Miltä sikiön liikkeet tuntuvat?
Olen ensimmäistä kertaa raskaana ja nyt rv 20 enkä ole varma onko liikkeet ja tuntemukset peräisin vauvasta.
Välillä tuntuu ihan kuin elohiiri nykii pitkään, hipaisuja, muljahtelua.
Voisivatko nämä olla niitä vauvan liikkeitä? Ovat hyvin olemattomia ja pieniä. Nt-ultrassa kätilö sanoi, että minulla on istukka edessä.
Kommentit (43)
Minua pierettää.
Onko ne r-oireita?
Just tuollasta, osa tuntuu ilmakuplilta osa sellaista muljahtelua. Saattaa tulla muutama terävämpi potkukin, mutta ovat silti pieniä ja hentoja, eivät todellakaan satu. Täälä mennään viikolla 21ja nyt vastaa alkaa päivittäin tuntua. Istukka mullakin edessä niin vaimentaa liikkeitä.
Onnea odotukseen! :)
Aivan varmasti ovat AP :) Minulla tuntui rv. 17-20. Sellaista, ihan kuin joku kutittaisi sieltä masun sisältä. Pieniä hentoja muljahduksia. Ihanan tuntuisia olivat.
Paljon onnea ja hyvää syntymäpäivää!
Minulla myös oli istukka edessä enkä juuri liikkeitä tuntenut. Oli aika kamala kun piti liikkeitä laskea eikä mitään tunnu. Koskaan ei päällepäin näkynyt potkimisia yms.
Minä kävin kakalla äsken ja kun suoli tyhjeni, niin heti alkoi vauva liikuskelemaan. Olen itse nyt rv. 18.
Eli kyllä nuo ovat vauvasi liikkeitä. Eikö olekin ihanaa. Onnea sinulle ja muille odottajille. T. Satu
Voi luoja mitä kommentteja. OVAT LAPSESI LIIKKEITÄ!
Vierailija kirjoitti:
Minä kävin kakalla äsken ja kun suoli tyhjeni, niin heti alkoi vauva liikuskelemaan. Olen itse nyt rv. 18.
Eli kyllä nuo ovat vauvasi liikkeitä. Eikö olekin ihanaa. Onnea sinulle ja muille odottajille. T. Satu
Ketä kiinnostaa sinun vessassa käymiset ?!
Täällä taas kutittaa mahaa sisältäpäin ja tuntuu elohiirimäistä hipelöintiä. Olisikohan ne vauvan liikkeitä? Nyt olen rv 21.
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas kutittaa mahaa sisältäpäin ja tuntuu elohiirimäistä hipelöintiä. Olisikohan ne vauvan liikkeitä? Nyt olen rv 21.
Jos sua kutittaa niin sulla on ihottumaa
Onnea aloittajalle. Ihanaa odotusaikaa!
:D