Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkänäköisiä ovat tuntemasi naiset joilla on todella hyvännäköinen mies?

Vierailija
11.06.2016 |

Ovatko itsekin hyvännäköisiä? Vai ihan tavallisia?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tavallisia tai aika kauniita. Mutta kaikilla nätti hoikka siro urheilullinen vartalo.

Vierailija
2/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun nyt moni nainen katsoo enemmän ulkonäköä kuin kunnollisuutta miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin kauniita, mukavia, älykkäitä ja pitkiä vielä sen lisäksi. Tosin kaikille heillekään ei riitä komeaa miestä, koska näitä miehiä nyt vaan on niin vähän, varsinkaan jos odottaa paketin muutenkin olevan kasassa.

Vierailija
4/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä nähnyt ihan kaikennäköisiä ja kokoisia naisia komeilla miehillä.

Katsos kun luonne ja olemus vaikuttaa enemmän kuin ulkonäkö.

Vierailija
5/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään todella hyvännäköistä miestä. Kerran kaupassa näin sellaisen. Oli hoikka, tumma, pitkä ja erittäin elämään kyllästyneen näköinen. Naisensa oli sairaalloisen ylipainoinen, energinen ja nauravainen ja heillä oli kaksi lasta messissä. Veikkaan että nainen on iskenyt miehen, koska mieheltä on puuttunut aloitekyky, kiinnostus ja pilke silmäkulmasta ja nauttiminen elämästä on hänelle mahdotonta. Ilmeestä sen näki.

Vierailija
6/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tulee nopeasti mieleen ja ovat kyllä hyvinkin keskivertonaisia ulkonäöltään. Keskimittaisia ja -painoisia perusnäteillä kasvoilla.

Vierailija
7/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tätä mietin, niin todellakin nainen on yleensä pitkä, treenattu/ainakin hoikka ja vaalea, lyhythiuksinen. Tyylikäs pukeutuminen, mikä joko sporttista tai sellaista mukavan huoletonta, mutta kuitenkin erittäin harkittua. Korutkin neutraaleja mutta selvästi laadukkaita. Tällainen nainen siis pitkän ja tumman miehen seurassa usein. Voisi puhua aistillisuudesta.

Harvemmin olen nähnyt pientä naista  ja kiharapilvistä (värjättyä)tukkaa. Ja räikeää tai paljastavaa pukeutumista.

Korostan, että ei ole tarkoitus väheksyä ketään.

Vierailija
8/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni on erittäin komea ja rikas mies. Hän seurusteli muutaman kauniin ja näyttävän naisen kanssa, mutta meni naimisiin tavallisen näköisen naisen kanssa.

Sitä voi ihastua ulkoisiin ominaisuuksiin, ja jopa rakastua ajatukseen näyttävästä puolisosta, mutta ei sellainen kanna pidemmän päälle.

Arvomaailma painaa enemmän. Että toisen kanssa on hyvä olla, ja että kuljetaan samaan suuntaan yhdessä.

Vierailija
9/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen  kysymys  sinänsä. Onko siis olemassa  joku objektiivinen näkemys siitä mitä on komeus tai kauneus miehessä ja naisessa on, ja kuka on hyvännäköinen..? Ilmeisesti.

Vierailija
10/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähkö, kaunis ja aivan ihana ihminen on:)

Vierailija
12/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useiden nuorten tyttöjen ihailema mies, tumma, pitkä, komeakasvoinen, hyvävartaloinen, on naimisissa pitkän, isokokoisen (ylipainoinen), karkeapiirteisen (ns. kirveellä veistetyt kasvot) naisen kanssa. Ovat onnellisia yhdessä, mukava pari. Miksi et kysy moniko kiva mies on parisuhteessa nalkuttavan ilkeän akan kanssa, vähintään yhtä kiinnostava vertailu?

Vierailija
13/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on tänne laittanut "tumman" miehen. Mitä tämä tarkoittaa jos puhutaan kuitenkin ihan suomalaisesta miehestä? Vai ovatko he siis olleet ulkomaalaisia?

Vierailija
14/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on oma käsityksensä komeudesta ja kauneudesta. Tuntemani, mielestäni komea mies on naimisissa lyhythiuksisen vihaisen riivinraudan kanssa, tavallinen kasvoiltaan.

Vierailija
15/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni on pitkä, tumma ja komea (ihan muidenkin kuin minun mielestäni :D).

Itse olen lyhyt, paksu (en nyt mikään sairaalloisen obeesi mutta pyöreä) enkä erityisen kaunis, ilman meikkiä aikamoinen rumilus itse asiassa.

Ja mies on vielä minua nuorempikin. Välillä mietin että vois varmasti vaihtaa nätimpään ja nuorempaan mutta ehkä mä sit vaan muuten olen niin ihana :D

Vierailija
16/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkia ja kauniita ovat. 

Paitsi yksi on poikkeus. Persjalkainen, ohuttukkainen -- lähes kalju -- aknenaama. Suhteellisen rasvaton tämäkin kyllä. Kuitenkin ihan käsittämätön valinta ulkonäkönsä puolesta.

On tosi mukava ihminen, ei siinä mitään. Mutta kai niitä mukavia löytyy paremman näköisissäkin?

Mies siis on kulmakunnan komistus. 

Vierailija
17/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella komeita miehiä tunnen hyvin vähän.Monilla kauniilla naisilla on ihan tavis mies. En tunne yhtään paria, joissa molemmat olisi silmiinpistävän hyvännäköisiä.

Vierailija
18/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani komean miehen nainen käyttää minihameita ja vartaloa nuolevia trikoohousuja aina korkokenkien kanssa. Näyttää varmaan monesta miehestä melkoiselle seksipommille ja naiset halveksuu, kun muka halvan näköinen. Itse ole rehellisesti sanottuna kateellinen tuolla naiselle, koska hänen miehensä on paitsi komea niin myös fiksu ja hauska. Monet kerrat haaveillut hänestä viettäessäni laatuaikaa joko itseni kanssa tai oman mieheni kanssa ollessa😉

Vierailija
19/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeaan <strong>kaljuun</strong> komistukseen heikkona kirjoitti:

Tuntemani komean miehen nainen käyttää minihameita ja vartaloa nuolevia trikoohousuja aina korkokenkien kanssa. Näyttää varmaan monesta miehestä melkoiselle seksipommille ja naiset halveksuu, kun muka halvan näköinen. Itse ole rehellisesti sanottuna kateellinen tuolla naiselle, koska hänen miehensä on paitsi komea niin myös fiksu ja hauska. Monet kerrat haaveillut hänestä viettäessäni laatuaikaa joko itseni kanssa tai oman mieheni kanssa ollessa😉

Kivaa trailer trashia. No makunsa kullakin. ::::D

Vierailija
20/25 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt, vähän pyöreä. Miellyttävät kasvonpiirteet vaikkei mikään superkaunis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän