Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Salo: ikäiseni miehet tuntuvat papparaisilta

Vierailija
09.06.2016 |

waat? Olen 40 ja ikäiseni miehet tuntuvat juuri ihanilta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016060921700154_vi.shtml

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmissani eräs 55-v on erittäin viriili vielä..onko mahdollista?

Vierailija
42/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan tuntemani miehet viisissäkymmenissä valitettavasti jaksa montaa kertaa päivässä rakastella joten mielummin siis olen nuoren miehen kanssa.

Herää jo, kissasi haluaa ulos. Ja uusi ET-lehtikin on vielä lukematta, etsi ne lukulasit ja keitä teetä. Sitten voitkin viettää sen villin illan, ota vaikka toinenkin ballerinakeksi sen teen kanssa.

Että monta kertaa päivässä pano, joo  ihan varmasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 40-50 v. naisista on tätimäisiä tanttoja kananperse hiuksilla ja reilulla ylipainolla. Turhaan miehiä haukutaan.

Eipä taida kuitenkaan olla suurin osa. Sinä vain kiinnität heihin huomiosi.

Vierailija
44/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askarteleppa aarrekartta, johon manifestoit papan rakkaussauva pystyssä. Sitten vain odotat että hän kävelee jumalaista alttariasi kohti.

Vierailija
45/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirsi Salo on varmasti kovasti seksistä pitävä nainen kuten olen itsekkin. Ei siinä kyydissä vaan pysy joku viiskymppinen mies enää.

Hienoa yleistystä sinultakin. Hyvin on Kirsin opit menneet perille, et maksanut turhaan.

En ole käynyt Kirsin järjestämillä kursseilla. Ei ainakaan tuntemani miehet viisissäkymmenissä valitettavasti jaksa montaa kertaa päivässä rakastella joten mielummin siis olen nuoren miehen kanssa.

Et sinä vakuuta ketään

Vierailija
46/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, varsin tökeröä puhetta naiselta, joka ohjaa kohti henkistä kehitystä webbisivujensa perusteella. Että taitaa neiti itse vielä olla hieman hakusessa itsensä kanssa..

Vierailija
47/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää jos 49-vuotias julkkismies haukkuisi ikäisiään naisia mummeleiksi? Kaiken maailman feministijärjestöt olisivat vaatimassa anteeksipyyntöä ja iltapäivälehtien naistoimittajilta tulisi päivittäin kolumneja joissa syyllistetään koko miessukupuolta yhden sanomisten takia.

Juuri tämän vuoksihan Kirsi Salo tuon tokaisi. Kun miehet ovat aina valinneet nuoria naisia ja pitäneet itseään ikinuorina. Kannattaa vähän käyttää älyä, jos sitä on...

Vierailija
48/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa 40-50 v. naisista on tätimäisiä tanttoja kananperse hiuksilla ja reilulla ylipainolla. Turhaan miehiä haukutaan.

Onko todella noin? Itse kuulun tuohon ikäluokkaan eli tunnen paljon samanikäisiä mutta ei meistä kukaan ole reilusti ylipainoinen eikä kenelläkään ole tuollaista tukkaa.

Valehtelematta voin sanoa että olen aikalailla K Salon näköinen. Pikkutytöksi ei kukaan luule mutta kymmenen vuotta nuoremmaksi monikin.

Vierailija
49/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on Neiti Salonkin pakko myöntää olevansa mummurainen.

Vierailija
50/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sitä voi alkaa parisuhteeseen naisen kanssa, niinhän ne muutkin tekevät kun eivät muuta räväyttävää enää keksi.

Vierailija
51/53 |
10.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nainen ei saisi olla mieltynyt nuorempiin miehiin? itselläni on  nuorempi aviomies enkä tosiaankaan mitään viisikymppistä miestä haluaisi vaikka yli nelikymppinen nainen olenkin.

Saa tietenkin olla, eihän sitä ole kukaan missään kieltänyt? Mutta eihän se, että sinä pidät nuoremmista miehistä, tee niistä vanhemmista mitenkään huonompia ihmisiä. Sitä tässä kai arvostellaan. Kirsin ikäiset miehet on hänestä "papparaisia", no onko hän itse/ikäsiskonsa ole sitten "mummuroisia" samalla logiikalla? 

Ei tee huonompia ihmisiä mutta Kirsi Salosta ja monesta meistä jotka tykkäämme nuorista miehistä viisikymppiset tuntuvat papparaisilta ja miksi sitä ei ääneen saisi sanoa? kyllä viisikymppisistä naisistakin puhutaan mummotautisina, vaihdevuotisina mummoina ihan yleisesti.

Miksi se pitää ääneen sanoa? Juu, puhutaan vanhemmistakin naisista mummoina - sitä minä tässä kaikkinensa vähän vastustankin. Että puhutaan toisista ihmisistä niin halvasti, sekä miehistä että naisista. Eikö voi toisista puhua hieman kunnioittavammin, eikä vaan vastata yhtä rumilla sanoilla, kun kerran naisiakin on haukuttu...

Vierailija
52/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Askarteleppa aarrekartta, johon manifestoit papan rakkaussauva pystyssä. Sitten vain odotat että hän kävelee jumalaista alttariasi kohti.

🤣

Vierailija
53/53 |
14.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun kuulen että ikäluokkani nainen on haksahtanut johonkin lapsukaiseen niin ajattelen että taitaa olla aika jälkeenjäänyt. Yleensähän aina väitetään että naiset olisivat se parempi sukupuoli ja kypsyisivät nopeammin kuin miehet, mutta en itse ole koskaan ollut asiasta erityisen vakuuttunut. Nainen joka preferoi nuorukaisia on luonnonoikku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän