Pitäisköhän nuo valtavan parran kasvattaneet miehet partaansa tuollaisena, jos tietäisivät ettei suurin osa naisista pidä valtavaa partaa kovinkaan seksikkäänä?
Joillekin sopii mutta ne ovat harvassa. Näin taas äsken yhden aika munattoman näköisen miehen isolla trendiparralla varustettuna. Ei se parta tee epäseksikkäästä nössömiehestä maskuliinista tosimiestä. Jos mies on seksikäs niin se on seksikäs huolimatta siitä onko sillä partaa vai ei.
PARTA EI TEE SEKSIKKÄÄKSI! Se usein vain VÄHENTÄÄ miehen seksikkyyttä jos mies ei muutenkaan ole kovin seksikäs.
Kommentit (39)
Parta sopii joillekin tosi hyvin. Eihän se varmaan kaikille kasvakaan. Mun mielestä jokaisen tulee lähteä siitä, tykkääkö itse parrastaan, muiden mielipiteet on ihan toisarvoisia. Toki parrasta pitää sitten sen verran huolehtia ettei siinä näy koko viikon ruokalistaa, ihan kuten muutenkin hygieniasta kuuluu huolehtia. Itse tiedän seksikkäitä miehiä parralla ja ilman. Mutta seksikkyyskin on vain yksi (ehkä yliarvostettukin) osa ihmisen persoonaa. Kokonaisuus tekee ihmisestä kiinnostavan tai sitten ei.
Aloittaja on seksisti ja luo turhia ulkonäköpaineita miehille, miehillä on oikeus omaan vartaloonsa.
Tämän takia järjestämme ensimmäisen naamakarvamarssin mielenilmauksena seksismiä vastaan.
Kaikki miehet kaikkine karvoineen tervetulleita! Naisten seksismiä vastaan joukolla!
Samalla osoitamme mieltämme Kirsi Salon papparaispuheita vastaan!
Kyllä miehellä partaa pitää olla. Itsellä on Pukin parta. Naiset tykkää kuulemma parrakkaista miehistä koska se kuulemma kutittaa pimpulia nuoltaessa
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat, että miehet näyttävät miltä näyttävät naisten? Se, että naiset meikkaavat vain miesten takia ei tee miehistä samanlaisia.
Jos jonkun vuoksi, niin miehet kasvattavat partaa korkeintaan kilpaillakseen keskenään kuka on "alfoin". Onhan leijonauroksellakin harja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat, että miehet näyttävät miltä näyttävät naisten? Se, että naiset meikkaavat vain miesten takia ei tee miehistä samanlaisia.
Nyt sinä itse oletat, että naiset meikkaa miesten takia. Miksei naiset voi meikata omaksi ilokseen? Meikkaa tai ei meikkaa, pitää partaa tai ei, eikö oma fiilis ole näissä tärkeintä?
Ja siinä mentiin kovaa ja korkealta hilseen yli. Eipä yllättänyt että joku meikkihirmu kyseessä.
Olen iso, lihaksikas mies. Partani alkoi kasvaa jo poikana ja oikeastaan koko aikuiselämäni sitä pitänyt, tietysti siistin välillä. Naiseni on usein sanonut että monta asiaa antaisi anteeksi mutta jos viikinikipartani lähtisi sitä ei. Tosin kaksi viikkoa ilman sheivausta niin on taas kunnon parta tietysti jos on 80 kg skinny fat jonne joka keulii isin rahoilla tai äidin tisuilla niin sit ne haituvat kannattaa ajaa veks.
PS. Pesen parran pill4N nuolennan jälkeen eli about 2-3 kertaa päivässä...
Tämä partamuoti on ihan parasta pitkiin aikoihin. Toivottavasti ei ihan pian ala hiipumaan pois.
Joka paikassa pääsee ihailemaan parrakkaita komeita miehiä :)
Kiva että joskus naisillekin on silmänruokaa tarjolla.
Mikä tää käsitys on että parrassa on joku viikon ruokalista? Mun mieheni kyllä pesee partansa joka päivä kun käy suihkussa. Pesee siis ihan jollain parranhoitotuotteilla. Siis JOKA PÄIVÄ.
Vierailija kirjoitti:
Itse kasvatan partaani siksi, että omasta mielestäni näytän paremmalta parran kanssa kuin ilman. Aivan sama mitä kaupungilla/yliopistolla liikkuvat naiset ovat siitä mieltä. En minäkään pidä kaikista kasvoista tai kropista joita ympärilläni näen, joten en oleta, että kaikki minunkin naamasta tai kropasta pitävät. Minulle on aivan sama viehättyykö joku parrastani vai ei, pääasia minulle on se, että itse pidän sitä minulle sopivana.
T: Mies 28
Meillä samat. Mielestäni parta sopii minulle ja itseasiassa korostaa piirteitä, kun sen muotoilee sopivasti. Vaimo tykkää eikä muiden naisten mielipiteillä ole siten edes väliä. Tosin olen parrankasvatuksen jälkeen saanut useamman lähestymisyrityksen tuntemattomilta naisilta, joten kai siitä sitten joku muukin tykkää :D
Vierailija kirjoitti:
Siisti sänki vielä menee, mutta rehottavasta epäsiististä parrasta tulee mieleen toukkapesä. Siis likainen ja haiseva, johon on tipahtunut ruokaa ym. muhimaan ja jossa ötökät viihtyvät. Ehkä olen saanut trauman, pussatessa kerran yhden parrakkaan rokkikukon kanssa, se parta haisi todella likaiselle.
Fiksu mies pesee partansa samalla kun hiuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kasvatan partaani siksi, että omasta mielestäni näytän paremmalta parran kanssa kuin ilman. Aivan sama mitä kaupungilla/yliopistolla liikkuvat naiset ovat siitä mieltä. En minäkään pidä kaikista kasvoista tai kropista joita ympärilläni näen, joten en oleta, että kaikki minunkin naamasta tai kropasta pitävät. Minulle on aivan sama viehättyykö joku parrastani vai ei, pääasia minulle on se, että itse pidän sitä minulle sopivana.
Meillä samat. Mielestäni parta sopii minulle ja itseasiassa korostaa piirteitä, kun sen muotoilee sopivasti. Vaimo tykkää eikä muiden naisten mielipiteillä ole siten edes väliä. Tosin olen parrankasvatuksen jälkeen saanut useamman lähestymisyrityksen tuntemattomilta naisilta, joten kai siitä sitten joku muukin tykkää :D
En tiedä pitääkö oma avovaimoni parrastani, en ole kysynyt, mutta eipä hän ole siitä valittanut, joten on aika turvallista olettaa hänen siitä pitävän. Vaikka hän ei pitäisi, kasvattaisin silti, sillä pidän itseäni komeampana sen kanssa.
Mika kirjoitti:
Kyllä miehellä partaa pitää olla. Itsellä on Pukin parta. Naiset tykkää kuulemma parrakkaista miehistä koska se kuulemma kutittaa pimpulia nuoltaessa
Samasta syystä kannattaa pitää ns. reisiharjoja eli tuuheita pulisonkeja.
Olof kirjoitti:
Olen iso, lihaksikas mies. Partani alkoi kasvaa jo poikana ja oikeastaan koko aikuiselämäni sitä pitänyt, tietysti siistin välillä. Naiseni on usein sanonut että monta asiaa antaisi anteeksi mutta jos viikinikipartani lähtisi sitä ei. Tosin kaksi viikkoa ilman sheivausta niin on taas kunnon parta tietysti jos on 80 kg skinny fat jonne joka keulii isin rahoilla tai äidin tisuilla niin sit ne haituvat kannattaa ajaa veks.
PS. Pesen parran pill4N nuolennan jälkeen eli about 2-3 kertaa päivässä...
Jostain syystä hymyilin ääneen tätä lukiessa.
Itsekin omistan tuuhean barbaariparran ja lähestyessäni ihmiset hakeutuvat autoihin yms. suojaan kun pelkäävät saavansa salamasta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää käsitys on että parrassa on joku viikon ruokalista? Mun mieheni kyllä pesee partansa joka päivä kun käy suihkussa. Pesee siis ihan jollain parranhoitotuotteilla. Siis JOKA PÄIVÄ.
No nuo ruokalista-vouhkaajat käsittävät parrat joksikin puliukon räkäjarruksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä pitääkö oma avovaimoni parrastani, en ole kysynyt, mutta eipä hän ole siitä valittanut, joten on aika turvallista olettaa hänen siitä pitävän. Vaikka hän ei pitäisi, kasvattaisin silti, sillä pidän itseäni komeampana sen kanssa.
Edelleen samat. Kyllä sitä nyt itse pitää ulkonäköasioistaan pitää, sehän olisi sama kuin jos joku muu päättäisi mitä päällesi laitat. Voisi olla ihan hienot, mutta itse tuskin niissä viihtyisi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä partamuoti on ihan parasta pitkiin aikoihin. Toivottavasti ei ihan pian ala hiipumaan pois.
Olet seksistinen ällötäti / tätinainen joka pitää miehiä vain seksiobjekteinaan. Kuvottavaa. Tässä taas nähdään, miksi sovinismia tarvitaan edelleenkin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet seksistinen ällötäti / tätinainen joka pitää miehiä vain seksiobjekteinaan. Kuvottavaa. Tässä taas nähdään, miksi sovinismia tarvitaan edelleenkin Suomessa.
Nasse tappoi pitkät parrat 1914-18. Sata vuotta on kulunut ja muoti tekee paluuta.
Siisti sänki vielä menee, mutta rehottavasta epäsiististä parrasta tulee mieleen toukkapesä. Siis likainen ja haiseva, johon on tipahtunut ruokaa ym. muhimaan ja jossa ötökät viihtyvät. Ehkä olen saanut trauman, pussatessa kerran yhden parrakkaan rokkikukon kanssa, se parta haisi todella likaiselle.