Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsien pidennykset

Vierailija
10.06.2016 |

Omat ripseni ovat kovin vaaleat ja suorat. Tahtoisin kauniisti kaareutuvat, luonnollisen pituiset mutta paksut ripset. Käytetäänkö silloin aina tupsuja? Mikä on huoltoväli ja millainen kolo jää tupsun irrottua? Ovatko kovin halvan näköiset? Onko kenelläkään suosituksia helsingin tai espoon seudulla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös pidennyksissä käytetä ihan yksittäisiä ripsiä, ja tupsut ovat kotikäyttöön tarkoitettuja tekoripsiä? Huoltaa pitää käsittääkseni 3-4 viikon välein riippuen omien ripsiesi uusiutumistahdista, hurjilta usein näyttävät huoltovälin loppupuolella kun koloja on...

Vierailija
2/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäisi ripsiä käytetään. Tekijöissä on suuria eroja. Onneksi nykyään voi somesta kyylätä tekijöiden jälkeä, ettei tartte ihan ummikkona mennä. Kutakuinkin kk on huoltoväli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin kuin sanottiinkin niin ei siinä tupsuja käytetä vaan yksittäisiä ripsiä. Parin viikon päästä irronnut niin paljon jo että aika kamalalta näyttävät. Vievät myös omat ripset mukana lähtiessään, menee aikaa kasvattaa ne takaisin...

Vierailija
4/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kolmansista ripsipidennyksistä allergisen reaktion, silmät turposi melkein umpeen. Harmittaa tosi paljon, koska nyt mun lyhyissä ripsissä on vielä sellaisia kaljuja kohtia. Voikohan se allergia rauhoittua, jos vois kokeilla ottaa vaikka parin kuukauden kuluttua uudet?

Vierailija
5/9 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kolmansista ripsipidennyksistä allergisen reaktion, silmät turposi melkein umpeen. Harmittaa tosi paljon, koska nyt mun lyhyissä ripsissä on vielä sellaisia kaljuja kohtia. Voikohan se allergia rauhoittua, jos vois kokeilla ottaa vaikka parin kuukauden kuluttua uudet?

Kannattaako omalla terveydellään lähteä leikkimään noin, kun olet jo saanut vakavan allergisen reaktion aineista? 

Vierailija
6/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytetäänkö silloin aina tupsuja? Mikä on huoltoväli ja millainen kolo jää tupsun irrottua? Ovatko kovin halvan näköiset?

Ripsienpidennyksissä käytetään yksittäisiä ripsiä. Huoltoväli on yleensä kolme tai neljä viikkoa. Hyvin hoidetuissa ja tarpeeksi usein huolletuissa ripsissä ei ole selviä koloja. Eivät ole todellakaan halvannäköiset, jos tekijä on hyvä. Lisää tietoa löytyy täältä.

Vierailija
7/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ei tekoripset ole halvan näköiset? :'D

Vierailija
8/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla, ap, on edes jonkin verran pituutta omissa ripsissä, niin suosittelen kestovärjäystä ja ripsipermanenttiä. Sitten vain käytät jotain tuuheuttavaa ripsaria, niin hyvältä näyttää. Pidennykset rasittavat aina omia ripsiä ja liima voi aiheuttaa allergiaa. Mä en itse ole millekään tutkitusti allerginen, mutta ripsiliiman haistelu saa hengityksen vinkumaan.

9/9 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolonoskopiassa saat täydellisen vastauksen.

Kamalia nää mainokset, menkää pois.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä