Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet nyt kännissä?

Vierailija
10.06.2016 |

Miksi olet nyt kännissä perjantai-iltana?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes vituttaan kun tuli syntymäpäivän kunniaksi vielä bumerangi paikasta, jossa olin käynyt jo toisen kierroksen haastattelussa. Tämä oli seitsemäs tänä vuonna. Siis haastettlupaikkoja. Osassa hakemuksia ei ole tullut kutsua haastatteluun ja luonnollisesti tuhansien piilotyöpaikkojen etsimistä lukuisilla avoimilla työhakemuksilla. Kiitos kiinnostuksestasi, juuri tällä hetkellä meillä ei ole mitään, mutta olisi mukava tavata. Ja näitäkin tapaamisia on varmaan 5-6 tälle vuodelle.

Surin vähän aikaa ja sitten tein lopullisen päätöksen, että tämä ala saa nyt jäädä melkein 20 vuoden työkokemuksen ja korkeakoulutuksen jälkeen ja syksyllä suuntaan jollain tavalla uusille urille, ihan toiselle alalle, jossa ei ihan jatkuvasti tarvitse  hokea jotain  "digitaalinen liiketoiminta ylivertaisen asiakaskokemuksen mahdollistajana" -läppää, tehdä itseään tykö mukaviisaana Twitterissä ynnämuualla tai myydä ja lisämyydä ja hokea monikanavaosaamista. Tässä tilanteessa näissä haastatteluissa myydä nykyisin itseään. Tähän asti olen vielä ollut ihan innoissani, seurannut aikaa, opiskellut itsenäisesti lisää jne. jne. Aina jää kakkoseksi, prkl. Tänään klo 15.50 about tuli mitta täyteen.

Vielä en tiedä miten tämän teen. Ensimmäiseksi täytyy selvittää, miten voin täydentää olemassaolevaa yo-tutkintoa tai päästä avoimen kautta aloittelemaan jotain alaa. Miksei vaikka tuo perkeleellinen työkokeilu. Haluan töihin ja haluan jollekin mielekkäälle alalle. Aion käydä työkkärin ammatinvalintapsykologilla (monet ovat ihan oikeasti kehuneet) ja siitä sitten eteenpäin.

Ja siksi korkkasin punaviinipullon, oikein hyvää shirazia ja se on jo yli puolen välin. Skål!

Vierailija
22/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en tiedä miten tämän teen. Ensimmäiseksi täytyy selvittää, miten voin täydentää olemassaolevaa yo-tutkintoa...

Ja siksi korkkasin punaviinipullon, oikein hyvää shirazia ja se on jo yli puolen välin. Skål!

Tämä viini näköjään toimii (hik). Tarkoitin tietenkin yliopistotutkintoa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten ole - aika hyvin alkoholistilta.

Vierailija
24/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kshka mnää,ääh enh psyhty thähän nyt  Nhälkä jaah makkahraaraa theke mjielni önhnöhö

Vierailija
25/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä, hyvää seuraa, muutamia oluita, hyvää ruokaa ja talon emäntä aiheuttaa lievää panetusta.

Vierailija
26/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on sellainen fiilis. Neljä saatanallisen tiukkaa viikkoa takana ja viikonloputkin menneet kaikenmaailman kissanristiäisten valmisteluissa ja vielä henkinen ja henkilökohtainen stressi erittäin läheisen tilanteesta.

Nyt on 3,5 päivää ihan oikeaa vapaata ja rentoutumista ilman MITÄÄn suunitelmia. 

Joten tänään ajattelin hieman kännätä, savusaun oa ja jutella rakkaani kanssa, harrastaa rietasta seksiä ja nukkua kun nukuttaa.

Vierailija
27/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, koska olen yksin mökillä ja en tullut ostaneeksi kauppareissulla mitään juomaa. Mut voi hemmetti, kun tekis mieli siideriä! Huomenna ehkä pakko mennä hakemaan.

Vierailija
28/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli vetäistä aika isot lasit viinaa mutta kun otan yhden, menee kaksi ja sitten pullo tyhjäksi.

Talvella join Jaloviinan ja seuraavana päivä ison Suomi-viinan. Enkä ollut kauhean huppelissa. Se pelottaa että alkoholitoleranssi on niin korkealla. Oon varmaan alkoholisti?

Vierailija
29/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kännissä, viinilasillinen meni ja kohta toinen. Ajattelen rakastani, joka ei tiedä tunteistani yhtään mitään (eikä siitä mitään tulisi, vaikka tietäisikin, liikaa esteitä), hänen tummia silmiään ja katsettaan...

Oi, tuo tunne. Minäkin mietin ihmistä, johon olen rakastumassa. Hän ehkä aavistaa, mutta ei halua muuta kuin seksiä. Minä heikkona otan edes sen, kun en muuta saa.

Minä mietin ihastusta mihin ei ole mitään saumaa, saisipa edes pillua joskus joltain halukkaalta naiselta, muutama kalja takana.

Vierailija
30/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kännissä, enkä edes hiprakassa (vielä ainakaan). Ikävä miestä, kun on niin kaukana, eikä voida nyt nähdä. Palaa onneksi takaisin reissultaan myöhemmin.

Vierailija
31/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 tunnin pyörälenkki takana, muutama "palautusjuoma" menossa;)

Vierailija
32/32 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vielä, mutta toivottavasti pian. Koska, mieheni sanoi olevansa työmatkalla muualla päin suomea. Mutta olin ystävääni tapaamassa toisessa kaupungissa ihan extempore ja mitäs sielä näinkään..

Mieheni ja joku minulle täysin tuntematon nainen ulkona kahvilassa suukottelemassa..

Miehen kaikki vaatteet on nyt ulkona, minä tässä juon viiniä ja mietin seuraavaa mitä sitten teen..

Lukkoseppä olis varma se fiksuin. Että kivaa iltaa teille naiset ja kohotetaan malja munattomille miehille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi