Maksaisitko halailusta?
Mä voisin vaikka maksaaki jos kivan näköinen mies vaan halasi ja pitäis kainalossa :D
Kommentit (5)
En maksaisi, vaan menisin läheisteni luokse halattavaksi. Jos maksaisin jostain, se olisi sairaalassa tai lääkärillä halauksesta, mutta heidän ammattietiikkaan ei tunnu kuuluvan sellainen, enkä viitsi ehdottaa.
Olen kyllä kaivannut lääkärillä halausta, kun sen sijaan ahdistavat CT, MRI ja muut laitteet tutkivat minua. Silloinkin halaus olisi ollut kiva, kun olen saanut tietoja kasvaimista tai olen mennyt yöksi leikkaukseen. Varsinkin ennen leikkausta mennessäni edellisenä iltana sairaalaan, aamulla ennen leikkausta ja leikkausten jälkeen olisin voinut maksaa paljonkin hoitajien halauksesta. Herätessä perhe oli yli sadan kilometrin päässä. Nähtiin vasta seuraavana iltana.
En ikinä, vaan mieluummin olisin loppuelämäni (näillä näkymin) halaamatta.
Ehdottomasti.
Olen aikuisikäni aikana saanut alle kymmenen halausta ja ainakin noiden perusteella voisin kokemuksesta maksaakin. Tietäisin että ei noilla olisi toiselle halaajalle mitään merkitystä, mutta ehkä siitä saisi itselle jotain mitä on noista kymmenestä aikaisemmastakin saanut.
Riippuu vähän siitä, kuinka paljon se maksaa. Jos ei maksa kauheasti, voisin kokeillakin jos tulen vielä yksinäisemmäksi.
Juu, ja vissiin maksaa USAssakin.
http://www.usatoday.com/story/money/business/2013/12/01/cnbc-profession…
Musta olis kivampi halailla ns. ammattilaista kuin mennä johonkin random hippien halipartyihin halailemaan isoa joukkoa tuntemattomia ihmisiä, joka myös olisi vaihtoehto Suomessa.