Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Helsingissä on näin paljon hyvännäköisiä miehiä?

Vierailija
11.06.2016 |

Olen vastikään muuttanut Helsinkiin ja yllättynyt miestarjonnasta. Siis aivan helvetin hyvännäköisiä (sekä kasvoilta että kropalta) miehiä joka puolella joka päivä tulee vastaan kävellessä kaupungilla. Miten Helsingissä voi olla näin paljon hyvännäköisiä miehiä? Muualla tuollaisia ei edes näy vaan sellaisia ihan normi ok-näköisiä miehiä. Vetääkö Helsinki puoleensa kaikki hyvännäköiset miehet vai ovatko syntyperäiset helsinkiläiset vaan niin eri geenisiä kuin muualla Suomessa?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus ja komeus vaatii vain keskinkertaiset geenit, lopun voi rakentaa. Helsingissä itsestään huolta pitävää miestä ei katsota kieroon, vaan päinvastoin. Tästä seuraa myös miehille ulkonäköpaineita, kun pariutumiskilpailu on kovempaa. Jossain landella 185 cm, suht lihaksikas ja ok-kasvoinen mies saa naisia vaikka Ed Hardyt päällä, mutta Helsingissä siihen vaaditaan tyylikkääy vaatteet ja hiusmalli. Vaatteet ja hiukset tekevät miehen. Lisäksi mies voi huolehtia ihostaan ja miettiä millainen naamakarvoitus sopii parhaiten.

Todellista kauneutta/komeutta ei voi rakentaa, sitä vaan joko on tai ei ole.

Kasvojen luusto ym. piirteet ratkaisevassa osassa, kaunis ihminen on kaunis vaikka ei olisi käynyt viikkoon suihkussa ja kulkisi jätesäkki päällä.

Nykyinen meininki lisäkkeineen, kirurgisine toimenpiteineen ym. tuunauksineen tavoittelee ja luulee, että kuka vaan voi olla kaunis/komea.

Toki tasoaan voi jossainmäärin nostaa, mutta todellista kauneutta ei vaan voi tekemällä tehdä, vaan se saadaan syntymälahjana.

Mä olen se, jota tässä ketjussa nirsoksi sanottiin ja ymmärrän kyllä miksi.

Mua ei voi huijata tyylillä ja laittautumisella, mä katson piirteitä ja luustoa ym.

Niiden lisäksi kun luonnekin täytyy olla kunnossa, niin "pantavien" määrä tippuu entisestään.

Vierailija
22/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelen, että kaupungeissa on geenit sekoittuneet paremmin. Pienemmillä paikkakunnilla ihmiset menevät toistensa kanssa naimisiin ja jälkikin on sen näköistä.

Enkä puhu nyt vaatteista ja laittautumisesta vaan ihan kasvojen piirteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina mikä osuu mun silmään Helsingissä käydessä on se alkoholistien ja narkkareiden suuri määrä. Ei tarvii kun rautatieasemalta poistua niin heti siinä ulkona on sen näköistä porukkaa, ettei muualla näe juuri koskaan.

Mitä tulee aiheeseen niin totta kai siellä suunnalla tulee paljon kaunettua vastaan kun asukkaita on jo pelkästään Helsingissä on monin verroin enemmän mitä muissa Suomi kaupungeissa.

Vierailija
24/24 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, Helsingissä näkee hyvännäköisiä miehiä.

Ratikkahallin pihalla Hämeentiellä oli aivan UPEA mies viime viikolla. Hänellä oli tummat, kiharat hiukset.

Viikissä juoksee nuori, vaalea mies, joka on käsittämättömän hyvännäköinen. Hänet olen nähnyt jo pari kertaa.

Aleksilla kävelee toisinaan pukumiehiä, joilla on treenattu kroppa, tyylikkäät hiukset ja parhailla heistä jopa hyvännäköiset kasvot. Torrefazionesta on hyvä tarkkailla kävelijöitä ikkunapöydästä.

Tervetuloa Helsinkiin miehiä bongaamaan! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä