Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin voisi mennä pienen vauvan kanssa? Tulen hulluksi täällä kotona kaikki päivät.

Vierailija
25.02.2006 |

Tietääkö joku Helsingissä kahviloita/ravintoloita missä voisi käydä ihan pikkuisen vauvan kanssa? Etenkin jälkimmäisiä, nyt olisi mies kotona niin voitaisiin mennä johonkin, jos vaan keksisi, missä ei ole tupakan savua ja kovaa meteliä ja olisi mielellään lastenhoitohuonekin, jos vaaville ehtii tulla nälkä. Tai kakka.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin veikata, että kaikissa Helsingin ravintoloissa on meteliä ja ihmisiä tähän aikaan lauantaina. Ja tupakan savua tulee kumminkin, istui missä tahansa.

Korjatkaa jos olen väärässä. Ei tule moista mestaa mieleen....

Vierailija
2/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietin lähinnä tänään jotain Rossoa tms. eikös ne ole aika lapsiperhepaikkoja + niin isoja, et tupakkapuoli on eri puolella. Mut en tiedä, sillä kysyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaikka Pizza Huttiin pizzalle.

Vierailija
4/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te jossain käytte?

Vierailija
5/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti vaunuikäisten äitien suosiossa, olen ohikulkiessani huomannut. Se on savuton. Kinopalatsissa on ehklä kerran kuussa ns. Babybio-näytös, ks. http://www.sandrewmetronome.fi/templates/Page.asp?id=2201

Rossoissa on ymärtääkseni leikki-ikäsille lasten nurkkaa yms. en tiedä vauvaikäisistä, kai nekin on otettu huomioon siinä sivussa ja hoitohuoneet yms. löytyy. Rosson sapuskat ei van ole kovin houkuttelevia.

Vierailija
6/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan jotain äiti-vauva kerhoja Helsingissä. Hmm.

Vierailija
7/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalla on hyvä lastenhoitohuone, ja se kahvila on savuton ja tilava.

Vierailija
8/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut aika pienenkin vauvan kanssa mm. Yrjönkadun Wayne' s Coffeessa, Café Esplanadissa, Sanomatalon Wayne' s Coffeessa. Näihin kaikkiin pääsee sisään ja mahtuu suht hyvin vaunujen kanssa. Jos et säikähdä ihmispaljoutta, Stockmannilla on myös useampikin kahvila ja hyvät vauvanhoitotilat. Kyllähän suurin osa kahviloista on savuttomia nykyään eli rohkeasti vaan testailemaan.

Betania-talossa Punavuoressa (oisko Perämiehenkadulla) toimii ainakin jonkinlainen vauvakahvila, googleta netistä lisätietoa. Myös seurakunnat järjestävät kaikenlaisia kerhoja ja MLL äiti-vauva -jumppia.

Lähde vaan rohkeasti liikenteeseen!

Vierailija
9/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betania-talo ei siis ole mikään kahvila vaan kaikenlaista äiti-lapsi-toimintaa järjestävä taho. Muistaakseni tiistaisin on tuolla vauvakahvila-nimellä kulkeva avoin juttu, jonne voi siis mennä vauvan kanssa tapaamaan muita äitejä ja vähän tuulettumaan.

Vierailija
10/10 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kans kuullut että tuo wayne´s coffee olisi äitien/vauvojen suosiossa, itse en ole käynyt. stockmannilla on rauhallinen kahvila myös, siis ei tupakansavua jne...ihmisiä kyllä paljon.

kerhoja ja jumppia yms. saattaisi löytyä esim. seurakunnan järjestämänä, tai sitten mannerheiminlastensuojeluliitto järkkää perhekahviloita ja muitakin juttuja. katso niitten nettisivuilta mitä järjestävät omalla asuinseudullasi!! tuo babybio on varmasti myös hauska lähteä vaikka koko perheen voimin, tai jos sulla on joku äippäkaveri sinne mukaan.

harrastuksia jos kaipaat, niin on vauvauintia, vauvamuskareita, äiti-vauvajumppia yms. olemassa... ainakin. =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän