Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa ekasta kerrastanne!

Vierailija
09.06.2016 |

Näitä kokemuksia on aina kiva lukea. Itse olin silloin 16, samoin poikaystävä. Oltiin poikaystävän huoneessa, laitettiin meidän suosikkilevy soimaan ja harrastettiin seksiä. Oli molempien eka kerta, mutta tosi kivaa!
Nyt olen 22 ja kihloissa saman miehen kanssa <3
Mites te?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa seksiä aivan tumpelon miehen kanssa, joka loppu siihen että sitä sattu kun esinahka oli nii tiukka. Onneksi on parempia kokemuksia sen jlk toisten kanssa

Vierailija
2/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotias, kännissä Välimeren lomalla kaverin ja tämän isän kanssa. Hässin ilman ehkäisyä jonkun paikallisen adoniksen kanssa läheisellä rannalla aurinkotuolissa, kun oli hetken aikaa baarissa vongannut. Halusi että soitan seuraavana päivänä ja antoi numeronsa, tallensin nimellä "joku" enkä soittanut koskaan. En muista myöskään minkä näköinen oli. Ehkä ihan hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 ja poikaystävä 16. Oltiin kaksin poikaystävän kotona, tilanne eteni seksiin niin nopeasti etten ehtinyt sanoa etten olekaan valmis. Se oli nopeasti ohi, sattui ja hävettikin enkä halunnut kokeilla uudestaan moneen viikkoon. Poikaystävä oli jälkeenpäin tosi pahoillaan ja järjesti seuraavalle kerralle sellaiset romanttiset olosuhteet, mitä olin ehkä ensimmäiselle kerralle odottanut.

Tästä on nyt 15 vuotta, ollaan naimisissa ja meillä on 6-vuotias tytär.

Vierailija
4/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 1991, olin juuri päässyt käymään baareissa. Tuona iltana minun mittakaavassani poikkeuksellisen hyvännäköinen mies tuli juttelemaan. Istuttiin vierekkäin baarin nurkassa, miehellä oli hymykuopat ja hauskat jutut.

Mies opiskeli toisella paikkakunnalla, joten mentiin minun luokseni. Asuin jo poissa vanhempieni luota. Hän tuskin tiesi, että oli eka kertani. Seksin aikana ajattelin, että nyt en sitten enää ole neitsyt. Mitään kipua en tuntenut, ihan miellyttävä kokemus. Ehkäisyä ei käytetty.

Aamulla lähdin lukiolle ja mies omalle suunnilleen. Mies ehdotti treffejä samalle illalle. En kuitenkaan mennyt sinne.

Sen sijaan kävin hakemassa katumuspillerit. Tuolloin tarvittiin lääkärin resepti. Rahaa katumuspillereihin ei ollut, joten kävin pyytämässä osa-aikaiselta työpaikaltani "lainaa" ennen palkkapäivää. Sen jälkeen kävin apteekissa ostamassa pillerit.

Vierailija
5/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joku ruotsalainen merimies (laivaston tyyppi). Minä olin 17v. ja tuo tyyppi kait jotain 20v.  Nimeä en muista en enää. Tavattiin puistossa, jossa oli nuorisoa ryypyllä.

Eipä tuo mikään kummoinen juttu ollut. Ei sattunut mutta ei tuntunut hyvältäkään.

Vierailija
6/11 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa voisinkin kertoa, mutta vielä nelikymppisenä tätä kokemusta odotan. Kai olisi pitänyt silloin parikymppisenä hoitaa asia pois jonkun baarista löydetyn tuntemattoman kanssa.

Vierailija
7/11 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin silloin jo 20 vuotias ja vaikka olin seurustellut muutamankin pojan/miehen kanssa, niin en ollut halunnut heidän kanssaan mennä niin pitkälle. Aloin seurustelemaan sitten nuoren armeijassa olevan miehen kanssa ja yritys ekaksi kerrakseni tapahtui kotonani, kun vanhempani olivat mökillä. Haluja olisi ollut vaikka kuinka, mutta homma ei onnistunut millään, sillä immenkalvoni ei suostunut menemään rikki. Yritimme pariinkin kertaan, mutta ei, sisälle ei päässyt.

Siitä tulikin vähän isompi operaatio ja immenkalvo jouduttiin leikkaamaan auki sairaalassa. Vasta sen jälkeen homma onnistui. En tosiaan olisi kaivannut asialle noin isoa työmaata ja julkisuutta, tosin sen jälkeen en ole gynekologilla käyntiä jännittänyt. Sairaalassa kun sitkeää immenkalvoani tuli ihailemaan useampikin lääkäri ja lääkäriksi opiskeleva..

Vierailija
8/11 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 16-vuotias ja seurustelin tytön kanssa. Hän tuli minun luo ja harrastimme 2 kertaa seksiä. Itseäni jännitti, mutta tyttöä ei (hän ei ollut neitsyt). Tulimme molemmat. Siinäpä se. 

T: Mies 28

Vierailija
9/11 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa olisi itsellänikin jo jotain kerrottavaa, mutta ei vielä ole.

Ikää on karttunut kuutisenkymmentä vuotta, mutta lihanhimoja en vaan ole päässyt vielä tyydyttämään.

Viime viikolla kyllä oli jo aika lähellä, mutta juuri viime hetkellä kissa raapi, karkasi ja pääsi puuhun.

Vierailija
10/11 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta kerrasta ei paljon sanomista olin 14 ja tyttö 16, olimme telttailemassa kun tyttö alkoi hiaroa muniani. No housut pois ja hommiin, mulla palo lanka 1-2 minuutissa. Sit vasta kysyin onko sulla ehkäisyä tyttö sanoi että on, hiljakseltaan opin nuolemaan ja tytsä ottamaan suihin. Ei tän kummosempaa. M

Vierailija
11/11 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 16 vee ja seksi kiinnostanut jo jonkin aikaa. Vakituista poikakaveria ei ollut, monia halukkaita kyllä, mutta aina homma tyrehtyi vähän tähän neitsyys-asiaan; kuka olisi sen ekan kerran arvoinen? Lopulta tulin siihen tlokseen, että nämä kaksi asiaa ei kertakaikkiaan sovi yhteen. Yhtenä perjantaina sitten oltiin samassa porukassa kundin kanssa, joka sinällään ei kiinnostanut, mutta jolla piti huhujen mukana olla värkit kohdillaan ja kokemusta riittävästi. Kun tyyppi selvästi oli kiinnostunut niin ilta eteni suotuisasti. Matkalla kundin kämpälle sanoin että olisi eka kertani ja siitä sitten hetki puhuttiin, toinen kun halusi olla varma päätöksestäni. Aika hassua, koska ei tosiaan ollut mikään gentleman-tyyppi muuten. Ja perillä? Sain hellää kohtelua ja pian huomasin saaneeni edestä ja takaa, olevani tyydytetty ja paikat hellinä.. Aamulla kumpikin lähti tahoilleen, poju jalkkisharkkoihin ja itse kotiini. Myöhemmin kundi ehdotteli tapaamista, mutta jäi tähän kertaan. Jälkeenpäin olen ratkaisuuni ollut tyytyväinen, joskus tosin miettinyt olisiko jutusta sittenkin kehkeytynyt jotakin muutakin jos treffikutsut olisi kelpuuttanut....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme