Onko mitään oksettavampaa kuin neljä teinityttöä polkemassa rinnakkain jopoilla Kånken-reput selässä?
Hyi helvetti. Tuli todella paha olo ja oksetti. Niistä ei päässyt edes ohitse kun polkivat rinnakkain etanavauhtia.
Kommentit (49)
Minäpä näin motarilla prätkämiehen, oikein rouhevan oloisen ja leveäharteisen musta Kånken selässä. Ei oksettanut :)
Jopon tiedän, mutta kånkenista ei mitään hajua mikä se on.
Onko palstalla kånken hullu?
On paljon oksettavampiakin asioita. Oikeasti.
Etkö todellakaan keksi MITÄÄN oksettavampaa?
Aika paljon tulee mieleen asioita jotka on huomattavasti oksettavampia. Äkkiseltään tulee mieleen teinityttöjen sanominen oksettaviksi. Toiseksi suunnilleen samanarvoisena tulehtuneen ja mädäntyneen aterooman avaaminen niin että kapseli vahingossa rikkoutuu ja sisältö tursuaa ulos haisten kuolemalle.
Tiedän monia oksettavampia näkyjä, kuin kuvailemasi. Esim. Onnettomuuksissa ruhjoutuneet ihmiset ja auton alle jääneet eläimet. Oot päässyt elämässä helpolla, jos tuo oksetusrefleksin käynnistää.
Ap on joku ahdistunut gootti, joka ei vaan pääse yli siitä, et toiset eivät oo hänenlaisiaan. Toivotaan yhdessä hänelle sisältöä elämään!
Vierailija kirjoitti:
Jopon tiedän, mutta kånkenista ei mitään hajua mikä se on.
Onko palstalla kånken hullu?
Kånken on Partioaitan myymä reppu ja JUU, palstalla on Kånkenhullu. Hänellä ei taida olla varaa ostaa sitä ja siitä moinen katkeruus :D
Minulla olisi varaa ostaa vaikka 50kpl kyseistä kuvotusta mutten huolisi sitä vaikka minuille maksettaisiin. Jos sinusta housuihinsa kussut ja paskonut puliukko on kuvottava, oletko kateellinen hänelle?
ap
Kånkenhullu ja jopohullu iski taas.
Vierailija kirjoitti:
Minulla olisi varaa ostaa vaikka 50kpl kyseistä kuvotusta mutten huolisi sitä vaikka minuille maksettaisiin. Jos sinusta housuihinsa kussut ja paskonut puliukko on kuvottava, oletko kateellinen hänelle?
ap
Ja sinun mielestäsi teinitytöt jopolla on oksettavampaa kuin housuihin kussut ja paskonut puliukko?
Mun mielestä se oli oksettava juttu kun löyty varastosta viiden vauvan ruumiit, mutta hei sentään reppu ja pyörä hyi!
No esim. lapsiin tai eläimiin kohdistuva väkivalta, ylikeitetty kukkakaali, turkistarhaus, haisevat viemärit ja baarien likaiset vessat herättää mussa fyysisen kuvotuksen ja pidän niitä kauheampana kuin apn esimerkki.
Kuka on niin dille että edes huomaa mikä on kånken ja mikä ei. Mä en erota, reppu kuin reppu....
No todella typerältähän nuo näyttävät, mutta voin vaikka vannoa, että jopa sinä keksisit useita vielä kuvottavampia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän monia oksettavampia näkyjä, kuin kuvailemasi. Esim. Onnettomuuksissa ruhjoutuneet ihmiset ja auton alle jääneet eläimet. Oot päässyt elämässä helpolla, jos tuo oksetusrefleksin käynnistää.
Varmasti ainakin miljardi oksettavampaa asiaa ja näkyä löytyisi maailmasta- vaikka heti...
Soita kilikelloa, ringring.
Mun mielestä on ihan söpöä, kun kaikilla pitää olla joku tietty muotijuttu, nyt kånkenit ja jopot, kohta tulee taas joku uusi muotivillitys.