Mistä löytäisi hyvämoraalisen naisen?
Eli mistä pitäisi etsiä, jos haluaisi 25-30 naisen jolla olisi samantyyppinen seksuaalimoraali kuin uskovaisilla naisilla, mutta ei olisi uskovainen?
En itse ole uskovainen, joten tuskin kelpaan uskovaisille naisille, ja enhän edes tunne niitä, vaan pyörin ihan maallistuneissa porukoissa. Hakusessa olisi kuitenkin nainen, joka on ollut tarkkana alapäänsä kanssa. Ei tarvitse olla neitsyt (sehän on tietenkin se ensimmäinen naisten vastalause ja syytös kun tällaista kirjoittaa), mutta tarvitsisi olla suhtautunut seksiin kuten uskovaiset naiset: ei liian aikaisin, ei liian monen kanssa, ei liian kevytmielisesti.
En ole itsekään jaellut kikkeliä ympäriinsä, mutta aiemmat tyttöystävät ovat silti olleet aivan hillittömiä sen seksuaalikäyttäytymisensä kanssa ja seksi on merkinnyt heille suunnilleen pelkästään jotain fyysistä suoritusta jota voi tehdä kenen tahansa kiihottavan kanssa, ja tämä on loukannut minua niin paljon, etten pysty enää olemaan tuollaisten naisten kanssa.
Kommentit (103)
Huomaako sen kuluneen käytössä, vai?
Mut löytää urheiluharrastuksistani (ja Tinderistä). En käy juuri missään muualla kuin opiskelemassa, töissä, ruokakaupassa ja treenaamassa. Suhtaudun kaikkiin miehiin hyvinkin kaverillisesti.
mies kirjoitti:
Eli mistä pitäisi etsiä, jos haluaisi 25-30 naisen jolla olisi samantyyppinen seksuaalimoraali kuin uskovaisilla naisilla, mutta ei olisi uskovainen?
En itse ole uskovainen, joten tuskin kelpaan uskovaisille naisille, ja enhän edes tunne niitä, vaan pyörin ihan maallistuneissa porukoissa. Hakusessa olisi kuitenkin nainen, joka on ollut tarkkana alapäänsä kanssa. Ei tarvitse olla neitsyt (sehän on tietenkin se ensimmäinen naisten vastalause ja syytös kun tällaista kirjoittaa), mutta tarvitsisi olla suhtautunut seksiin kuten uskovaiset naiset: ei liian aikaisin, ei liian monen kanssa, ei liian kevytmielisesti.
En ole itsekään jaellut kikkeliä ympäriinsä, mutta aiemmat tyttöystävät ovat silti olleet aivan hillittömiä sen seksuaalikäyttäytymisensä kanssa ja seksi on merkinnyt heille suunnilleen pelkästään jotain fyysistä suoritusta jota voi tehdä kenen tahansa kiihottavan kanssa, ja tämä on loukannut minua niin paljon, etten pysty enää olemaan tuollaisten naisten kanssa.
Sait minut miettimään, ap. Ensinnäkin, "hyvämoraalinen"? Onko se edes sana? Etkö lue, etkö välitä äidinkielestäsi?
Olemme ehkä samoilla linjoilla siinä, että rakkautta ja seksiä ei pidä sekoittaa toisiinsa (seksi ei = rakkaus). Tyttöjen ei pidä hakea poikien hyväksyntää seksillä, vaikka kuinka vongattaisiin. Siksi tyttöjen itsetuntoa pitää vahvistaa ja auttaahan se elämässä noin muutenkin.
Minua kiinnostaa tuo toivomasi ja harrastamasi seksistä pidättäytyminen ja sen syyt. Ei ole synti, jos ilosta antaa, opetti äitini ja hän opetti myös sen, että minä päätän annanko vai en. Ajatteletko, että mahdollisten tulevien tyttöystäviesi pitää "säästää" itseään sinua varten vai voisiko heillä olla muita syitä? Entäs jos tapaat puolineitseen joka on partaveitsenterävä, yhteiskunnallisesti aktiivinen, analyyttinen, sivistynyt feministi? Kumpi painaa vaa'assasi enemmän, hänen luonteensa vai seksuaalinen kokemattomuutensa?
Kun suhteeseen on asetuttu ja kummankin seksuaalinen menneisyys on käsitelty (jos se nyt ketään kiinnostaa), niin mitä tarjottavaa sinulla on hyvämoraaliselle naiselle?
Pääse jo yli siitä että sinua on petetty. Samanlaisia aloituksia tänne teet muutenkin tosi usein.
Ei tuo liity moraaliin mitenkään. Oletko tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Ei huomaa. Ap:n kaltainen mies etsii kokematonta todennäköisesti sen takia, että pelkää vertailua ja hänellä on matala itseluottamus. Kokeneempi nainenhan voisi vaikka vertailla mielessään miesten penisten kokoja ja taitoja, ja huomata, että ap on aika huono molemmilla mittareilla. Ap pelkää, että hänet sitten jätettäisiin tämän takia. Tai että nainen edes ajattelee, että ap ei ole kaikista paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei huomaa. Ap:n kaltainen mies etsii kokematonta todennäköisesti sen takia, että pelkää vertailua ja hänellä on matala itseluottamus. Kokeneempi nainenhan voisi vaikka vertailla mielessään miesten penisten kokoja ja taitoja, ja huomata, että ap on aika huono molemmilla mittareilla. Ap pelkää, että hänet sitten jätettäisiin tämän takia. Tai että nainen edes ajattelee, että ap ei ole kaikista paras.
Miksi miehen pitäisi haluta, että nainen vertailee häntä toisiin miehiin? Millä tavalla se tekee miehelle hyvän itseluottamuksen, että tykkää kun nainen vertailee muihin miehiin?
Olemme jo naimisissa. Tapasimme yhteisten ystävien kautta.
Itsehän etsiskelen niitä löyhämoraalisempia.
Olen etsimäsi kaltainen nainen, mutta tosin 22v. Minut voi löytää koulusta, kahvilasta, lenkkipolulta tai kaupasta. En käy baareissa, mutta juon silloin tällöin viiniä koti-iltoina kavereideni kanssa.
N22
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ap hakee naista, jolle seksi merkitsee tunnetasolla enemmän kuin fyysisesti himoittavien yksilöiden kanssa toteutetut suoritukset, joita sitten vertaillaan uuteen kumppaniin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehen pitäisi haluta, että nainen vertailee häntä toisiin miehiin? Millä tavalla se tekee miehelle hyvän itseluottamuksen, että tykkää kun nainen vertailee muihin miehiin?
Ei tietenkään pidä haluta. Mutta normaali, normaalilla itseluottamuksella varustettu ihminen ymmärtää, että vertailu on ihan tavallista ja kaikki ihmiset sitä tekevät. Ja että aina olisi olemassa lukemattomia potentiaalisesti parempia kumppaneita, ihan jokaiselle. Huonoitsetuntoinen ja mt-ongelmainen ihminen ei tuota ajatusta kestä, ja siksi haluaa tietynlaisen kumppanin, jolla ei ole mitään vertailupohjaa tai mielellään minkäänlaista elämänkokemustakaan.
Ulkomailta löytyy. Suomessa useimmat ovat jo saastuneet.
Miksei saisi olla uskovainen, miksi luulet ettet sellaiselle kelpaisi?
T.uskovainen mutta ap:n määritelmän mukaan huonomoraalinen nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä haluta. Mutta normaali, normaalilla itseluottamuksella varustettu ihminen ymmärtää, että vertailu on ihan tavallista ja kaikki ihmiset sitä tekevät. Ja että aina olisi olemassa lukemattomia potentiaalisesti parempia kumppaneita, ihan jokaiselle. Huonoitsetuntoinen ja mt-ongelmainen ihminen ei tuota ajatusta kestä, ja siksi haluaa tietynlaisen kumppanin, jolla ei ole mitään vertailupohjaa tai mielellään minkäänlaista elämänkokemustakaan.
Onko vaikea ymmärtää että kaikki miehet eivät halua kaiken kokenutta panokonetta kumppanikseen? Itseasiassa suurin osa tavallisista miehistä ei halua tuollaista. Ei edes ulkomaalaiset.
mies_ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies kirjoitti:
Olen hakemasi naisen kaltainen, ulkonäköni ei vastaa ihanteitasi. Ex-naisystäväsi ovat luultavasti hyvännäköisiä ja muotitietoisia joilla roikkuu kallis käsilaukku mukana. Halusin itse samanlaisen miehen ja löysin uskovaisen miesystävän. Hän ei käy baareissa eikä käytä alkoholia.
Mistä päättelet, että ulkonäkösi ei vastaa ihanteitani?
En ole suosittu miesten keskuudessa eikä minua tulla iskemään, toisin kuin ystäviäni joita pyydetään ulos opiskelupaikassa, töissä jne. Baareissa joskus tullut käytyä mutta en viihdy siellä varsinkaan nykyään kun maailmasta on tullut todella pinnallinen. Mieheni kanssa on siinä mielessä helppoa että kummallakaan ei ole ollut aikaisempia seurustelusuhteita joten ei voi vertailla muihin ja hän ei onneksi ole pinnallinen. Minulle on muodostunut huono itseluottamus ulkonäön vuoksi kun nykyään pitää olla täydellinen ja vielä tuo ikäkysymys, naisen pitäisi olla 17-25 vuotta ja sen jälkeen parasta ennen päiväys on mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ap hakee naista, jolle seksi merkitsee tunnetasolla enemmän kuin fyysisesti himoittavien yksilöiden kanssa toteutetut suoritukset, joita sitten vertaillaan uuteen kumppaniin.
Juuri näin. Seksi on paljon isompi asia silloin kun se ei ole vain hydrauliikkaa tai tilastoitava tapahtumasarja.
Vierailija kirjoitti:
Miksei saisi olla uskovainen, miksi luulet ettet sellaiselle kelpaisi?
T.uskovainen mutta ap:n määritelmän mukaan huonomoraalinen nuori nainen
Miten tuo on mahdollista? Uskovainen mutta kokenut...uskovainen ei voi jatkaa syntistä elämäänsä olematta ei uskovainen. Tuo toki on sinun asiasi.
Olen kuvaamasi kaltainen nainen, olen kylläkin uskovainen. Ehkä kannattaisi päästä ennakkoluulostasi eroon. Seurakunnasta löytää tuollaisia naisia. Harmi vaan, että nuoria miehiä on kovin vähän (ainakin omassani).