Sinkut, milloin viimeksi seksiä?
Kommentit (60)
En ikinä. Jokohan tänä kesänä vaikka maksaisi, että pääsee kokeilemaan:/
M31
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Jokohan tänä kesänä vaikka maksaisi, että pääsee kokeilemaan:/
M31
Kannattaa. Eihän se yhtä hyvää ole, jos pitää maksaa, mutta voittaa silti oman käden moninkertaisesti.
5kk. Eipä ole ykkösprioriteettina tuo seksin haaliminen. Onhan se kivaa joskus.
Vuonna 2007. Vai oliko se 1997...no ainakin pussannut olen viimeksi tammikuussa 2000.
Kuukausi aikaa ja sitä ennen viime vuonna. Oikeastaan parempi on olla kokonaan ilman kuin noin harvoin. Toistakymmentä vuotta olin parisuhteessa ja silloinhan seksi oli säännöllistä.
Seurustelut ei lähde sujumaan, mutta tuli kokeiltua tuo seksisuhde. Ei kyllä ole mun juttu olla pelkkä panokaan.
Viime vuoden heinäkuussa, eli kohta vuosi sitten.
N23
Ei ole vielä tullut seksiä harrastettua. Ehkä vielä ennen kuolemaa, se olisi ihan kiva juttu. Tosin kuolohan saattaa korjata tunninkin päästä.. :/
N22
Keskiviikkona eli toissapäivänä. Nyt on tulossa prin viikon tauko.
Puoli vuotta sitten. Hyvää seksiä viimeksi helmikuussa 2015. N21
Erosin noin kuukausi sitten. Uusi parisuhde ei vielä todellakaan kiinnosta, mutta jotain sutinaa pitäis kohta metsästää ;)
Hmm..09/2015. En edes juuri kaipaa seksiä. Niin kauan mennään ilman kun jos luoja suo ja löydän itselleni puolison. Irtoseksi on tylsää.
Viime sunnuntaina. Tänään olisi ollut tarjolla, mutta kieltäydyin, kun haluan vain syödä sipsejä sohvalla ja palstailla.
En ole edes sinkku mutta vastaan silti. Viimeksi yli 7 vuotta sitten. Mies on syönyt itsensä niin läskiksi että.ei pysty.
Lohdullista, että täällä on muitakin kuivaa kautta viettäviä! Mulla tulee vuosi täyteen näihin aikoihin, en oo eron jälkeen harrastanut. Ja tuskin jää tähän vuoteen tämä tauko. :D