Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teenkö hallaa yrityksilleni...

Vierailija
09.06.2016 |

Olen ollut tosi reipas näinä kahtena myrskypäivänä. Eli siivonnut ja tehnyt hommia jotka piti tehdä mutta aina jäi. Jatkuvasti olen ollut liikkeellä 8-18. Syöntikin ollut aika terveellistä, kahvia nyt mennyt liikaa. Tavallisesti mussutan samalla jotein hyvää, että sokerihumala pitää virkeänä. Nyt olen ollut kiltisti. Nyt vain haluaisin palkita itseni pienellä munkilla, täytteetön ja oikeasti lapsen nyrkin kokoinen. Olisiko tuo ihan tyhmää? Jotenkin haluaisin itseäni palkita, kannustaa vielä kuuteen saakka, ja munkin himo olis mieletön :P Muutakaan ei tee mieli :( Niin, koitan siis laihduttaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olet laihduttanut?

Vierailija
2/4 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on merkitystä, mitä 95% syöt. Lopuilla ei merkitystä :) Eli syö munkki. Oispa mullakin.

.

Selvyyden vuoksi todettakoon että olen ihan normaalipainoinen ja terve ihminen, kaikin puolin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi makean syönti vaan sitten jää päälle, varsinkin kun viikonloppu tulossa, silloin hyväksyn tavallisesti vain suklaapatukan tms.  Eli helpompi olisi jos jättäisin kaikki makeat viikolla kokonaan. Itselleni yritän myös puolustella sitä, että se munkki pitäis hakea vielä kaupasta, eli pyöräilyä tossa myrskytuulessa, kalorithan palaa siinä eikö niin ;). Muutenkin siellä pitäisi käydä.

Laihdutus on vielä aluillaan, en syö suuria annoksia enkä mässää makeaakaan paljoa. Liikkumattomuus, nälän sammuttaminen jogurtilla ja leivällä, ja rasvaiset juustot ongelmana. Yritän ensin siistiä ruokavaliota, nälässä oleminen ei onnistu mikään.

Vierailija
4/4 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö tarpeeksi, niin ei jää makeanhimo päälle. Useasti ainakin minun naistuttavani syövät ihan liian pieniä annoksia. Siis lounas on ihan minimaalinen, ja päivällinen. Sitten syödään koko ajan just jotain välipaloja ja napsitaan leipiä ja jugurtteja. Älä pelkää rasvaa, se ainakin itselläni tuo kylläisyydentunteen.

Älä syö:

lounas: kananrintafile + kurkku

välipala: rahka + ananasmurska

päivällinen: 1 peruna ja jauhelihaa 50g

iltapala: ruisleipä päällisillä

Syö:

lounas: kunnolla ruokaa (lihaa, kalaa, munia, juureksia, salaattia, vihanneksia)

päivällinen: kunnolla ruokaa

Moni luulee tarvitsevansa aamupalan, välipalat ja iltapalan. Koko elämänsä syönyt niin, ymmärrän kyllä ettei sitä ymmärrä, ettei niitä välttämättä tarvitse :) Mutta et voi sanoa ennen kuin kokeilet. 90% ihmisistä noudattaa orjallisesti ruokakolmiota ja popsii välipaloja. Kokeilkaa jotain muuta. Jos ei toimi, voitte todeta että ei toimi ja jatkaa niinkuin aina ennenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi