Siskon tytölle 5v syntymäpäivälahja, rahaa 3,50€
Miten saisin hankittua tuolla summalla mitään? Sisko on sanonut ettei karkkia/herkkuja saa ostaa. Mitä semmoista tuolla saisi ettei lapsi olisi ihan täysin pettynyt lahjaansa?
Kommentit (29)
Joku kirja, itse kirjoitettu satu, joku käsityö, piirrustus tai joku halpa lelu tai vaikka jotain tukkajuttuja?
Itse kirjoitettu satu olisi ihana, meidän tyttö ainakin varmasti tykkäisi :D ♥
Ostin just kierrätyskeskuksesta keinuhevosen viidellä eurolla. Paljon löytyy myös tuohon hintaa ja halvemmallakin.
Höh, eikö vanhempasi voi avittaa parilla lisäeurolla? Mun mielestä kyl vähän hankalaa lähtee etsimään jotain lahjaa 3,5eurolla, mutta jos sellanen little pet shop hahmo olis sen 3e citymarketissa toisen kommentoijan mukaan, niin siihen ostasin jonkun vaikka suklaapatukan lisäksi, tai kortin.
Itse tekemällä vielä kivempaa:
Jopas vanhempasi ovat tarkkoja. Antavatko he jotain? Hehän ovat isovanhempia. Jos hekin antavat jotain, niin sinähän voit olla mukana samassa lahjassa ja voit ostaa lisäksi jotain hauskaa tuolla 3,5 eurolla.
Osta jotain kukkien tai vihannesten siemeniä, mitkä kylvätte ja kasvatatte yhdessä.
Little pet shopit tosiaan on varmaan suunnileen tuon hintaisia. Tai sitten jotain tukkajuttuja? :)