Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko persjalkaisella olla mielestäsi hyvä kroppa?

Vierailija
09.06.2016 |

Persjalkaisuus = lyhyet jalat ja pitkä selkä

Vai onko kyseessä niin suuri "virhe", että se pilaa kokonaisuuden?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua auttakaaaaa!

Oon 163cm pitkä ja jalan pituus nivusista alas kantapäähän on 74cm, oonko persjalkanen?? :(

Olet

Vierailija
22/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua auttakaaaaa!

Oon 163cm pitkä ja jalan pituus nivusista alas kantapäähän on 74cm, oonko persjalkanen?? :(

Olet

Joo no ei tartte munkaa enään liikkua missään. Vittu en halua olla mikään persjalkanen rumilus! Paljon sen jalas pituus tän pituisella täytyis olla jotta ei olis persjalkanen?? Mun selkä ei kyllä ole mikään pitkä vaan ihan normaali. En oo koskaan ajatellu että näyttäisin persjalkaselta. Päinvastoin. En ois näköjään halunnu tätä totuutta tietääkään :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on hyvät tissit. 

Sinkkumies

Vierailija
24/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua auttakaaaaa!

Mittaa pääsi.

Vierailija
25/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi persjalkaisen on pakko käyttää jotain pepun yläpuolelle ulottuvaa takkia ja kireitä, kapeita farkkuja. pitkä mekko, jossa vyö vyötärölle melko ylhäälle. Tai korkealle ulottuvat, löysemmät housut. Nämä olisivat muotiakin.

Vierailija
26/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua auttakaaaaa!

En oo koskaan pohtinu, oonko persejalkainen vai en. Mutta oli ihan pakko mitata, kun oon saman pituinen, mun jalan pituus on 82cm.

Vierailija
27/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet jalat ja toisinaan tosi hyvä luonne.

N29

Vierailija
28/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli mitata :) mä olen sitten vissiin kirafi jalka, sisämitta 94cm ja pituus 165cm . Mikä niinkun olisi se ihanteellinen mittta sitten? ja onko sillä oikeesti väliä?

Vierailija
29/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten pahasta persjalkaisuudesta on kyse ja missä kunnossa kroppa muuten. Eli voi, joissain tapauksissa.

Vierailija
30/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko oli mitata :) mä olen sitten vissiin kirafi jalka, sisämitta 94cm ja pituus 165cm . Mikä niinkun olisi se ihanteellinen mittta sitten? ja onko sillä oikeesti väliä?

No sekin on hölmönnäköistä jos on todella pitkät jalat ja aivan lyhyt selkä. Sellainen näyttää jaloilla varustetulta tynnyriltä. 

Sinkkumies

Vierailija
31/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kääk. pitääks nyt sit selkäkin "sinkkumiehelle " mitata? mikä on lyhyt selkä? t. Toi aikasempi hirvijalkatynnyri

Vierailija
32/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jäävi vastaamaan, kun omista sääristä puuttuu monta senttiä. Hieman persjalkainen tuskin pistää silmään, hoikkana ja hyväkuntoisena varmasti näyttää hyvältä monen silmissä. Todella pitkä selkä alkaa ehkä jo haitata.

Pitkän selän ansiosta meilla persjalkaisilla on usein hoikka vyötärö ja selkeästi erottuva lantionkaari, joka ainakin oman kokemukseni mukaan viehättää miehiä.

Vierailija
33/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kim Kardashianilla on monen mielestä hyvä kroppa vaikka onkin persjalkainen kääpiö.

Juuri tätä olin tulossa kirjoittamaan.

Vierailija
34/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on valitettu pitkästä selästä, mutta olen 170cm ja jalka on nivusiin asti 81cm. Ei nyt ehkä pahin persjalka kuitenkaan.

Vierailija
35/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mittasitko kenties lantioluusta lähtien? :D 94cm jalat olisi tosi pitkät 175cm naisellekin...

Vierailija
36/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat ovat pitkät jos sisämitta on noin 50% koko pituudestasi.

Vierailija
37/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pidemmät jalat kun mulla :D ja olen yli 180 cm!

t. mies

Vierailija
38/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mittasitko kenties lantioluusta lähtien? :D 94cm jalat olisi tosi pitkät 175cm naisellekin...

Pretty Womanissa Julia Robertsin jalat oli muistaakseni 99 senttiä.

Vierailija
39/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pidemmät jalat kun mulla :D ja olen yli 180 cm!

t. mies

Naisella voi hyvin olla pidemmät jalat. Mun 157-senttisellä tyttärellä on yhtä pitkät jalat kuin 178-senttisellä isällään.

Vierailija
40/60 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ja riippuu. Jos on todella persjalkainen, niin onhan se rehellisesti hirveän näköistä. Mutta jos on vain hieman, niin sen saa kompensoitua treenatulla ja hoikalla kropalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan