Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko myöntää: olet miettinyt millaista olisi olla sängyssä esimiehesi kanssa ja se tuntuu kutkuttavalta

Vierailija
10.06.2016 |

Täällä kirjoitetaan ilman pelkoa jäädä kiinni, ole rehellinen.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen esimies on minua melkein 10 vuotta nuorempi nainen, niin ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
2/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työurani aikana on ollut yksi naisesimies. Ei ollut erityisen kiinnostava seksuaalisesti. En ainakaan paljoa miettinyt. M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. Pomo on nainen ja myös esimiehet.

Vierailija
4/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen, entisen pomoni (nykyään nainen). Oli 55, minä 30. Kalju, silmälasipäinen, vähän "löysä" lihakseton mies, vetiset silmät, huonot hampaat - mutta älykäs ja empaattinen kuin mikä. Aika useinkin fantasioihin seksistä hänen kanssaan, toisaalta vähän ällötti mutta samalla kiihotti, ehkä se oli just sopivan friikkiä.

Vierailija
5/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mutta vain siksi että mun pomo muistuttaa NIIN paljon miesystävääni jota olen nähnyt välimatkan takia viimeksi yli 3kk sitten :(

Vierailija
6/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En TODELLAKAAN!! Mun esimies(nainen) on ehkä hirviömäisin nainen päällä maan, fyysisesti ja etenkin henkisesti!! Lisäksi tykkään kyllä enemmän miehistä, unelmissani ehkä salaa haaveilen naisesta, mutta en omasta pomostani 😅

Vierailija
7/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen, entisen pomoni (nykyään nainen). Oli 55, minä 30. Kalju, silmälasipäinen, vähän "löysä" lihakseton mies, vetiset silmät, huonot hampaat - mutta älykäs ja empaattinen kuin mikä. Aika useinkin fantasioihin seksistä hänen kanssaan, toisaalta vähän ällötti mutta samalla kiihotti, ehkä se oli just sopivan friikkiä.

Siis tämä entinen pomoni ei ole nykyään nainen :D vaan nykyinen pomoni on nainen. Hänestä en ole fantasioinut. 

Vierailija
8/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih,pannaan melkein jokapäivä

Vierailija
9/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla naisen kirjoittama.

Vierailija
10/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla naisen kirjoittama.

Ai jaa, no ehkä minä olen sitten nykyään mies. :D

Vierailija
11/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, esimies on melkein 30 vuotta vanhempi nainen ja itse olen myös nainen. Evvk.

Vierailija
12/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esimieheni on mies ja mua nuorempi, mutta pahasti ylipainoinen (ja ohuttukkainenkin). Sais varmaan sydänkohtauksen ennen kuin pääsisi pesälle asti.

Vierailija
13/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimiehenä olen ollut vuosia ja kun kauniita naisia alaisena tottakai niitä tulee katseltua sillä silmällä. Usein naiset flirttailevat pomolle joten vähän vaikea tunnistaa milloin oikeasta kiinnostuksesta kyse.

Vierailija
14/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eih...jostain syystä olen onnistunut välttämään tällaiset fantasiat jopa unissani. :D

Vierailija
15/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oksennus*

En ole fantasioinut :D

Vierailija
16/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole esimiehiä. Mutta alaisista olen fantasioinut kyllä. Ja se olisi parasta seksiä ikinä. Ei kyllä ihan tule toteutumaan nuo fantasiat, kun nuoret kollit tuskin haaveilee keski-ikäisestä eukosta. Mutta onhan se todellisuuskin kutkuttavaa silloin, kun sivulle vilkaistuani huomaan, että nuori mies on jäänyt tuijottamaan. Ja ujosti vetää sitten katseen pois. Tänään viimeksi huomasin tällaista...

Vierailija
17/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tänään, on sen verran kuumaa sorttia tämä uros. N. 10 vuotta vanhempi mutta huh kun housut kastuu pelkästä ajattelemisesta

Vierailija
18/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole. Vaikka fantasioissani esiintyy muita naisia, niin esinaiseni ei todellakaan niissä ole mukana.

Vierailija
19/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nalnen, joten en todellakaan.

Vierailija
20/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maannut sen kanssa kerran vuosia sitten firman pikkujouluissa, firman saunatiloissa. Harmi kyllä, olin niin kännissä etten muista oikein mitään koko kokemuksesta. Mutta ihan seksikäs keski-ikäinen mies tuo on, kelpaisi useammankin kerran, mutta kun sillä on vaimo joka on vielä samassa työpaikassa töissä, niin olen sitten jättänyt pikkujoulut väliin tuon tapauksen jälkeen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän