Pitkät kulmakarvat, miten näitä nyppii kun aina sojottaa jostain joku
ja jos niitä leikkaa lyhyemmäksi, niin se vasta tyhmän näköistä onkin, kun karvan pää jää paksummaksi kuin sen kuuluisi olla.
Kommentit (11)
Ei auta muuta kuin pesun jälkeen tarkasti suoristaa ne kulmaharjalla :DD ja arkena käyttää aina kulmageeliä. Siltikin jokin saattaa sojottaa. Ärsyttävä ominaisuus, t. pisimmät melkein 5cm.
Vierailija kirjoitti:
Öö, millaisetkohan karvat kulmissasi kasvaa, jos leikatun karvan "paksu" pää erottuu?
No tottakai se erottuu jos on paksut ja pitkät karvat, niin karvan pää on ohuempi kuin tyvi, siitä kun leikkaat sen poikki, niin tiedät leikanneesi, en mene sitä virhettä enää tekemään. Todella vähän voi leikata niitä niin, ettei sitä huomaa. Mutta tuosta "vähästä" ei juurikaan ole apua.
ap
Ei se auta kuin leikata varovasti.
Harjaat ne hammasharjalla ylös ja leikkaat terävillä parturisaksilla tasaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Harjaat ne hammasharjalla ylös ja leikkaat terävillä parturisaksilla tasaiseksi.
Justiinsa näin erehdyin kerran tekemään, aivan järkyttävä lopputulos
Näy muualla kuin mielessä ne kulmakarvan paksupäät.
Mä leikkaan kyllä. Ei kukaan katso mua niin tarkkaan, että näkee joka kulmakarvan! haloo!
Minä en kyllä erota mitään ihmeellistä leikatuissa kulmakarvoissa.
Minä leikkaan trimmerillä. Leikkaan siis kaikki kulmakarvat, niin kaikki ovat samannäköisiä.
Öö, millaisetkohan karvat kulmissasi kasvaa, jos leikatun karvan "paksu" pää erottuu?