti ja viimeinen sammuttaa valot.

Liittovaltiossa on rikkaan hyvä olla.

Koulutusleikkaukset ovat kyllä tyhmintä, mitä Suomessa voidaan tehdä. 

Vierailija
12/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää menemästä töihin kun lapset menevät kouluun tai nuorin on vaikkapa 5v ja jos rahaa on voihan sitä tehdä ihan mitä vaan, opiskella, harrastaa, sijoitella omiin nimiin talousrahoja.

En minä ainakaan rakasta työtä niin paljon että rikkaana sitä tekisin 18h vuorokaudessa.

Taidat tehdä suorittavaa työtä.

Vierailija
13/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit keskituloinen ja arvomaailmaltasi konservatiivi, ketä äänestäisit? Niinpä, ei ole Suomessa vaihtoehtoja, ja moni tuollainen äänestäjä kuvitteleekin Kokoomuksen olevan lähimpänä omia arvojaan (ei ole).

Suomessa muita olekaan kuin konservatiivipuolueita.

Vierailija
14/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen Elina Lepomäessä jonkinlaisen uhrin. Hän on jostain saanut kovan suorittamisen vimman. Olisiko liikaa korostettu työnteon autuutta. 

Mielenkiintoista. Joku sama tuntemus tulee hänestä. Hyvä esiintymään, hyvä ulosanti, selkeä ja pätevänoloinen. Jotenkin kuitenkin päälleliimatulta tai opitulta tuntuu... ?

Sama tunne ei tule monistakaan kokoomus- ja/tai yrittäjänaisista.

Vierailija
15/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten kasvatus ole kaikkein haasteellisinta.

Tarkoitus oli sanoa että lasten kasvatus on kaikkein haasteellisinta. Luulisi olevan haastetta kun on niin paljon pahoinvointia ihmisillä. Toisarvoista on uran luominen.

Vierailija
16/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavoitteena saada kaikki painamaan pitkää päivää. Aamulla aloittaa duunit ja illalla kaatua suoraan sänkyyn ja tämä on se elämä mitä poliitikot vaatii meiltä että bkt saadaan nousuun.....on tämä sairasta.

...vielä pitäisi kaikki maailman köyhät elättää....

Vierailija
17/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä hieno 20 000 koko elämänkestoinene sosiaaliturva ahänen upea ajatuksensa?

Saa itse päättää milloin sen käyttää ja parempina aikoina voi sitten laittaa omaan rahastoon lisää.

Kun kaikilla toki on myös parempia aikoja....

Vierailija
18/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, Lepomäen mies on omilla ansioillaan, eikä vaimonsa avustamana tehnyt uraansa. Ja menestynyt, joten hieno juttu.

Stubbin vaimoa, suomeen muutettua, ihan varmasti työnsaannissa auttoi, että miehensä oli ministeri.

Petteri Orpo sisäministerinä ja vastavalmistunut rouvansa loikkaa yksityisestä lakifirmasta maahanmuuttoviraston virkaan. Maahanmuuttovirasto kuuluu sisäministeriön hallinnon alaan, joten kuvio outo. Oliki hän vailla työkokemusta (koska vastavalmistunut) pätevin hakija ? Epäilen että oli, sikäli jos paikka edes oli yleisessä haussa. Vaan räätälöitiinkö se hänelle? Gradun aiheetkaan eivät liittyneet maahanmuuttoon.

Jokatapauksessa rouvansa virka on pidempi kuin ministerin pestit. Ja riskitön. Orpokin tietää että yksityisissa yrityksissa ei kannata olla, vaan valtiolla hommissa. 

Eli kolmesta kandidaatista lepomäet vaikuttavat oikeilta ihmisiltä.

Vierailija
19/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepomäki on rehellisesti sitä mitä on.

Vierailija
20/45 |
12.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirryin äänestämään kristillisdemokraatteja, vaikka en kuulu kirkkoon tai ihan aina jaa kaikkia puolueen hölmöimpiä aatteita. Ovat kuitenkin suurissa linjoissa oikealla asialla ja kristilliset perusarvot ovat hyvät yhteiskunnan perusarvot ja niillä arvoilla Suomi on aiemmin pärjännyt hyvin. Kokoomus on myynyt kaikki arvonsa (koti, uskonto ja isänmaa) ja jäljellä on pienen porukan etuja ajava puolue.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän