Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten Jumalan olemassaolo näkyy sinun päivittäisessä elämässä?

Vierailija
09.06.2016 |

Pieni kysymys kaikille :)

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut saattavat olla uskonnollisia ja ulkoaohjautuvia tietämättään ja siksi väsyä.

Täydellinen romahdus tai uupumus voi olla tarpeen, eli tuhkasta tuli nousee, särkynyt saviruukku korjataan ja murtuneet siivet parannetaan.

Ensin vain pitää mennä rikki  ennekuin voidaan korjata.

En halua mitään seurakuntaa nimetä erikseen mutta niissä, etenkin karismaattisissa voi käydä niin että ne tunteet ja manifestaatiot jotka koetaan merkiksi Jumalan läsnäolosta ovatkin ihan joukkopsykoosia tai jopa demonisista lähteistä lähtöisin.

Kaikki pitää koetella, se ei ole Pyhän Hengen pilkkaa.

Missä Jumala toimii toimii myös vihollinen. Joka on tullut tappamaan ja tuhoamaan, rikkomaan ja ryöstämään, joskus jopa valkeuden vaatteeseen pukeutuneena.

Pitää olla tarkkana mitä ääntä lähtee seuraamaan. Jeesus on onneksi luvannut että jos Hänen sanansa pysyvät meissä niin me pysymme Hänessä ja joka Häntä seuraa ei pimeydessä vaella.

Vierailija
122/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tri Hanrick Eldeman EY:n (Euroopan yhteisön) päätietokoneanalyytikko, ilmoitti helmikuussa 1975, että tekeillä oli tietokoneohjelma maailman taloudellisen kaaoksen korjaamiseksi. Se oli mahdollista tuolloin Brysselissä sijaitsevalla kolmikerroksisella tietokoneella, jonka lempinimi on "peto". Myöhemmin tietokone siirrettiin Monet-rakennukseen Luxemburgiin. Eldemanin mukaan tietokone pystyy numeroimaan jokaisen ihmisen maailmassa ja se voitaisiin toteuttaa käyttämällä kolmea kuusinumeroista yksikköä!

-----

Ei voi kieltää, etteikö pedon merkki olisi jo olemassa. On vain ajasta kiinni, koska se määrätään ihmisille ostamisen ja myymisen valvomiseksi.

Sirun rikkoutuessa se aiheuttaa vakavan tulehduksen ja kivun: jopa paiseita! Jos tämä merkki syystä tai toisesta tuhoutuu, tuo ihminen on tuhottu!

Jos sirun rikkoutuminen aiheuttaa noin vakavia vammoja, ei sitä tietenkään kannata ottaa oikeaan käteen, joka on hyvin altis vahingoille. Ei, ennemmin vasen yläreisi tai tuohon rinnan päälle, ei tule kolhuja taikka repeämiä niin helposti.

Joten, koska sirua ei edes kannata ottaa oikeaan käteen tai otsaan, se ei voi olla Pedon Merkki, tai sitten Raamattu on väärässä.

Nyt en ymmärrä logiikkaasi lainkaan? Miksi ei saisi tulla kivuliaita paiseita ja ihminen tuhoutua? Eihän peto ja antikristus ole ihmisten ja ihmisten hyvinvoinnin puolella vaan just päinvastoin.

Eihän tuossa ole mitään mikä osoittaisi raamatun olevan väärässä.

Miksi minä ottaisin sirun oikeaan käteen tai otsaan, jos tiedän sen vaurioituessa aiheuttavan paiseita ja kipua? Hitto, minulla on käsissäni ties mitä vammaa ja vauriota työn vuoksi nykyään muutenkin, en minä sellaista riskiä ota, että jotain hajoavaa laittaisin käteen. Eli ongelma on siinä, että tuollaista oikea käsi-otsa juttua ei saada markkinoitua ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SYNTISEN RUKOUS

Rakas Taivaallinen Isä Tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä.Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee. Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä, jonka Hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden. Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä. Pane minuun kalliin veresi merkki. Haluan antaa Sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla Sinun omasi, niin kauan kuin elän täällä maan päällä ja sitten taivaassa.Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, sillä Sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti. Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä. AAMEN.

Jeesus sanoo: "...sitä joka luokseni tulee, minä en aja pois"

Vierailija
124/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tri Hanrick Eldeman EY:n (Euroopan yhteisön) päätietokoneanalyytikko, ilmoitti helmikuussa 1975, että tekeillä oli tietokoneohjelma maailman taloudellisen kaaoksen korjaamiseksi. Se oli mahdollista tuolloin Brysselissä sijaitsevalla kolmikerroksisella tietokoneella, jonka lempinimi on "peto". Myöhemmin tietokone siirrettiin Monet-rakennukseen Luxemburgiin. Eldemanin mukaan tietokone pystyy numeroimaan jokaisen ihmisen maailmassa ja se voitaisiin toteuttaa käyttämällä kolmea kuusinumeroista yksikköä!

-----

Ei voi kieltää, etteikö pedon merkki olisi jo olemassa. On vain ajasta kiinni, koska se määrätään ihmisille ostamisen ja myymisen valvomiseksi.

Sirun rikkoutuessa se aiheuttaa vakavan tulehduksen ja kivun: jopa paiseita! Jos tämä merkki syystä tai toisesta tuhoutuu, tuo ihminen on tuhottu!

Jos sirun rikkoutuminen aiheuttaa noin vakavia vammoja, ei sitä tietenkään kannata ottaa oikeaan käteen, joka on hyvin altis vahingoille. Ei, ennemmin vasen yläreisi tai tuohon rinnan päälle, ei tule kolhuja taikka repeämiä niin helposti.

Joten, koska sirua ei edes kannata ottaa oikeaan käteen tai otsaan, se ei voi olla Pedon Merkki, tai sitten Raamattu on väärässä.

kait ymmärsit sen, että se ei ole vapaehtoinen jos meinaat syödä. Otsassa ja oikeassa kädessä on suurimmat lämpötilavaihtelut. Jos tuo sisätää jonkinkaltaisen akun, niin se vaatii lt vaitelua voidakseen latautua.

Sillä lämpötilavaihtelun erolla oikean ja vasemman käden välillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä tuollaisen latauksen kanssa, ihmisruumiissa kun ei ole suuria lämpötilavaihteluja muutenkaan. Pelkästään käden normaalista liikuttamisesta saadaan enemmän energiaa, kuin otsan lämpötilavaihteluista.

Maksu- ja tunnistautumisvälineenäkin tuollainen erillinen ihonalainen, paiseita vaurioituessaan aiheuttava, hankalan akun vaativa, tarkkaan määriteltyihin (herkästi vaurioiutuviin) paikkoihin asennettava rajallisen määrän informaatiota sisältävä siru on vanhentunutta teknologiaa, kun esim. pilvipalvelun ja suoni- tai iiriskuvioiden kanssa voidaan tehdä kaikki mitä tuolla sirulla pyrittäisiin tekemään, täysin ilman implantteja.

Vierailija
125/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

Nyt en ymmärrä logiikkaasi lainkaan? Miksi ei saisi tulla kivuliaita paiseita ja ihminen tuhoutua? Eihän peto ja antikristus ole ihmisten ja ihmisten hyvinvoinnin puolella vaan just päinvastoin.

Miksi minä ottaisin sirun oikeaan käteen tai otsaan, jos tiedän sen vaurioituessa aiheuttavan paiseita ja kipua? Hitto, minulla on käsissäni ties mitä vammaa ja vauriota työn vuoksi nykyään muutenkin, en minä sellaista riskiä ota, että jotain hajoavaa laittaisin käteen. Eli ongelma on siinä, että tuollaista oikea käsi-otsa juttua ei saada markkinoitua ihmisille.

Kyllä useimmat tulevat ottamaan ja se pieni osakin, joka kieltäytyy joutuu ottamaan kun kiväärin piippu on otsassa. Tuo aika tuskin kestää kauan.

Vierailija
126/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

kait ymmärsit sen, että se ei ole vapaehtoinen jos meinaat syödä. Otsassa ja oikeassa kädessä on suurimmat lämpötilavaihtelut. Jos tuo sisätää jonkinkaltaisen akun, niin se vaatii lt vaitelua voidakseen latautua.

Sillä lämpötilavaihtelun erolla oikean ja vasemman käden välillä ei ole minkään valtakunnan merkitystä tuollaisen latauksen kanssa, ihmisruumiissa kun ei ole suuria lämpötilavaihteluja muutenkaan. Pelkästään käden normaalista liikuttamisesta saadaan enemmän energiaa, kuin otsan lämpötilavaihteluista.

Maksu- ja tunnistautumisvälineenäkin tuollainen erillinen ihonalainen, paiseita vaurioituessaan aiheuttava, hankalan akun vaativa, tarkkaan määriteltyihin (herkästi vaurioiutuviin) paikkoihin asennettava rajallisen määrän informaatiota sisältävä siru on vanhentunutta teknologiaa, kun esim. pilvipalvelun ja suoni- tai iiriskuvioiden kanssa voidaan tehdä kaikki mitä tuolla sirulla pyrittäisiin tekemään, täysin ilman implantteja.

Vielä näet että tulee.

Vierailija
127/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-----

Helpostikin saadaan markkinoitua. Ilman sitä ei voi ostaa eikä myydä, eli aika heikosti selviää tässä yhteiskunnassa ilman sitä. Ne jotka eivät suostu ottamaan ehkä tapetaan. Osa ehkä selviää hengissä ja jotenkin (Jumalan avulla?) ilman pedon merkkiäkin.

Mutta jokainen joka sen ottaa on antikristuksen puolelle mennyt.

Vierailija
128/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatuksena. Olen saanut valtavasti hyviä asioita vain sallimalla niiden tulon elämääni (opiskelut, työ, mies, perhe). Se näkyy myös kiitollisuutena ja kykynä hyväksyä asioita, jotka eivät ole käsissäni.

Mutta tuo tunne siitä, että minusta huolehditaan on kantavin.

Vierailija
129/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti siten, että mun elämä on pelkkää paskaa ja vastoinkäymisiä päivästä ja vuodesta toiseen. Kiitti siis jumala tästä siunauksesta!

Mitä jos olet menossa väärään suuntaan tai haluat elämääsi vääriä asioita tai väärään aikaan? Jospa Jumala yrittää saada sinut pysähtymään ja kuuntelemaan vastoinkäymisillä?

Mitä jumala saa aikaan tappamalla ja kuolemanvakavasti sairastuttamalla harvoja läheisiäni? Tai aiheuttamalla mulle sellaisen olotilan, etten halua tai edes uskalla haaveilla haluavani mitään? Saamalla mut tuntemaan oman arvottomuuteni joka päivä? Asioiden tuntuessa hetken hyvältä kääntää ne taas huonompaan? Antamalla rangaistukseksi jotain pahaa, jos kaikesta huolimatta onnistun jossain?

Mulla olisi ikuisuus aikaa kuunnella, koska en juurikaan enää yritä mitään tai liiku mihinkään. 

Vierailija
130/130 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti siten, että mun elämä on pelkkää paskaa ja vastoinkäymisiä päivästä ja vuodesta toiseen. Kiitti siis jumala tästä siunauksesta!

Mitä jos olet menossa väärään suuntaan tai haluat elämääsi vääriä asioita tai väärään aikaan? Jospa Jumala yrittää saada sinut pysähtymään ja kuuntelemaan vastoinkäymisillä?

Mitä jumala saa aikaan tappamalla ja kuolemanvakavasti sairastuttamalla harvoja läheisiäni? Tai aiheuttamalla mulle sellaisen olotilan, etten halua tai edes uskalla haaveilla haluavani mitään? Saamalla mut tuntemaan oman arvottomuuteni joka päivä? Asioiden tuntuessa hetken hyvältä kääntää ne taas huonompaan? Antamalla rangaistukseksi jotain pahaa, jos kaikesta huolimatta onnistun jossain?

Mulla olisi ikuisuus aikaa kuunnella, koska en juurikaan enää yritä mitään tai liiku mihinkään. 

Onko sinulla mieletäsi oikea arvojärjestys elämässäs? Asiat jotka ovat sinulle tärkeimpiä voivat olla hyviä ja kauniita ja niissä ei ole mitään väärää mutta jos Jumala ja Hänen seuraamisensa ei ole ykkösenä voi, siis voi en sano että näin varmasti olisi, olla että vaikeudet ja kivut johtuvta siitä että Jumala haluaa saada sinut lähelleen ja aidosti tutustumaan Häneen. Et ehkä tekisi sitä ilman vastoinkäymisiä ja menetyksiä.

Kivun ja kärsimyksen kautta se syvin kasvu tapahtuu, kauneimmat helmet simpukassakin tulevat tuskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi