Sohaisin sitten muurahaispesään
Tapasin joku aika sitten miehen työkuvioissa, tai ollaan törmätty jo vuosien ajan ja ensitapaamisesta asti molempien silmät välähti sellaista kemiaa, jonka tuntee. No nyt oli vähän vapaampi tilaisuus ja tuli vaihdettua katseita, sanoja, hipaisuja ja kipinät vaan lenteli. On laitettu sähköpostia ja nyt minä ikäänkuin edesautoin viestittelyn pois työkuvioista. Tiedän, että olen menettänyt järkeni. Hän on varattu ja minä vapaa. En tiedä eteneekö tämä nyt mihinkään, mutta sainpa purkaa kasvavaa intohimon tunnettani edes tänne.
Kommentit (33)
Enhän mä sanonut miten lujaa sitä muurahaispesää sohasin. Pikkusen vaan reunalta, mutta joskus se onkin tehokkaampaa kuin iso tökkäisy, ihmiset syttyvät eritavoilla.
Ap
Mieti vaikka sen jarrujälkisiä alkkareita, jotka tulisivat tutuksi ennen pitkää. Ei se oikeesti niin ihana ole ja se on toisen.
Mieti vaikka sen jarrujälkisiä alkkareita, jotka tulisivat tutuksi ennen pitkää. Ei se oikeesti niin ihana ole ja se on toisen.
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, etten haluakaan häntä kokonaan vain sen alfaintohimon. En halua kerätä tämän komistuksen sukkia lattialta, vaan juoda kuoharia hotellin parvekkeella ja kaatua yhdessä tuoksuviin valkoisiin lakanoihin...
Ap
Jee alfamies fantasioineen ja tuoksuvine lakanoineen is back! Kerro lisää siitä miten naiselle riittää alfalta vain salaiset kosketukset, sulla on niin ihqu eläytymiskyky ja kuvailuntaito
SITTEN-SITTEN-provokaattori taas asialla!
Ekaa kertaa tänne kirjoitin ja tasan oikeasta elämästä, mikäköhän tässä tuntui provolta? Lounaskutsu? Oikeissa töissä käyvät ihmiset tapaavat lounaalla usein ja aika monella on sitä sutinaa!!!!
Av-mammat ei varmaan paljoa kaupungilla liiku lounasaikaan.
Ap
Ja mun puolesta te saatte miettiä niitä jarrukalsareira, mun elämässä niitä ei ole vielä eteen tullut, vaikka mulla on isoveli, poika ja ex mies. Yök!!!! Ehkä niitä on Keravalla ja Nurmijärvellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työkaveri, meillä ei ole mitään syytä viestitellä työasioista keskenämme, mutta tapaamme työkuvioissa ja nyt sitten yksityisviestailemme...
Täällä on kyllä yksinkertaista porukkaa, mutta tuo otsikko on ikäänkuin metafora, jos se sitten tajuttaisiin paremmin.
Ap
Sä olet yksinkertainen. Muurahaispesään kun sohaseen niin alkaa kauhee kuhina ja viske. Sitä käytetään siis kuvaamaan tuollaisia tilanteita jossa yksi tapahtuma saa aikaan kauheen kuhinan. Mitä siis sun tapauksessa? Sitä kysyin. Mitä tarkotat sun kohdalla tolla metaforallasi? Talvella katsoit pitkään ja kosketit tavallista pidempään. Lisäksi laitoit yksityisviestin. Nyt haaveilet omia fantasioita tuosta varatusta miehestä. Niin missä kohtaa alkoi se kuhina ja missä kohtaa sohasit siihen murkkupesään. Talvella näitte ja nyt on kesäkuu. En ymmärrä en.
Metafora on se, että ainut mikä kuhisee on ap:n alapää. Sieltä löytyy joku tautinen pesä. Yläpäässä vallitsee tyyni hiljaisuus, eikä kukaan sohi missään. Ai niin, kivi täältäkin...
Vierailija kirjoitti:
Pointti on se, etten haluakaan häntä kokonaan vain sen alfaintohimon. En halua kerätä tämän komistuksen sukkia lattialta, vaan juoda kuoharia hotellin parvekkeella ja kaatua yhdessä tuoksuviin valkoisiin lakanoihin...
Ap
Oletko ajatellut kasvaa aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työkaveri, meillä ei ole mitään syytä viestitellä työasioista keskenämme, mutta tapaamme työkuvioissa ja nyt sitten yksityisviestailemme...
Täällä on kyllä yksinkertaista porukkaa, mutta tuo otsikko on ikäänkuin metafora, jos se sitten tajuttaisiin paremmin.
Ap
Tuo sanonta vaan ei mitenkään sovi tuohon aloitukseesi.
No nyt tuli viesti, hän ehdottaa tapaamista huomenna lounaalla... Tästä se sit lähtee vissiin se kuhina.
Ap