Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka muu tykkää asua kerrostalossa, kun kulee elämisen ääniä?

Vierailija
10.06.2016 |

Minä ainakin

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaan! Tosin olen vahan nirso kylla. Entisessa asunnossa ylakerran naapuri harrasti aerobickia (joo, ihan oikeasti) ja hyppi siihen malliin, etta meilla tippui olohuoneessa lampunvarjostin katosta. Ja tanner tomisi todellakin... En myoskaan jaksa kuunnella pienten lasten oykkarointia ollenkaan, jos suoraan naapurista tulee.

Aanet, joista pidan liittyvat lahinna sellaiseen taustahalyyn (esim. kuulen joskus kun naapuri avaa oven, naapurin linnut aantelevat aamuisin, joskus kuuluu puhelimen pirina...) ja sellainen hiljainen puheensorina on aika rentouttavaa. Asutaan suurkaupungin keskustassa niin menoa ja meininkia on ikkunan ulkopuolella muutenkin. Halyytysajoneuvot, lentokoneet, opiskelijaryhmat yms. ovat jokapaivaisia.

Taytyy sanoa, etta noin yleisesti ottaen itsellani on toleranssi kasvanut entiseen verrattuna. Mutta edelleenkin v*ttuunnun, jos naapurissa huudetaan ja melutaan (esim. bileita, lapsi itkee yokaudet...).

Vierailija
22/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä

Vierailija
24/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Vierailija
25/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään asua kerrostalossa ihan muista syistä. Täällä hädin tuskin kuulee "elämisen ääniä" muualta kuin oman kämpän sisältä (yks 2v touhukas poika).

Vierailija
26/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään! o/

Pelottaisi asua jossain korvessa yksinään omakotitalossa.

Vierailija
27/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin paljon yksin pienenä kun äiti teki pitkää päivää kampaamossa, jotta sai laskut maksettua.

Pidän erityisesti siitä että meteliä kuuluu ja nukunkin paremmin, jos naapurit pitää mölyä. Tuntuu turvallisemmalta kuin jos olisi aivan hiljaista.

Vierailija
28/28 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu äänten laadusta. Jos puhutaan normaalista puheen sorinasta päiväsaikaan tai suihkuäänistä illalla niin ei siinä mitään. Mutta jos kyse on ovien paiskomisesta, kantapäillä kävelystä tai basso-musiikin jumputtamisesta täysillä niin silloin ottaa päähän aika helvetisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä