Mikä kumma siinä on että mies ei IKINÄ tee mun kanssa mitään kivaa??
väittää rakastavansa mua jne... mutta kun ehdotin tänäänkin että mentäskö elokuviin (koskaan ei olla yhdessä oltu...) niin ei tämä jaksa... monesti olen pyytänyt että kysyis äidiltään ottasko se lapset pariks tunniks ja mies yllättäs mut ja veis vaikka vaan hampurilaiselle jos ei muuta niin ei, sitäkään ei IKINÄ ole tehnyt ei siis ikinä mitään kivaa...
Ottaa päähän kun ite tykkäisin miehen kanssa niin aikaa viettää mutta en käsitä miks se ei jaksa.
Kommentit (9)
ja sillonkin kun lapset on ollut hoidossa ollaan aina vaan kotona... =(
miehen mielstä seksi on kaiken a ja o.
Vie lapset hoitoon, ja olkaa kahdestaan kotona. Katotte jotain leffaa ja harrastatte vaikka seksiä=)
Eli toi mun ehdotus ei sitten käy T:7
että kaipaan välillä jotain muuta kun aina sitä seksiä... no sitä on kyllä nyt ollut harvemmin... mutta kun meillä ei muutenkaan mene (tai siis mulla ei mene) kovinkaan hyvin niin kaipaisin jotain ihan erilaista ja pitäs päästä pois täältä kotoota välillä, olen täällä nyt 7 kk ollut niin että kaupassa olen käynyt ja kaverilla mutta muuten aina kotona...
Minunkin mieheni on aivan samanlainen. Mihinkään ei minun kanssa halua lähteä, kaikkien muiden kavereittensa kanssa kyllä. Jos päästään kahdestaan olemaan, niin silloin ukko joko haluaa seksiä tai sitten pelaa tietokoneella.
herranjestas mitään romanttista videota vuokratko jos tavoitteena on miehenkin viihtyminen. Harvoinpa sellaisista tykkäävät!
Haha mun mieheni ei ole edes kotona vaan kavereillaan kaikki päivät. Minä sitten yksin itken ikävääni kun ei seura kelpaa. On kuulemma aina "parempaaki" tekemistä.
makuunista hyvä romanttinen filmi, karkkia ja vaikka kiinalaista tms ruokaa kotiin? Sitten saunotte ja herkuttelette yhdessä?
:) zemiä!