Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haistaako muut asiakkaat likaisuuden kauppareissulla?

Vierailija
11.06.2016 |

Jos menee kauppaan tuntien itsensä rasvaiseksi ja likaiseksi, kun ei ole käynyt 2–3 päivään suihkussa, niin huomaakohan muut asiakkaat / kassaihminen sen hajun? Itse kun omaa hajuaan ei haista kuin välillä pieninä levahduksina tietyissä asennoissa.

Mitenköhän kaukana muista sitä kannattaisi vähintään pysyä...

Joskus olen itse haistanut jotain pahaa kaupassa, en ole varma onko se tullut ihmisestä vai jostain muusta, mutta mietinpähän vaan, että mahdanko itsekin haista joskus tosi pahalta, vai pitäisikö olla jo pahasti likainen, tyyliin likaiset ulkovaatteet, viikko peseytymättä, pahasti sairas, tosi epäterveelliset elämäntavat (alkoholi, huumeet, tupakka) ja niin edelleen, että haju olisi huomattava?

Mitä te luulette?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa joku herkkänokka saattaa saada jonkun kohtauksen, mutta itse en ainakaan nuuskuttele muita asiakkaita kun käyn kaupassa. En muista että olisin koskaan törmännyt mihinkään erikoiseen hajuun, poislukien joku kuselta ja viinalta käryävä denso.

Vierailija
2/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistaa!! Jotkut megalihavat ainakin haisee välillä ihan järkylle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn joka aamu suihkussa ja puen ylleni puhtaat vaatteet, joten en kuulu skunkkeihin.

Kassajonossa osa asiakkaista haisee alkoholilta, kaamealta hajuvedeltä tai tupakalta. Jos olen todella pahan haisulin lähellä, niin vaihdan jonoa.

Vierailija
4/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erityisherkkä, joten haistan kaikki todella tarkasti. Monesti ärsyttää kun joku haisee vanhalle hielle jne, mutta tuosta rasvaisuudesta puheenollen yleensä ihmisen ominaishaju ja vaatteiden pesuaineet peittävät sen.

Vierailija
5/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat homejuustoja ja kukaan ei huomaa. Kun ne haisee..

Vierailija
6/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tarkoitin sellaista hajua, jonka muut huomaavat ilman, että täytyy erikseen nuuskia. ;D

ap.

Vierailija
7/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haistaa. Jos ei suihkussa viitsi käydä niin kannattaa  ainakin kainalot ja alakerta pestä sekä tietysti laittaa puhdasta päälle. Vaatteet voivat haista enemmän kuin vars. keho.

Vierailija
8/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä haistaa haistelemattakin, niin asiakkaana kuin työntekijänäkin. Miksi et käy edes parin minuutin pikasuihkussa, tai pese vaikka vain alapäätä ja kainaloita?

Vierailija
9/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistan. Ja mua oksettaa pahanhajuiset ihmiset.

Jopa liian rasvaiset hiukset haisee kammottavalle kun kulkee ohi. Tulee ilmavirran takia sellanen pölähdys.

Liian kauan pesukoneessa olleet vaatteet, hiki yöks yöks

Ihmiset vois kiinnittää enemmän huomioo hygieniaansa ja puhtauteen.

Vierailija
10/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän yhden sellaisen nuorehkon naisen, joka haisee aivan hirveältä :( Lähtee aina samalla aamubussilla kanssani, ja hyh. On sellainen muuten huoliteltu, nätti meikki, laitetut hiukset ja kivoja vaatteita, joten varmaan raukalla joku sairaus, joka sen hajun aiheuttaa. Hänen osaltaan kyllä pakko sanoa, että ikävä kyllä todellakin kanssaihmiset sen haistavat. 

Vierailija
11/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, enköhän minä sitten jaksa edes pikasuihkussa käydä. Joskus tuntuu liian vaivalloiselta mennä suihkuun (vaikka sinne kauppaan jaksaa kävellä tai pyöräillä nälän ajamana). En tosiaan halua hajulla häiritä ketään erityisherkkää tai muutakaan ihmistä kaupassa.

ap.

Vierailija
12/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista, enköhän minä sitten jaksa edes pikasuihkussa käydä. Joskus tuntuu liian vaivalloiselta mennä suihkuun (vaikka sinne kauppaan jaksaa kävellä tai pyöräillä nälän ajamana). En tosiaan halua hajulla häiritä ketään erityisherkkää tai muutakaan ihmistä kaupassa.

ap.

Kiitän omasta puolestani ja muiden supernokkaisten puolesta! :)

Suosittelen, että peset myös hiukset, koska tukkatali haisee karmealta. 

Vierailija
13/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta on täynnä hygieniahysteerikkoja, tai sitten kyse on vain parista tyypistä. Jos normaalit tuoksut ahdistaa niin ei kannata poistua neljän seinän sisältä. En stressaisi asiasta :)

Vierailija
14/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap.

Kiitän omasta puolestani ja muiden supernokkaisten puolesta! :)

Suosittelen, että peset myös hiukset, koska tukkatali haisee karmealta. 

Kun suihkuun jaksoin vaivautua, niin samalla vaivalla peseydyin hiusten shampoopesua myöten. :D Tuli siinä veden alla puhtauden lisäksi vähän energisempi olokin... Nyt sitten tukka märkänä kauppaan, toivon että märkä tukka ei häiritse ketään, vaikka itsestäni tuntuu vähän "nololta", jos joku vaikka luulee rasvaletiksi...

ap.

Vierailija
15/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun huolestua itsestäsi, eikö hygienian hoito kuulu perusasioihin, jotka tehdään päivittäin.

Monesti sellaiset keski-ikäiset ukot haisee paskalle ja vaatteiden pesemätön haju saattaa leijua pitkälle, sellainen inha rasvainen käry. Hyi.

Vierailija
16/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö sun huolestua itsestäsi, eikö hygienian hoito kuulu perusasioihin, jotka tehdään päivittäin.

Monesti sellaiset keski-ikäiset ukot haisee paskalle ja vaatteiden pesemätön haju saattaa leijua pitkälle, sellainen inha rasvainen käry. Hyi.

Aikoja sitten olen vähän huolestunutkin, en tiedä olenko vain laiska vai mikä siinä on, että jokapäiväinen suihkuttelu ei onnistu. Ehkä seuraavana päivänä suihkusta koen olevani vielä liian puhdas, jotta se vaivannäkö olisi tarpeen. eikä sitä seuraavana päivänä tilanne ole yhdessä yössä juuri muuttunut... ja joskus en viitsi mennä "vielä" suihkuun, vaan "säästelen" sitä myöhemmäksi, esim. oletan käyväni lenkillä tai muuten hikeentyväni, joten en viitsi mennä "vielä", koska sitten joutuu käymään joka tapauksessa uudestaan... Ajattelen, että hiukset ja iho kuluu, jos käyn suihkussa liikaa. Ehkä koen uusien puhtaiden vaatteiden laittamisen "tuhlaamisena", jos ei ole mitään tärkeää tai en ole menossa minnekään.

(Tämä keskustelu ja näiden järjettömien ajatusteni kirjoittaminen toivottavasti auttaa tajuamaan typeryyteni tässä asiassa ja muistamaan käydä suihkussa useammin, edes joka toinen päivä.)

ap.

Vierailija
17/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja lapsena peseytyminen oli niin iso operaatio (tyyliin sauna kerran viikossa tai joka toinen viikko), että ajatus pikasuihkuttelusta on aina ollut vieras. Joten aina kun lopulta menen suihkuun, pesen itseni kunnolla ja yleensä olen siellä kauan, ellei ole kiire minnekään. Olisin paljon mukavampaa, ettei se suihkussa käyminen olisi joka kerta niin iso opereraatio, jota jopa välttelen, koska en haluaisi jumittua sinne niin pitkäksi aikaa, vaan voisin käydä vaikka kerran päivässä tosi nopeasti, jolloin olisin vähemmällä vaivalla puhtaampi suuremman osan ajasta. Nyt annan lian kerääntyä ja sitten vain menen suihkuun huolella puhdistautumaan. Seurauksena sitten nämä likaiset "välipäivät"... Miten voi olla ihminen näin tyhmä, ettei helppoa ja normaalia asiaa osaa kätevämmin järjestää? Lol. Nyt kauppaan.

ap.

Vierailija
18/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutte kärystä, kun tarkoitatte hajua?

Vierailija
19/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla kerroilla kun olen ollut raskaana olen valitettavasti pystynt haistamaan ohikulkevien kehon eritteet hikikainaloista, rasvoittuviin päänahkoihin ja lirahtaneisiin pissoihin. Ällöttävää, mille kaikelle ihmiskehot voivatkaan löyhkätä. Onneksi en sentään normaalisti ole niin hyvä haistamaan.

Vierailija
20/67 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voitaisiin järjestää sellainen historiallinen näyttely, jossa ovat menneen maailman - vaikkapa keskiajan eurooppalaisen kaupungin - kaikki hajutkin lähteineen mukana. Myös esim. parkitsijan virtsa-allas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi