Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmosten äiti vastaa, jos vastaa, kysymyksiin hetken aikaa

Vierailija
25.02.2006 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kolmosenne hedelmöityshoidoilla alkunsa saaneet?

Kysyvätkö tätä ihmiset paljonkin päin naamaa? Loukkaako se teitä?

Miten jaksat kolmen kanssa? Minkä ikäisiä nyt ovat?

Vierailija
2/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pikkulapsiaika teillä on sujunut? Entä parisuhde? Itse olen kaksosten äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vain kaksi alkiota siirrettiin, mutta kolme tuli.

Kyllä ihmiset olettavat näiden saaneen alkunsa hoidoilla. Ei meiltä koskaan kysytä, että onko suvussa kaksosia tai kolmosia.

Vierailija
4/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo aiempi vastaus ei ollut minun kirjoittamani. Kolmoset ovat saaneet alkunsa IVF:llä. Identtinen pari ja kolmas epäidenttinen, molempia sukupuolia löytyy. Ihmiset kyselevät aika paljonkin alkuperästä, ja minusta se on epämukavaa, koska ei yksöstenkään vanhemminta kysytä, miten lapset on tehty. Suvusta kyselevät myös aika monet.

Kolmoset ovat taaperoiässä, mutta he eivät ole ainokaisiamme, joten kiirettä meillä pitää. Puolison kanssa puhallamme yhteen hiileen, muuta vaihtoehtoa käytännössä ei ole. Siksi lasten saaminen on todella tuntunut lujittavan parisuhdetta, vaikka yhteinen aika onkin kortilla - siis kahdenkeskinen yhteinen aika.

Menopelinä meillä on pakettiautomallinen henkilöauto, huippuhyvä hankinta! Vaunuina on 1 + 2, kolmosten rattaat löytyvät myös.

Vierailija
5/5 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isovanhemmat auttavat edelleen tarvittaessa = tosi ahkerasti. Myös kunnallista apua saimme vauva-aikana.