Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheen loma meni pilalle hotellin uima-altaan remontin takia

Vierailija
10.06.2016 |

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016060921700806_uu.shtml

Siis kuka menee KROATIAAN LOMALLE UIMA-ALTAAN TAKIA. Halooo! Perus suomalaiset taas ottavat kalliin valmismatkan ja ovat kaikki päivät hotellin uima-altaalla.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lomaltani mitään muuta kun uima-altaan. Olin yksin tai yhdessä. Joten kyllä mun loma ja rahat olisi pilalla.

Vierailija
62/66 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon huomannu että asia ku asia niin vaan raivoomalla saa sen mikä itselle kuuluu. Tätä ilmeisesti pakko nykyään käyttää ku omiaan itselleen vaatii.

Mä oisin suuttunu niin paljon jos näin ois käyny enkä ois siellä paikanpäällä mihinkään voivotteluihin tyytynyt.

Me keretään lasten kanssa rantalomalla käydä joka päivä altaalla, rannalla, kävelyllä, leikkimässä, kaupassa, syömässä ja kaikkea paljon muutakin. Tämä niille joiden mielestä perhe valittaa turhasta. Lasten kanssa allas todellakin on ykkösjuttu rantalomalla, harvoin noin lämpimiin puitteisiin pääsee molempien vanhempien kanssa pullikoimaan viikon jokaisena päivänä. Hyvä että toivat asian julki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asia on ollut noin tärkeä perheelle, niin minkä ihmeen takia asiaa ei ole varmistettu? Tai edes käyty hotellin sivulla katsomassa tarkempia tietoja kohteesta? Itse olen useasti laittanut hotelleille sähköpostia, jos olen halunnut varmistaa jotain tiettyjä asioita tai muuten vaan varmistaa, että kohde on juuri halutunlainen.

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Koska sä maksat matkatoimistolle jossain kohteissa jopa 50% siitä ettei sinun tarvitse itse selvittää mitään!

Sitä varten se matkatoimisto on!! Jos mä tilaan aurinkomatkoilta matkan missä luvataan että on kolme uima-allasta ja hotellissa on parisänky niin en mä ala googlettaan englanninkielisiltä sivuilta onko tosissaan näin.

Jos mun tarvii jotain varmistaa niin kyllä mä varmistan siltä firmalta mistä mä sen matkan ostan ja joka sitä tarjoaa.

Vierailija
64/66 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.aurinkomatkat.fi/kroatia/cavtat/croatia

Mä voisin maksaa tonnin että pääsisin tohon altaalle makoileen viikoksi ja kyllä todellakin mun loma olis pilalla jos tilalla olis remonttipaskaa ja tyhjä allas.

En viihdy rannoilla koska vihaan sitä hiekkaa mitä on jokapaikassa ja meriveden suolaisuutta sekä kovia aaltoja, ei tosiaan mikään unelmaloma raskaana olevalle jolla pieniä lapsia mukana.

Vaatisin kokonaan uutta lomaa ja mikään 10% ei todellakaan riittäisi

Vierailija
65/66 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se uima- allas on melko tärkeä osa lomaa ja olen itsekin sitä mieltä, että 10. % alennus tuntuu kovin vähäiseltä, lapsenakin matka odotettiin aina niin että pääsee uimaan altaalle ja jos sitä käytetään joka päivä kuten usein käytetään niin kyllä sen osuus lomasta on suurempi kuin 10 %.

Ja eihän kaikkea voi matkaa varatessa perustella matkanjärjestäjälle, että haluan tämän hotellin nimenomaan siksi tällä altaalla on minulle todella suuri merkitys ja tuskin noita kukaan virkailija merkitsee edes ylös mahdollista riiratilannetta varten.

Lähtökohta on se mitä ostajalle kerrotaan esitteessä ellei tietoja oikaista ennen varausta.

Vierailija
66/66 |
11.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajan kannattaisi saattaa asia kuluttajariitalautakuntaa, hyvitys yleensä on 10% mutta perustellusta syystä voi olla enemmänkin.

Jos matka maksoi yli 1000 e niin tuo tarjottu 94 e ei ole edes sitä 10 %, 1000_ sta eurosta 10 % on 100 e.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän