Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirsi Salo: ikäiseni miehet tuntuvat papparaisilta

Vierailija
09.06.2016 |

waat? Olen 40 ja ikäiseni miehet tuntuvat juuri ihanilta.

http://m.iltalehti.fi/viihde/2016060921700154_vi.shtml

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 ja minusta viisikymppisetkin tuntuvat oikein ihanilta, jopa moni kuusikymppinen. Näin me ollaan erilaisia. Toisaalta, en kaipaa jännämiehiä mistään ikähaarukasta. 

Vierailija
2/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta odotas vaan, kun olet itse 50. Miehet usein nahistuvat silloin, mutta naiset vaan paranevat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pian 40 enkä voi myöskään allekirjoittaa, että ikäiseni miehet tuntuisivat papparaisilta. Jotenkin tosi alentuvasti sanottu muutenkin. Olen kyllä enemmän kallellaan sinne nuorempiin miehiin, mutta se ei liity mitenkään ikäluokkani miehiin, vain omiin preferensseihini.

Vierailija
4/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, mutta odotas vaan, kun olet itse 50. Miehet usein nahistuvat silloin, mutta naiset vaan paranevat :)

Millä perusteella naiset paranee? En keksi yhtäkään syytä. Posket valahtaa alas, hiukset ohenee ja lyhenee, naama rypistyy, hampaat kellastuu, tissit roikkuu polvissa, pillu tummenee, pidätyskyky heikkenee. Kaula on ruma heltta.

Vierailija
5/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salo on itse hieman henkisesti jälkeenkäynyt vanha koulukiusaaja joten hänen täytyy valita reilusti nuorempia miesseuralaisia että olisi edes jotenkuten tasoissa henkisten lahjojen kanssa.

Vierailija
6/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen pian 40 enkä voi myöskään allekirjoittaa, että ikäiseni miehet tuntuisivat papparaisilta. Jotenkin tosi alentuvasti sanottu muutenkin. Olen kyllä enemmän kallellaan sinne nuorempiin miehiin, mutta se ei liity mitenkään ikäluokkani miehiin, vain omiin preferensseihini.

ALENTAVA, EI alentuva.

Vierailija
7/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirsi Salo ei tiedä mistä jää paitsi. 

Vielä kun tietäisi kuka on Kirsi Salo. En avannut linkkiä, mutta näin, että se johtaa Iltalehteen. Avautuuko hän myös Seiskassa ja pitääkö blogia Hymyn sivuilla? 

N46

Vierailija
8/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naisetkin rupsahtaa, muutenkin kuin vain ulkoisesti. Yksilöissä on toki hurjasti vaihteluita, mutta kyllähän se fakta on, että kaikissa se ikä näkyy.

Vierailija
9/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisikymppiset miehet tuntuvat vielä ihanammilta kuin nelikymppiset. Useimmat ihmiset paranee vanhetessaan, jos vaan pitävät itsestään ja pitävät itsestään huolta.

Vierailija
10/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salo ei kyllä itse vaikuta vielä pätkääkään yli 60 vuotiaalta.

Vierailija
11/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALENTAVA, EI alentuva.

Ei me pärjättäis ilman sua, kiitos ❤️

Vierailija
12/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää jos 49-vuotias julkkismies haukkuisi ikäisiään naisia mummeleiksi? Kaiken maailman feministijärjestöt olisivat vaatimassa anteeksipyyntöä ja iltapäivälehtien naistoimittajilta tulisi päivittäin kolumneja joissa syyllistetään koko miessukupuolta yhden sanomisten takia.

Vierailija
13/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amen. Omat mieltymykset saa olla mitkä on, mutta raivostuttaa ihmiset jotka tuovat sen esiin haukkumalla niitä joista ei itse tykkää. "Suomalaiset miehet on niin hirveitä niin siks...", "Suomalaiset naiset on ihan kamalia niin siks...", "Tämän ja tämän ikäiset miehet/naiset on tollasia [tähän joku negatiivissävytteinen ja halventava termi] niin siksi tykkään noista toisen ikäisistä!"

Vierailija
14/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kirsisalo.fi ? Kaikkea shaibaa sitä onkin tarjolla. Ja sitäpaitsi mä olen tuota vanhempi mies ja näytän nuoremmalta. Kaipa tuota joku puutteessa oleva jannu pimeässä polkee, mutta oikeasti näyttää niin turhalta julkkikselta, että ei mitään rajaa.

Vierailija
15/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tähän sanoa, muuta, kuin, että jos sanoja olisi ollut noin hänen ikäisensä mies, joka olisi todennut, että ikäiseni naiset tuntuvat mummomaisilita, niin asiaa olisi käsitelty eri tahojen toimesta vähintään koko kesän, kuinka joku voi olla oikeasti noin pöljä sovinisti. - Melkein samaan olisi päässyt, jos olisi puhunut naisista yleistäen  täteinä.  

Tämän jälkeen kohu olisi ehkä laantunut, mutta mies  kyllä saisi kantaa sovinsitin leimaa loppuikänsä.    

Vierailija
16/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisu peliin vois vähän virkistää Kirsiäkin näkemään totuuden...

Vierailija
17/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä tähän sanoa, muuta, kuin, että jos sanoja olisi ollut noin hänen ikäisensä mies, joka olisi todennut, että ikäiseni naiset tuntuvat mummomaisilita, niin asiaa olisi käsitelty eri tahojen toimesta vähintään koko kesän, kuinka joku voi olla oikeasti noin pöljä sovinisti. - Melkein samaan olisi päässyt, jos olisi puhunut naisista yleistäen  täteinä.  

Tämän jälkeen kohu olisi ehkä laantunut, mutta mies  kyllä saisi kantaa sovinsitin leimaa loppuikänsä.    

No hei, nyt käsitellään tätä koko kesä. Ja nostatetaan ihania viisikymppisiä miehiä. Ehkä vapaitakin...

Vierailija
18/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ALENTAVA, EI alentuva.

Kiitos korjauksesta! :D Makustelinkin hetken kumpi se mahtaa olla. Eikö toisaalta voi sanoa alentuvasti, ikään kuin "alentuu" tasolle, jolla toinen mielestään on?

N pian 40

Vierailija
19/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka Kirsi Salo? Tai anna olla, ei kiinnosta.

Vierailija
20/53 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällösetä kirjoitti:

Vilkaisu peliin vois vähän virkistää Kirsiäkin näkemään totuuden...

Ohhoh,nyt tuli sanavirhe, tarkoitin tietystikin sanoa,että PEILIIN...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi