Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaatko myöntää: olet miettinyt millaista olisi olla sängyssä esimiehesi kanssa ja se tuntuu kutkuttavalta

Vierailija
10.06.2016 |

Täällä kirjoitetaan ilman pelkoa jäädä kiinni, ole rehellinen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut miettinyt, mutta sitten kävi juhlissa hupsista keikkaa. Siitä alkoi vuosisadan suhde, seksikkäin mies (ja paras antamaan suuseksiä) ikinä. Alainen-esimies -suhde ja suuri ikäero, tuovat juttuun sellaisia "väärän" vivahteita että voi saatana ;)

Vierailija
22/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsih,pannaan melkein jokapäivä

Siitähän sulle maksetaan T.vaimo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, esimieheni tuntuu aivan perheenjäseneltä eli ajatuksena jo puistattava.

Vierailija
24/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Vanhempi esimies, sopivan röyhkeä tyyppi joka selkeästi flirttaili. Esitin koppavaa pikkarit märkinä. Sain sen varmaan hulluuden partaalle. Ei tiedä, että olikin toistepäin.

Vierailija
25/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole käynyt mielessä, vaikka pomo on komea mies ja kova flirttailemaan. Esimiesasemassa olevat vaan ei kiinnosta, pidän älykkäistä miehistä (pomoni ei ole).

Vierailija
26/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt pienessä mielessänikään ennen kuin rupesimme seurustelemaan:) Nyt on oltu yhdessä jo 20v

Vierailija
27/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita esimiehiä ja pomoja on ollut sen verran, että osan kanssa tosiaankin on edetty fantasioihin asti.

Uniinkin ovat tulleet... Mutta ei kaikki. Tai jotkut painajaisiin.

Vierailija
28/40 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, esimies on melkein 30 vuotta vanhempi nainen ja itse olen myös nainen. Evvk.

menisin mieluummin hirteen kuin fantasioisin moisesta. oma pomoni myös 60+ nainen ja aivan hirveän vastenmielinen ihminen.

Vierailija
29/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on reilu nelkymppinen esinainen ja joo fantasioin hänestä. Kerran ollaan yhdissä firman juhlissa suudeltu, mutta se jäi sillä erää siihen.

Kiinnostus siis molemminpuolista. Olen itse kolmikymppinen perheellinen mies. Myös tällä esinaisella on mies ja lapsikin.

Vierailija
30/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi kyllä aika outoa. Olen 30v. raskaana oleva nainen ja mun esimies 50v. nainen, eikä mitenkään erityisen viehättävä, jos nyt kehtaan arvostella. Taidan jättää väliin.

Vierailija
31/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan myöntää. Ja kehtaan myös myöntää, että kerran yhteisellä työmatkalla sitten pantiin pomon kanssa hotellissa koko yö. Tuntui just niin hyvältä kun olin kuvitellutkin. Ja sain vielä palkankorotuksen ikään kuin bonuksena.

Vierailija
32/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*oksennus*

Vierailija
33/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni on eläkeiässä oleva nainen. Itse olen naimisissa oleva heteronainen, eli ei tosiaan kiinnosta.

Vierailija
34/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole, hiukan liian kehopositiivinen mun makuun 😃

Vierailija
35/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaan myöntää. Esimieheni on itseäni vähän vanhempi nainen ja olen itsekin nainen. Hän on haaveissani usein. Onneksi meillä ei ole mitään pikkujouluja tms. tapahtumia. Osaan kyllä hillitä itseni ja pitää haaveet ajatuksen tasolla.

Vierailija
36/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa esimiehistäni on ollut aina naisia, ainut miespomo oli eläkeikää lähestyvä ja itse olin tuolloin 30v., joten vastaan, en ole koskaan ajatellut ketään esimiestäni siinä mielessä.

Vierailija
37/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä olen miettinyt. Pomolla on hyvänkokoinen lerssi ja on vartaloltaankin sutjakka, vaikka on yli viidenkymmenen.

Vierailija
38/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Miehissä viehättää empaattisuus ja esimiehet/naiset niitä harvemmin ovat. Valta ei kiihota.

Vierailija
39/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ulkoisesti komea esimies, mutta on takakireä ja tärkeilevä tyyppi ja häntä kiinnostaa etupäässä raha/uranousu, että ei todellakaan kiinnosta siinä mielessä.

Vierailija
40/40 |
23.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, useinkin. Esimieheni on suorastaan kaunis mies ja aivan ihana tyyppi. On kuulemma kuitenkin todella paha pelimies ja naisia pyörii useita samaan aikaan kierroksessa. Eli fantasioin vain näin salaa. Eipä hän toisaalta vaikuta kiinnostuneelta minusta mikä on varmaan tässä onni onnettomuudessa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä