Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vegaaniystävä tulossa kylään, voitelen vuoan salaa voilla

Vierailija
10.06.2016 |

Teen kasvislasagnea ja ruokajuomaksi tarjoan soijajuomaa.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä

Vierailija
2/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä, aikunen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää provo oli jo tääl.

Vierailija
4/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa juu

Vierailija
5/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan provo, mutta jos ei niin sinäpä olet ihana "ystävä"

Vierailija
6/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagnelevyt on eläinperäisiä senkin torvelo. Niissä on munaa. Ei vegaani syö sellaista.

1/5 tälle provolle, yritystä oli kumminkin.

Vierailija
7/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just hyvä. Eri asia, jos olisi jostain allergiasta kyse, mutta noille ruoka-ideologisteille pitääkin tehdä tuollaisia jekkuja.

Vierailija
8/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Sussa on munaa. Näytä sille vekaanille närhenmunat ja käytä voita.

Vierailija
9/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onkin huono provo, niin vastaan silti: et voi tietää mistä syystä "ystäväsi" noudattaa kyseistä ruokavaliota, joten parempi olisi suhtautua asiaan kunnioituksella. Voithan ehdottaa, että näette vaikkapa jossain kasvisravintolassa tai että hän tuo vegaanista ruokaa mukanaan?

Esimerkiksi maitotuotteet ei ihan oikeasti käy kaikille. Tunnen yhden vegaanin, joka on hengenvaarallisesti allerginen maitoproteiinille. Itse olen laktovege, mutta erittäin allerginen esimerkiksi pähkinöille. En todellakaan arvostaisi jos joku yrittäisi myrkyttää minut ruoalla jolle olen allerginen. Ihmiselle sopimattoman ruoan salaa syöttäminen on sitä paitsi pahoinpitely.

10/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just hyvä. Eri asia, jos olisi jostain allergiasta kyse, mutta noille ruoka-ideologisteille pitääkin tehdä tuollaisia jekkuja.

Miksi? Ensinnäkin, en välttämättä kerro, että olen maitoallerginen, jos kerran ilmoitan vegaanista ruokavaliosta (pyydettäessä) etukäteen. 

Ja toisekseen, onko sinusta esim. kierrättäminen, roskien lajitteleminen yms. jekuttelun arvoista? Moni on lihaton ja maidoton puhtaasti ilmaston vuoksi. Ymmärrätkö ollenkaan kuinka paljon maito- ja lihateollisuus saastuttaa? Ne tuhoavat meidän kaikkien yhteisen maapallon. 

Ja onko sinusta ok ihmisten kiduttaminen? Entä lemmikkien kiduttaminen? Miksi sinusta on ok lehmien kiduttaminen? 

Olen aina miettinyt tietävätkö tyhmät ihmiset olevansa tyhmiä? Vastaisitko yhteen kysymykseen? Oletko sinä mielestäsi tyhmä? Lopputulos on sama, kirjoitit kommenttisi tosissasi tai vitsillä. 

Vierailija
11/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötät myös varmaan myös muslimille sianlihaa? Ja voi miten hauskaa olikin syöttää Hillevi-tätille salaa kakkua jossa oli kananmunaa, kun Hillevi meni siitä ihan punaiseksi ja alkoi kovasti yskiä! Voi miten me porukalla naurettiin! Kyllä ne ambulanssimiehet oli vähän vihaisia, mutta ne onkin sellaisia tosikoita.

Vierailija
12/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luulette, onko tämä palstan vegaanihullu mielikuvitusvegaaniystävineen mielenterveyspotilas vai joku maksettu trolli? 

Vierailija
13/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös monia, jotka välttelevät maitotuotteita räkäisyyden vuoksi. Googlaa "korvatulehdus ja maito" ja hämmästy. Joillain maitotuotteet laukaisevat infektiokierteen.

Vierailija
14/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, pöllit mun provon!

Vierailija
15/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Tarjoa myös meille nirsoileville keliaakikoille vehnäpullaa.

Varsinkin kun minulle oireet alkaa vasta pari tuntia aterian jälkeen ja kouristelua ei saa päättymään vaikka kuinka ajattelen kuinka vitsikäs illan emäntä oli. 

Verinen ripuli on sitten kiva juttu - oikea huumorin huipentuma.

Vierailija
16/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaliemikuutiolla maustat, tietenkin.

Vierailija
17/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi et keksi itse omia provojasi? Noloa.

Vierailija
18/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri oli uutinen kuinka nainen kuoli allergiseen reaktioon suudeltuaan poikaystäväänsä. Joitakin se varmaan naurattaa kovastikin?

Vierailija
19/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä varsinainen "ystävä". Antaisin sulle potkun persuksille, jos olisit mun ulottuvilla.

Vierailija
20/24 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen kaveri teki mulle saman tempun. Sitten tarvittiinkin ambulanssi, kun kurkku turposi umpeen <3

Olen siis vegaani ja maitoprotskulle allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän