Pitäisköhän nuo valtavan parran kasvattaneet miehet partaansa tuollaisena, jos tietäisivät ettei suurin osa naisista pidä valtavaa partaa kovinkaan seksikkäänä?
Joillekin sopii mutta ne ovat harvassa. Näin taas äsken yhden aika munattoman näköisen miehen isolla trendiparralla varustettuna. Ei se parta tee epäseksikkäästä nössömiehestä maskuliinista tosimiestä. Jos mies on seksikäs niin se on seksikäs huolimatta siitä onko sillä partaa vai ei.
PARTA EI TEE SEKSIKKÄÄKSI! Se usein vain VÄHENTÄÄ miehen seksikkyyttä jos mies ei muutenkaan ole kovin seksikäs.
Kommentit (39)
Tämä on sinun mielipiteesi. Teetkö sinä aina kaikkesi näyttääksesi mahdollisimman seksikkäältä KAIKKIEN miesten mielestä? Typerä aloitus.
Jännää että oletetaan miehen tekevan kaiken parran kasvattamisesta lähtien vain naisten takia.
M
Ai. Minusta mies ilman partaa ei ole mies.
Ja kiellän jopa miestäni ajamasta partaansa.
Jospa niitä ei kiinnosta? Leikkaahan moni nainenkin tukkansa lyheksi, vaikka se vähentää naisen seksikkyyttä.
"Meikkaisikohan paljon meikkaavat naiset jos tietäisivät, etteivät miehet pidä kolmen kilon pakkelikerroksesta"
Edelleenkään ihmiset ei tee ulkonäkövalintojaan miellyttääkseen muita.
Tietyt parrat tekevät miehestä seksikkään. En halua karvatonta miestä.
On tosi sääli, jos jollakin potentiaalisesti hyvännäköisellä miehellä on parta. Parta peittää kasvonpiirteet, eikä muutenkaan ole viehättävä.
Vierailija kirjoitti:
No jospa ne pitää sitä partaa kuule ihan omaksi ilokseen, paskan vertaakaan asia ei kuulu naisille.
Ihan samaa mieltä!
Vaikka henkilökohtaisesti en pidäkään karvoista naamassa.
Jaa, mun mielestä parta on taas hiton seksikäs. Karvaton mies ei sytytä sitten yhtään.
Vierailija kirjoitti:
On tosi sääli, jos jollakin potentiaalisesti hyvännäköisellä miehellä on parta. Parta peittää kasvonpiirteet, eikä muutenkaan ole viehättävä.
On tosi sääli jos joku kauniskasvoinen potentiaalisesti hyvännäköinen nainen on kauhea läski. Läskiys ei ole viehättävää. Voisitteko olla olematta läskejä niin ajan partani.
Vierailija kirjoitti:
"Meikkaisikohan paljon meikkaavat naiset jos tietäisivät, etteivät miehet pidä kolmen kilon pakkelikerroksesta"
Edelleenkään ihmiset ei tee ulkonäkövalintojaan miellyttääkseen muita.
Treffien maksamisketjuissa taas naiset ovat käyneet kampaajalla, kosmetologilla ja vaatekaupoillakin miestä miellyttääkseen. Aikamoinen ristiriita.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Minusta mies ilman partaa ei ole mies.
Ja kiellän jopa miestäni ajamasta partaansa.
Sun miehesi on siis täysin nössö ja se ei sitten mies olekaan. Tehdä kuten vaimo sanoo joopa.
Miksi naiset kuvittelevat, että miehet näyttävät miltä näyttävät naisten? Se, että naiset meikkaavat vain miesten takia ei tee miehistä samanlaisia.
Itse pidän partaa koska pidän siitä. Ei kiinnosta paskan vertaa mitä joku random eukko on siitä mieltä.
Ainahan sanotaan, että nainen kaunistautuu itseään varten. Miksi luulet miesten poikkeavan tästä ulkonäköasioissa? Sama kuin minä huutelisin etten tykkää lyhyistä hiuksista naisella. Miksi huutelisin? Asia ei liikuta minua mitenkään enkä kulje ympäriinsä nyrpistelemässä lyhyille hiuksille.
Niin, naisetkin aina selittää, että ottavat silikonirinnat vain itseään varten, miksei siis partaakin voi kasvattaa samalla ajatuksella?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset kuvittelevat, että miehet näyttävät miltä näyttävät naisten? Se, että naiset meikkaavat vain miesten takia ei tee miehistä samanlaisia.
Nyt sinä itse oletat, että naiset meikkaa miesten takia. Miksei naiset voi meikata omaksi ilokseen? Meikkaa tai ei meikkaa, pitää partaa tai ei, eikö oma fiilis ole näissä tärkeintä?
Oletko samaa mieltä siitäkin, ettei ruma ihminen saa pitää jotakin tiettyä vaatetta josta pitää, koska se ei mielestäsi sovi hänelle? Olet joko hyvin nuori tai hyvin tyhmä.
Itse kasvatan partaani siksi, että omasta mielestäni näytän paremmalta parran kanssa kuin ilman. Aivan sama mitä kaupungilla/yliopistolla liikkuvat naiset ovat siitä mieltä. En minäkään pidä kaikista kasvoista tai kropista joita ympärilläni näen, joten en oleta, että kaikki minunkin naamasta tai kropasta pitävät. Minulle on aivan sama viehättyykö joku parrastani vai ei, pääasia minulle on se, että itse pidän sitä minulle sopivana.
T: Mies 28
No jospa ne pitää sitä partaa kuule ihan omaksi ilokseen, paskan vertaakaan asia ei kuulu naisille.