Onko mitään oksettavampaa kuin neljä teinityttöä polkemassa rinnakkain jopoilla Kånken-reput selässä?
Hyi helvetti. Tuli todella paha olo ja oksetti. Niistä ei päässyt edes ohitse kun polkivat rinnakkain etanavauhtia.
Kommentit (49)
Juu, viisi teinityttöä polkemassa rinnakkain jopoilla Kånken-reput selässä on jo aika paljon pahempi kuin neljä.
Kaunis sopulilauma siinä vaan hitaasti etenee. :-D :-D
Ok, voin myöntää että eläinrääkkäys on vielä pahempaa ja kuvottavanpaa kuin Kånken-reput mutta ne tulevat hyvänä kakkosena.
Ap eli kånken-hullu
Vierailija kirjoitti:
Sama se repulle, ajattelen niitä pikkupilluja pyörän satulaa vasten, aaahhhh.
Kulli kovana
No niin,aamun avaus taas,kun pääsit asiaasi...(oli otsikko sitten mikä hyvänsä )
Jos esim tämä parittajalehtori ajais jopolla kånken selässä niin sehän olisi paljon kauniimpaa..
Pakko kysyä, että mikä ap:ta kuvottaa repussa? :D
No, esimerkiksi neljä teinityttöä esittelemässä perseshortsejaan ja toppejaan on kyllä oksettavampi näky
Minä kyllä osaan kuvitella paljon kuvottavammankin näyn. Neljä teinityttöä jossain ostarilla tai puistossa, tukka mustaksi värjätty takkupesä, naama paksussa mönjässä, jota meikiksi kutsutaan, kädessä kilisevä muovikassi, kun ostarin sedät ovat suostuneet hakemaan alaikäisille kaljaa tai sidukkaa kaupasta tai Alkosta yhden pullon palkalla. Nämä neitoseit oksettavat ja myöhemmin myös itse todennäköisesti oksentavat luontoon. Ja pahimmassa tapauksessa vielä joutuvat raiskatuiksi.
Nuo nuoret tytöt Jopoineen ja Kånken-reppuineen vaikuttavat melkoisen reipashenkisiltä, vai kävitkö ap oksentelujesi välissä tutkimassa, mitä tyttösillä oli repuissaan? Muuten: En ole koskaan ymmärtänyt, miksi tällä palstalla vihataan niin syvästi Kånkeneita. Reppu kuin reppu! Vai siksikö, että ne ovat ruotsalaisia eli pakkoruotsivouhotus kilpistyy reppuun!
4 av-mammaa kånkenit selässä jopoilla olisi varman oksettavampi.
Vierailija kirjoitti:
Pääsen nussimaan omaa 18 kesäistä pikkuhuoraani tänään. Peitetarina vaimolle kehitelty ja kaverit mukana juonessa ;)
Vanhempi herrasmies
Tässä yksi esimerkki mikä on oksettavampaa kuin Jopot ja Kånkenit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsen nussimaan omaa 18 kesäistä pikkuhuoraani tänään. Peitetarina vaimolle kehitelty ja kaverit mukana juonessa ;)
Vanhempi herrasmies
Tässä yksi esimerkki mikä on oksettavampaa kuin Jopot ja Kånkenit!
Ja pitää itseään herrasmiehenä!
Ymmärrän kyllä apn sanoman. Mutta ilmaisisin asian niin päin että on oikeastaan aika säälittävää että nykyteineillä on niin huono itsetunto, että ollaan toistensa kopioita.
Joskus tuntuu että en edes erota tyttöjä toisistaan. Jokaisella on pitkät tietynmalliset hiukset, ne "kalsaritrikoot tai farkut", paljaat nilkat tennareineen jne. Ja kun jopa reput ja fillaritkin pitää olla tietyn merkkiset. Mitä ihmettä tapahtuu? Vai onko nykyisin vain niin että vanhemmilla on varaa toteuttaa kaikki toiveet. Ennen ei ollut, joten meidät jopa erotti toisistamme.
Minua oksettaa siis tuo laumailu ja se että matkitaan täysin sairaita ilmiöitä. Joka toisella on selfieitä omasta perseestään....tai naamastaan kilometrin pituiset tekoripset, vähän kuvankäsittelyä.
Oksettavampaa olisi neljä läskipersemammaa rinnakkain työntämässä kukkuroilleen lastattuja lastenvaunuja hoitolaukut vaunujen työntöaisassa keikkuen. Niistäkään ei pääse ohi kun ympärillä juoksee/pyöräilee lauma muita niiden lapsia ja mammat muutenkin vievät ylipainoisine ruhoineen koko tien leveyden.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä apn sanoman. Mutta ilmaisisin asian niin päin että on oikeastaan aika säälittävää että nykyteineillä on niin huono itsetunto, että ollaan toistensa kopioita.
Joskus tuntuu että en edes erota tyttöjä toisistaan. Jokaisella on pitkät tietynmalliset hiukset, ne "kalsaritrikoot tai farkut", paljaat nilkat tennareineen jne. Ja kun jopa reput ja fillaritkin pitää olla tietyn merkkiset. Mitä ihmettä tapahtuu? Vai onko nykyisin vain niin että vanhemmilla on varaa toteuttaa kaikki toiveet. Ennen ei ollut, joten meidät jopa erotti toisistamme.
Minua oksettaa siis tuo laumailu ja se että matkitaan täysin sairaita ilmiöitä. Joka toisella on selfieitä omasta perseestään....tai naamastaan kilometrin pituiset tekoripset, vähän kuvankäsittelyä.
Sama se Korsin veska tai sen kopio, nahkatakki ja pillifarkut -look. Kiva look, mutta nähty jo.
Hyi jumalauta! Otan osaa ap... Valitettavan yleinen näky nykyään :( seuraavan kerran tee niin että heität isolla kivellä niitä pikkupilluja! Ite tein kerran niin ja nopeasti kun juoksee pois niin ei jää kiinni :D
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Ennen oli ihan samaa, että piti olla tietyn laiset vaatteet jne. Olen sitä mieltä, että nykyään suvaitaan jopa paremmin erilaisuutta, koska on paljon enemmän mahdollisuuksia olla sellainen kuin haluaa. Nykyään voi tilata netistä kaikkea ja ihmiset käyvät ulkomailla enemmän ja saavat vaikutteita muista kulttuureista, on enemmän harrastuksia, kouluissa voi ottaa enemmän painotuksia opiskeluun jne. Silloin kun olin itse teini, ei ollut kuin ne samat kotikaupungin kaupat, joista ostaa vaatteensa ja harrastusten ym. kirjokin oli paljon pienempi. Kaikki opiskelivat tasan samat asiat koulussa, ei väliä vaikka jollain olisi ollut rahkeita enempäänkin. Itse olin silloin "laumasta poikkeava" ja sain kiusaamista osakseni, mutta nyt kun katson omaa teini-ikäistä tytärtäni ja hänen kavereitaan niin oma "erilaisuuteni" ei todellakaan ollut edes mitään erilaisuutta. Eli kyllä silloin oli paljon kapeammat raamit, joihin piti sopia ja jos ei sopinut niin haukuttiin. Ainakin oman tyttäreni laajassa kaveripiirissä on aivan sallittua olla muutakin kuin toisten kopio.
Selfie-kulttuurista olen kyllä samaa mieltä. Enkä kyllä pidä Kånkeneitakaan nätteinä, mutta se nyt on mielipidekysymys.
Tällä hetkellä ala/ylä asteella on muodissa jopot,lippikset,Adidas,kanken,tiukat farkut,perse taskussa i phone,meikki,vegaanius,joita,maalaus,tubettajat,YouTube,periscope,snapchat
Vierailija kirjoitti:
No, esimerkiksi neljä teinityttöä esittelemässä perseshortsejaan ja toppejaan on kyllä oksettavampi näky
Tämä.
Omana yläasteaikana piti olla tiukat farkut (silloin ei edes ollut vielä mitään stretchiä), leveähihainen neulepaita, permanentti ja otsaheitto. Farkut piti olla tiettyjä merkkejä eikä niitä ollut kovin montaa. Vaatteet tuli ostaa tietyistä kaupoista. Pipoa ei saanut pitää. Meikit olivat värikkäitä, sinistä ja pinkkiä ym. Piti kuunnella Bon Jovia tai jotain (en muista enää mitkä kaikki oli sallittuja) ja tilata Suosikkia. Harrastuksista ehkä jotkut joukkuelajit kuten lenttis olivat sallittuja, mutta ei saanut harrastaa mitään nössöharrastuksia, kuten lukemista tai teatteria tai käsitöitä. Ei saanut kuunnella mitään nössömusaa, vaan piti kuunnella pitkätukkaisten nuorten miesten tekemää musiikkia.
Että tämmöistä se oli ennenkin.
Ap on aika nolo tai ainakin pitäisi olla nolona