Olisiko sulla pokkaa lähettää ruoka keittiöön Michelinin tähti -raflassa, jos ei vaaan maistu?
Minä itkisin ja söihin. Sen jälkeen puuroa pitkään aika pitkään että annoksen hinta olisi kuitattu.
Kommentit (8)
Jos epäilen virhettä, niin ainakin kysyn kuuluuko ruoan olla sellaista. Jos ei niin palautus hoidetaan varmaankin siinä kohtaa automaattisesti. "Pahaa" (eli ei makuuni sopivaa) voi tietty olla, mutta sille ei voi mitään jos ainekset ovat tuoreita, eikä ruoka ole esim. palanut pohjaan.
"Jos ei vaan maistu" ei ole mikään syy lähettää annosta takaisin keittiöön missään paikassa.
Mutta kyllä olisi, jos annoksessa olisi jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei sen takia ettei maistu lähetetä takaisin keittiöön, vaan siksi että siinä on valmistusvirhe
Juuri näin. Ei sitä nyt sen takia lähetetä ruokaa takaisin, että tilataan esim. villisikaa ja sitten todetaan: "oho en mä pidäkään villisian mausta".
Jos Michelin tähti ravintolassa nyt satuttaisiin tarjoamaan teknisesti viallista ruokaa (raakaa, karrelle palanutta, pilaantunutta, muuten selkeästi viallista) niin tietenkin palauttaisin keittiöön. Muuten en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sen takia ettei maistu lähetetä takaisin keittiöön, vaan siksi että siinä on valmistusvirhe
Juuri näin. Ei sitä nyt sen takia lähetetä ruokaa takaisin, että tilataan esim. villisikaa ja sitten todetaan: "oho en mä pidäkään villisian mausta".
Jos Michelin tähti ravintolassa nyt satuttaisiin tarjoamaan teknisesti viallista ruokaa (raakaa, karrelle palanutta, pilaantunutta, muuten selkeästi viallista) niin tietenkin palauttaisin keittiöön. Muuten en.
Joo, näin, valitsin sanani huonosti. Eli mulle saisi kai syöttää vaikka paskaa, kun en uskaltaisi sanoa auktoriteetteja vastaan.
En mä koskaan lähetä sen takia ruokaa takaisin, ettei maistu.
Vain jos on kylmää, raakaa, ylikypsää, jotain puuttuu yms.
Ei "maistumisen" takia ruokaa lähetetä takaisin.
Mutta jos liha olisi sitkeää tai ruoka muuten väärin valmistettua varmasti palauttaisin.