Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sääli että joidenkin naisten seksuaalisuus menee hukkaan

Vierailija
11.06.2016 |

Joistakin naisista näkyy, että he ovat hyvin seksuaalisia. Kuitenkin voi huomata myös sen, että eivät pääse toteuttamaan sitä. Kenties väärän kumppanin takia. Surullista.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, se on surullista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen pääsee aina " toteuttamaan seksuaalisuuttaan" parisuhteessa tai sen ulkopuolella. Jos ei omalta mieheltä irtoa, uusi mies kehiin, avoin suhde tai pettäminen. Paljon suurempi ongelma on se, että hyväkään mies ei välttämättä löydä pari- tai seksisuhdetta mä

N45

Vierailija
4/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi naisen seksuaalisuus on miestä useammin sellaista, ettei sen olemassaoloa edes huomaa ellei joku herättele sitä. Jos saan hyvää seksiä, niin tekee mieli enemmän, mutta jos olen ollut pitkään ilman niin voi olla parhaimmillaan kuukausien jaksoja, etten osaa edes kaivata.

Vierailija
5/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi naisen seksuaalisuus on miestä useammin sellaista, ettei sen olemassaoloa edes huomaa ellei joku herättele sitä. Jos saan hyvää seksiä, niin tekee mieli enemmän, mutta jos olen ollut pitkään ilman niin voi olla parhaimmillaan kuukausien jaksoja, etten osaa edes kaivata.

Tuollaista naista en tarkoittanut. Puhun naisesta, josta näkyy seksuaalisuus ilman herättelyä. Liikkuminen, ääni, silmät. Tietää, että sängyssä olisi mahtavaa ja saa tuntemaan halua antaa nautintoa kyseiselle naiselle.

Vierailija
6/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista naista en tarkoittanut. Puhun naisesta, josta näkyy seksuaalisuus ilman herättelyä. Liikkuminen, ääni, silmät. Tietää, että sängyssä olisi mahtavaa ja saa tuntemaan halua antaa nautintoa kyseiselle naiselle.

Creepy mode on! Et tiedä yhdestäkään naisesta millainen seksuaalisuus on ellet ole hänen kanssaan ollut sängyssä. On käsittämätöntä, että joku osaa vääntää oman creepiytensä sääliksi tuntemattomia naisia kohtaan

Vierailija
7/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, se tuulipuvussa hiihtelevä ja asiallisesti käyttäytyvä pönäkkä ja meikitön nainen voi olla sängyssä vaikka mikä villipeto kissa etkä tiedä siitä yhtään mitään päälle päin. Moni taas voi keimailla saadakseen sillä edistettyä omia tarkoitusperiään, mutta itse suoritus voi olla sitä tai tätä.

Vierailija
8/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koe, että oma seksuaalisuuteni menee hukkaan, vaikka en olekaan tällä hetkellä parisuhteessa enkä myöskään harrasta irtosuhteita. Minulla on hyvin rikas fantasiamaailma ja tyydytän itseni säännöllisesti. Saan oman käden kautta orgasmin erittäin helposti, monesti vielä oikein sarjasellaisia. Olen myös oppinut parin viimeisen vuoden aikana nauttimaan flirttailusta, kunhan toinen osapuoli on aidosti samalla aaltopituudella ja myös leikissä mukana.

Paljon vähemmän seksuaalinen olin silloin, kun olin viimeksi parisuhteessa. Mies painosti seksiin koko ajan (hänelle nimenomaan yhdyntä oli ainoaa oikeaa seksiä) ja "leikkimielisesti" uhkaili sabotoida ehkäisyäni. Minun olisi myös pitänyt olla hänen haavemaailmansa mukainen perinteisen naisellinen nainen. Suhteen loppuaikoina sain kuulla olevani mm. "puolen tähden hu**a", kun en enää jaksanut jatkuvaa seksipainostusta ja siihen perinteisen naisen muottiin tunkemista. Tiedän kuitenkin, että minulle sopivan miehen kanssa seksi tuntuisi varmasti aivan erilaiselta ja seksuaalisuuteni voisi saada aivan uudenlaisia ulottuvuuksia.

Vierailija
9/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin seksuaalisuus menee täysin "hukkaan" kun kukaan mies ei huoli kumppanikseen. -ikisinkku 30v

Vierailija
10/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule, se tuulipuvussa hiihtelevä ja asiallisesti käyttäytyvä pönäkkä ja meikitön nainen voi olla sängyssä vaikka mikä villipeto kissa etkä tiedä siitä yhtään mitään päälle päin. Moni taas voi keimailla saadakseen sillä edistettyä omia tarkoitusperiään, mutta itse suoritus voi olla sitä tai tätä.

Hieman tuollaisesta puhunkin. Joidenkin naisten seksuaalisuuden näkee, vaikka ei tuo sitä esille.

Vierailija
11/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävämpää on, että 90 % on miehiä, joiden seksuaalisuus menee hukkaan näitten Suomisiideri valasnaisten vuoksi. Ne juo mieluummin siideriä, kuin naivat ja toisekseen, he ovat kaikkea muuta kuin haluttavia. Haaveilkaa te vaan niistä tuulipuku valaista, ja kuvitelkaa kuinka ihania ne olisivat vällyjen välissä.

Vierailija
12/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että moni ei tajunnut yhtään pointtiasi. He ovat varmaan sellaisia halkipoikkipinoon -tyylisiä ihmisiä, joilla ei ole herkkyyttä näkemään asiaa, vaan he ovat sekunnissa puolustuskannalla.

Jos näet jossakin naisessa eleistä, katseesta ja olemuksesta yleensä tämän kaipaavan nykyistä enemmän, niin olet päässyt aika lähelle naista ja sinussa on herkkyyttä huomata se. Olisipa ihmiset enemmänkin tuollaisia!

Vierailija
13/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta on miehiä jotka tarvitsevat sen visuaalisen "näyn" ennenkuin seksuaaliset halu heräävät eikä tuulipuvussa hiihtelevä välttämättä herätä tällaista.

Vierailija
14/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittävämpää on, että 90 % on miehiä, joiden seksuaalisuus menee hukkaan näitten Suomisiideri valasnaisten vuoksi. Ne juo mieluummin siideriä, kuin naivat ja toisekseen, he ovat kaikkea muuta kuin haluttavia. Haaveilkaa te vaan niistä tuulipuku valaista, ja kuvitelkaa kuinka ihania ne olisivat vällyjen välissä.

Voi sua. Pitäiskö tästä tulla paha mieli? Vai mitä ajat takaa?

Vierailija
15/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin seksuaalisuus menee hukkaan ja mistä sen voi tietää että niin tapahtuu?

Vierailija
16/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisillehan on tarjontaa loputtomasti. Jos vain pelkkää seksiä haluaa.

Vierailija
17/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen pääsee aina " toteuttamaan seksuaalisuuttaan" parisuhteessa tai sen ulkopuolella. Jos ei omalta mieheltä irtoa, uusi mies kehiin, avoin suhde tai pettäminen. Paljon suurempi ongelma on se, että hyväkään mies ei välttämättä löydä pari- tai seksisuhdetta mä

N45

Tämä on varmaan ihan totta. Omani on uhkaillut hakevansa muualta jos ei kotona saa. Nyt sen sanomisen jälkeen on luottamus mennyt täysin, nytkin ollut yön pois kotoota ja minä lapsen kanssa kotona, koko ajan ajatuksissa että mitähän lie tekee.

Sinäänsä myös ikävää koska olen kyllä itsekin todella seksuaalinen ja kokeilunhaluinen sekä leikkisä. Mutta joskus stressi ja lapsenhoito vie energian, tää on kaiketi osallistuvan ja vastuuntuntoisen miehen kirous. Toisaalta voisin minä itsekin mennä muualta hakemaan. Tollainen painostus ja uhkailu kyllä vie haluttavuuden naiselta.

Vierailija
18/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän olevani tämän tyyppinen nainen.

Valitettavasti suurin osa seksikerroistani ei minua ole otettu huomioon lainkaan, joten seksuaalisuus on alkanut hiipumaan.

Nykyään ei edes pidä siitä, että joku tuntematon koskee ihoon.

Harmi. Jos tapaisin joskus miehen, jonka kanssa asiat toimisi, niin seksi olisi mahtavaa ja voisin olla 100% oma itseni. Nyt olen vaan lukossa.

Vierailija
19/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaan, että moni ei tajunnut yhtään pointtiasi. He ovat varmaan sellaisia halkipoikkipinoon -tyylisiä ihmisiä, joilla ei ole herkkyyttä näkemään asiaa, vaan he ovat sekunnissa puolustuskannalla.

Jos näet jossakin naisessa eleistä, katseesta ja olemuksesta yleensä tämän kaipaavan nykyistä enemmän, niin olet päässyt aika lähelle naista ja sinussa on herkkyyttä huomata se. Olisipa ihmiset enemmänkin tuollaisia!

Mullakin iski silmään, kuinka epävarmat pihtarimammat pillastuivat. Itse olen ikisinkku miesvaltaisella alalla (korrelaatio... :D) ja ajoittain aika turhautunut seksuaalisesti. Irto- tai seksisuhteita en halua. Kyllä välillä työkavereiden katseesta näkee jonkinlaista sääliä, että nyt taitaisi tyttö tarvita kunnolla munaa.

Vierailija
20/29 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tiedän olevani tämän tyyppinen nainen.

Valitettavasti suurin osa seksikerroistani ei minua ole otettu huomioon lainkaan, joten seksuaalisuus on alkanut hiipumaan.

Nykyään ei edes pidä siitä, että joku tuntematon koskee ihoon.

Harmi. Jos tapaisin joskus miehen, jonka kanssa asiat toimisi, niin seksi olisi mahtavaa ja voisin olla 100% oma itseni. Nyt olen vaan lukossa.

Kyllä sä olet itsekin vastuussa omasta nautinnostasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi