Voiko persjalkaisella olla mielestäsi hyvä kroppa?
Persjalkaisuus = lyhyet jalat ja pitkä selkä
Vai onko kyseessä niin suuri "virhe", että se pilaa kokonaisuuden?
Kommentit (60)
Pituus 170cm, jalkojen sivusyrjä nivusiin 87cm. Kelpaanko? o_O
Hayden Panettiere ja Kate Middleton on persjalkaisia
Joku muodoton laiha tikkujalkanainen tekee varmaankin näitä aloituksia, koska on kateellinen muodokkaille naisille ja itsellään on sellaiset pitkät ohuet tikkukoivet ja muodoton ohut kroppa. Mieluummin kaikki miehet valitsisivat naisen muodokkaalla kropalla ja persjalkaisuudella kuin täysin muodottoman poikavartalon.
Vierailija kirjoitti:
Pituus 170cm, jalkojen sivusyrjä nivusiin 87cm. Kelpaanko? o_O
Sullahan on pitkät jalat, onnea.
Olen jokseenkin persjalkainen ja uskoakseni aika tunnettu hyvästä rungosta, vaikken toki mallilta näytäkään.
Tämä kropan malli mahdollistaa jo täällä aiemmin mainitun kapean vyötärön ja naisellisen lantion kaaren. Lyhyillä jaloilla myös peppu on aika kehittyväistä sorttia ja ei varsinkaan miehet sillon paljon jalkoja kaipaa jos takamus on ulkoneva ja pyöreä. Maha on myös timmi ja rinnat isot, mutta niilä nyt ei taida olla mitään tekemistä tämän kropan mallin kanssa. Toki pidän kropastani huolta liikkumalla säännöllisesti ja syömällä terveellisesti.
Joskus olisin halunnut näyttää klassisemmalta ja kansainvälisemmältä pitkine säärineen. ihan tyytyväinen olen kuitenkin tähän, en ole gasellimainen, mutta kuuma tiedän olevani.
Kate Middletonilla on surkea kroppa. Lauta, piiiitkä selkä ja vyötärö puuttuu kokonaan. Nykyään käyttää mekkoja, joissa vyötärö feikattu kainaloihn.
Vierailija kirjoitti:
Kate Middletonilla on surkea kroppa. Lauta, piiiitkä selkä ja vyötärö puuttuu kokonaan. Nykyään käyttää mekkoja, joissa vyötärö feikattu kainaloihn.
Kenen mielestä tää kroppa on surkea?
https://www.google.fi/search?q=kate+middleton+bikini&client=safari&hl=f…
Mikään Katen fani en ole,mutta kauniin vartalon lisäksi hänellä on myös mielettömän upeat hiukset ja nätit kasvot.
Vierailija kirjoitti:
Olen jokseenkin persjalkainen ja uskoakseni aika tunnettu hyvästä rungosta, vaikken toki mallilta näytäkään.
Tämä kropan malli mahdollistaa jo täällä aiemmin mainitun kapean vyötärön ja naisellisen lantion kaaren. Lyhyillä jaloilla myös peppu on aika kehittyväistä sorttia ja ei varsinkaan miehet sillon paljon jalkoja kaipaa jos takamus on ulkoneva ja pyöreä. Maha on myös timmi ja rinnat isot, mutta niilä nyt ei taida olla mitään tekemistä tämän kropan mallin kanssa. Toki pidän kropastani huolta liikkumalla säännöllisesti ja syömällä terveellisesti.
Joskus olisin halunnut näyttää klassisemmalta ja kansainvälisemmältä pitkine säärineen. ihan tyytyväinen olen kuitenkin tähän, en ole gasellimainen, mutta kuuma tiedän olevani.
Mutta lisäisin vielä itse, että lihominen kyllä pilaa kropan heti. Takamus kasvaa silloin liian isoksi ja näyttää olevan liian matalalla. Mutta kun pitää kropan kunnossa niin voi oikeasti olla hyvä kroppanen jaloista huolimatta.
Hei hirvi täällä! mittasin ton 94 cm niin, et kantapäästä lantioluuhun. Ja mulla on pidemmät jalat kun miehelläni. Olen siis friikki. Sainpa tänkin tietää :) kiitos palsta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään Katen fani en ole,mutta kauniin vartalon lisäksi hänellä on myös mielettömän upeat hiukset ja nätit kasvot.
Kate on persjalkainen, selkä on 20 senttiä liian pitkä ja vyötärö puuttuu. Himolaihduttamisellq ja paljolla liikunnalla ja vaateilluusioilla luotu vaikutelma "kauneudesta"
No mitähän hittoa! Mä oon aina mieltäny itteni persjalkaseksi, mutta äsken kun mittasin niin jalkojen sivu nivusiin on 89-90 cm ja oon 162-163cm pitkä. Enkö ookkaan persjalka :D!?!
Hyviä puolia persjalkaisuudessa on että ei tarvitse kumarrella kun poimii marjoja. Huonoa että rystyset raapii asfalttia kun vaappuu eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kim Kardashianilla on monen mielestä hyvä kroppa vaikka onkin persjalkainen kääpiö.
Se on friikki. Kroppa on järkky.
Niin on. Se persus n aivan järkyttävä ruma, ihan kuin sillä olisi joku jättiläisvaippa. Tuommoinen iso takamus on ihan ok, kun se on treenattu ja kauniin pyöreä mutta K.K:n persus ei ole kumpaakaan vaan koostaan huolimatta lättänä ja roikkuva. Vastaavia persuksia näkee lihavilla taviksilla toki niillä ei ole kapeaa vyötäröä.
Vierailija kirjoitti:
Apua auttakaaaaa!
Oon 163cm pitkä ja jalan pituus nivusista alas kantapäähän on 74cm, oonko persjalkanen?? :(
Et ole pahasti persjalkainen, hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kate on persjalkainen, selkä on 20 senttiä liian pitkä ja vyötärö puuttuu. Himolaihduttamisellq ja paljolla liikunnalla ja vaateilluusioilla luotu vaikutelma "kauneudesta"
Eipä taida monikaan olla sun kanssa samaa mieltä! Kyllä Katella on keskivertoa parempi kroppa ja kaunis(niin vartalolta kuin kasvoista)hän on ollut jo ennen Williamia. Nää on tietysti makuasioita,mutta Kate on mun mielestä hyvä esimerkki klassisesta kauneudesta joka viehättää monen silmää.Ja Katella on myös kauniit jalat vaikka ei mitkään metrisääret olekaan.
PROOF:
https://www.google.fi/search?q=kate+middleton+legs&client=safari&sa=X&h…
Ja vielä.Kyllä voi olla kaunis vartalo "persjalkaisuudesta" huolimatta.Esim.Rachel Bilsonilla on nätti kroppa vaikka hänellä onkin lyhyet jalat suhteessa selkään.
Keho kuin keho on kaunis kun siitä pitää huolta ja sitä arvostaa. Ei ehkä "mallimainen" ja kaikki muotimaailman standardit täyttävä,mutta kaunis. Sillä miten itsensä kantaa on iso merkitys.
Veikkaan ettei ainakaan miehiä yleensä kiinnosta moiset pikkuseikat, jos naama miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Hei hirvi täällä! mittasin ton 94 cm niin, et kantapäästä lantioluuhun. Ja mulla on pidemmät jalat kun miehelläni. Olen siis friikki. Sainpa tänkin tietää :) kiitos palsta :)
On mullakin jalka lantioluulle mitattuna 95 cm ja olen 166 cm pitkä. Se mitta otetaan häpyluuhun asti, kuule. Siihen mulla on 83 cm.
Mä mittasin kantapäästä häpyhuulille asti, kun en ole varma tarkoitetaanko häpyluulla koko tuota haarojen aluetta (mukaalukien häpyhuulet)? :D Eli mun logiikalla mitta otettaisiin alhaalta ylös mitattaessa siihen asti, missä alapää ensimmäisenä tulee vastaan. Auttakaa tyhmää! :D
Uppia, mä haluan tietää :D t. edellinen
Mä oon persjalkainen ja vielä lisäksi niin, että mulla on pitkän selän lisäksi pitkä kaula ja pitkä pää :D Jalat onkin sitten melko nysät. Ja vihaan korkokenkiä, joten niistäkään ei ole apua. Onneksi olen kuitenkin hoikka/timmi ja ihan kaunis kasvoiltani, niin ei ole ihan kaikki pielessä. Ja onneksi olen myös onnellinen vela ja erakkoluonne, joten ei tarvitse edes miettiä pariutumista :)