Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai se on pakko mennä mökille

Vierailija
10.06.2016 |

Onhan siellä ihan mukavaa, jos aurinko paistaa ja on lämmintä. Kylmät kelit ja ulkohuussi on kamala yhdistelmä. Toivotan kaikille mukavaa viikonloppua.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sitten menet? Eikä kylmä ilma ja huussi ole mitenkään ylitsepääsemättömän kamalaa, minä asuin kesämökillä yli vuoden, lämmitystä ei ollut kuin takalla, huussissa ei ollut edes sitä istuinta, joten kylmälle puulle piti istua, pyykinpesumahdollisuudet olemattomat, suihkusta ei tietoakaan, lämmintä vettä ei tullut lainkaan ja juokseva vesikin oli vain haaveissa. Ei se ole lainkaan niin kamalaa kuin luulisi, äkkiä siihen tottuu.

Vierailija
2/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ruikuttavani turhasta. Meillä on sentäs huussissa solumuovirinkula:) T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se huussissa käynti voi koko aikaasi viedä. Aamukakalla käyt ja pissaat puskiin.

Jos on koleaa, niin laitat villasukat ja ne talvivaatteet.

Musta on kiva, kun voin lämmittää kesälläkin leivinuunin ja tehdä helppoa uuniruokaa. Ja voin leipoa leipää koko viikon tarpeiksi.

Vierailija
4/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain rakkovikaa varmaan, kun pissin kun palokunnan hevonen. Eli, kyllä siellä huussissa saa rampata jatkuvasti. Näin vanhaa ahteria ei parane pihalla vilautella, puut kuolee ja eläimet pakenee tontilta. T:Ap

Vierailija
5/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä mökiltä, täällä ollaan. Sähköpatteri pitää torpan lämpimänä, ulkona +7. Puskaan olen käynyt suhauttelemassa niin ei ole tarvinnut huussiin saakka vaivautua. Tosin mikäs sinne olisi mennessä kun styroksi pitää pyllyn lämpimänä.

Kunhan etätyöpäivä on ohi otan lasin viiniä, ja sitten lähden remontti- ja pihahommiin. Lämmintä päälle niin hyvin pärjää. Jos hyvin käy niin saadaan remppa siihen pisteeseen että pääsee illalla vielä mökkisaunaan. Siellä tulee parhaat löylyt, ja järvivesi pesee tukan jotenkin niin kiiltäväksi.

Illalla takkaan tulet ja normaalikesäkuusta poiketen varmaan jotain lämmittävää pataruokaa illalliseksi. Nyt ei oikein ole kesäisen grillauksen fiilis :)

Ensi viikosta alkaen on muuten luvattu lämpenevää! Mukavaa :)

Vierailija
6/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä. Melkein jo tunnen saunan ja vihdan huumaavat tuoksut nenässäni. Mulla taisi olla huono aamu tai asennevamma. T:Ap

Mökkihöperö kirjoitti:

Terveisiä mökiltä, täällä ollaan. Sähköpatteri pitää torpan lämpimänä, ulkona +7. Puskaan olen käynyt suhauttelemassa niin ei ole tarvinnut huussiin saakka vaivautua. Tosin mikäs sinne olisi mennessä kun styroksi pitää pyllyn lämpimänä.

Kunhan etätyöpäivä on ohi otan lasin viiniä, ja sitten lähden remontti- ja pihahommiin. Lämmintä päälle niin hyvin pärjää. Jos hyvin käy niin saadaan remppa siihen pisteeseen että pääsee illalla vielä mökkisaunaan. Siellä tulee parhaat löylyt, ja järvivesi pesee tukan jotenkin niin kiiltäväksi.

Illalla takkaan tulet ja normaalikesäkuusta poiketen varmaan jotain lämmittävää pataruokaa illalliseksi. Nyt ei oikein ole kesäisen grillauksen fiilis :)

Ensi viikosta alkaen on muuten luvattu lämpenevää! Mukavaa :)

Vierailija
7/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti aamu paranee :)

Vierailija
8/8 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Eiköhän se sisäinen Juurakon Hulda vielä löydy sisuksistani. T:Ap

Vierailija kirjoitti: