Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sohaisin sitten muurahaispesään

Vierailija
09.06.2016 |

Tapasin joku aika sitten miehen työkuvioissa, tai ollaan törmätty jo vuosien ajan ja ensitapaamisesta asti molempien silmät välähti sellaista kemiaa, jonka tuntee. No nyt oli vähän vapaampi tilaisuus ja tuli vaihdettua katseita, sanoja, hipaisuja ja kipinät vaan lenteli. On laitettu sähköpostia ja nyt minä ikäänkuin edesautoin viestittelyn pois työkuvioista. Tiedän, että olen menettänyt järkeni. Hän on varattu ja minä vapaa. En tiedä eteneekö tämä nyt mihinkään, mutta sainpa purkaa kasvavaa intohimon tunnettani edes tänne.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sut kivitetään, eikä kukaan tule antamaan armoa!

Vierailija
2/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan leikki sun kanssa, ja on olevinaan niin alfaa ja urosta kun sai huomiosi.

Menee taas kiltisti kotiinsa oman kullan kainaloon, eikä puhettakaan että jättäisi puolisoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointti on se, etten haluakaan häntä kokonaan vain sen alfaintohimon. En halua kerätä tämän komistuksen sukkia lattialta, vaan juoda kuoharia hotellin parvekkeella ja kaatua yhdessä tuoksuviin valkoisiin lakanoihin...

Ap

Vierailija
4/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfaintohimo. Komistus. Tuollaisia sanoja käyttävässä on pakosti jonkinlaista vikaa.

Vierailija
5/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet moraaliton ja huono ihminen. Mutta taitaa tuo mies sopia siihen kuvioon.

Vierailija
6/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mussa on paljonkin vikaa, enhän muuten olisi tehnyt mitä tein ja täysin tietoisesti. Tämä on nyt vaan kytenyt jo 6 vuotta, nähdään muutaman kerran vuodessa, mutta tänä talvena yksi kohtaaminen vaan alkoi viedä meitä tähän suuntaan....

Vierailija
7/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toi muurahaispesä otsikko liittyy tähän mitenkään? Ei aukee. Oot siis laittanut sähköpostii työkaverille muustakin kun työaiheesta. Mitä mä nyt en hokaa? Saiko se aikaan nyt jonkun kauheen tapahtumaketjun?

Vierailija
8/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten!! ARGGGHHHHHHHHH!!!

Vierailija
9/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mussa on paljonkin vikaa, enhän muuten olisi tehnyt mitä tein ja täysin tietoisesti. Tämä on nyt vaan kytenyt jo 6 vuotta, nähdään muutaman kerran vuodessa, mutta tänä talvena yksi kohtaaminen vaan alkoi viedä meitä tähän suuntaan....

Herrajestas kuus vuotta! Hanki nainen elämä! Ei oo todellista. Miten jotkut heittää elämän näin hukkaan?

Vierailija
10/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pointti on se, etten haluakaan häntä kokonaan vain sen alfaintohimon. En halua kerätä tämän komistuksen sukkia lattialta, vaan juoda kuoharia hotellin parvekkeella ja kaatua yhdessä tuoksuviin valkoisiin lakanoihin...

Ap

Mist akat repii näitä harhojaan??

Vierailija
11/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä lensi ensimmäinen kivi

Vierailija
12/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työkaveri, meillä ei ole mitään syytä viestitellä työasioista keskenämme, mutta tapaamme työkuvioissa ja nyt sitten yksityisviestailemme...

Täällä on kyllä yksinkertaista porukkaa, mutta tuo otsikko on ikäänkuin metafora, jos se sitten tajuttaisiin paremmin.

Ap

Vierailija
13/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen hookana olet.

Vierailija
14/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä toinen. Kanna vastuu omasta käytöksestäsi ja siitä, miten kohtelet toisia ihmisiä. Tässä tapauksessa miehen vaimoa ja lapsia.

Vierailija
15/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kai mä nyt sitä ole odottanut kuutta vuotta, on mulla kuule ihan muutakin elämää... Meidän välimme vaan ovat jo kuuden vuoden ajan olleet sähköiset, eli olen kyllä yrittänyt taistella vastaan.

Ap

Vierailija
16/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on varattu, lapsista en tiedä, en ole kysynyt.

Ap

Vierailija
17/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on vaimo joka rikkaasta suvusta, eikä tule pettämään eikä jättämään tätä.

Vierailija
18/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että pettämään tulee. Jättämään en halua.

Ap

Vierailija
19/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole työkaveri, meillä ei ole mitään syytä viestitellä työasioista keskenämme, mutta tapaamme työkuvioissa ja nyt sitten yksityisviestailemme...

Täällä on kyllä yksinkertaista porukkaa, mutta tuo otsikko on ikäänkuin metafora, jos se sitten tajuttaisiin paremmin.

Ap

Sä olet yksinkertainen. Muurahaispesään kun sohaseen niin alkaa kauhee kuhina ja viske. Sitä käytetään siis kuvaamaan tuollaisia tilanteita jossa yksi tapahtuma saa aikaan kauheen kuhinan. Mitä siis sun tapauksessa? Sitä kysyin. Mitä tarkotat sun kohdalla tolla metaforallasi? Talvella katsoit pitkään ja kosketit tavallista pidempään. Lisäksi laitoit yksityisviestin. Nyt haaveilet omia fantasioita tuosta varatusta miehestä. Niin missä kohtaa alkoi se kuhina ja missä kohtaa sohasit siihen murkkupesään. Talvella näitte ja nyt on kesäkuu. En ymmärrä en.

Vierailija
20/33 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pöksyt saa kastumaan suoraselkäinen rehti mies, joka tietää mitä haluaa, päättäväisyys. En ymmärrä miten kukaan nainen voi tuntea intohimoa selkärangatonta lusmua kohtaan, joka voi toista ihmistä tietoisesti loukata ja johdata harhaan. Vieläpä oma kulta. Mun kiinnostus lopahtaisi siihen, oli ollut miten kuuma ja tulinen kaveri tahansa. Selkärangattoman sammakot hrr eijeijeijei ja ei.