Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette miehestä joka valehtelee ->

Vierailija
25.02.2006 |

vaimolleen esim.päivän syömisistänsä??

Tyyliin,en ole syönyt tänään mitään (oikeesti kävi työporukalla seisovassa pöydässä) ja sit vääntää kotona valheensa peittääkseen mahan täyteen vaimon vaivalla tekemiä herkkuruokia??!!

Sitten noi valheet aina jossain vaiheessa paljastuu,kun mennään vaikka yhdessä syömään ja mieheltä lipsahtaa,et täällä me käytiinkin kerran työporukalla ja

kun kysyn,et ai millon vai? niin sieltä tuleekin et ööööö viime viikolla... vaikka piti olla niin,et ei ollut sillon käynyt jnejne

Kun kysyn,et miks IHMEES pitää tollasesta valehdella,niin väittää,et siks kun minä oon kotihoidontuella kotona niin mulla tulis paha mieli,kun hän vetää herkkuja ja minä mussutan kotijämiä...

Oikeesti mulle tulee paha mieli vaan tosta valehtelusta,ei muusta!!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän pariskunnan, josta nainen peittelee ja valehtelee syömisistään miehelleen. Nainen on kova herkuttelemaan ja on hieman (HUOM! hieman) ylipainoinen ja mies ei oikein pidä siitä, että nainen herkuttelee. Nainen siis syödä mussuttaa kaikennäköisiä herkkuja ja peittelee sitä mieheltään kaikin mahdollisin keinoin. Mitäs ajattelette tästä?

Vierailija
2/2 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkeä tossa valehtelussa ts.ois tavallaan syy valehdella.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän