Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö nykyään ole enää housuja missään "reitevälle hoikalle"?

Vierailija
09.06.2016 |

Olen siis 64-kiloinen 165 senttiä pitkä nainen, joka ei löydä enää housuja mistään. Reiteni eivät todellakaan ole edes mitkään valtavat. Kaikki sovittamani farkut ja housut juuttuvat reisiin. Isomman koon valitessa taas housut jäävät taas pullottamaan vatsan kohdalta.

Pukeutuisin mielelläni Onlyn, Vero Modan tai Vilan housuihin, mutta ne kaikki on nykyään näköjään suunniteltu naisille, joilla reiden paksuus mukailee säären paksuutta..

Eilen kävin Lindexillä, missä teki mieli vetää itkupotkuraivarit, kun sama ilmiö toistui järkytyksekseni sielläkin. Sovittamani parit 38-kokoiset farkut jämähtivät taas reisiin.

Mistä ihmeestä normaalipainoinen nuori nainen löytäisi hyvin istuvat farkut? Mitään lantiohousuja en etsi. Vaihtoehtoisesti otan vastaan reisien laihdutusvinkkejä, kun nämä ilmeisesti nykymittapuulla ovat läskit ja epänormaalit.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

164/65 ei ole "hoikka". Sori.

Sopisko sulle matalavyötäröisempi malli?

Vierailija
2/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota. Farkkujen sijasta hankit jegginsejä, paitsi jos haluat boot cut malleja, joita saat esim voglialta tai NP:ltä (todin hinta kolme kertaa sen mitä noilla mainistsemillasi).

Siistimmät housut ja "suorat" housut myös näiltä viimemainituilta. Voglian helmi-malli on se, jossa on hoikka vyötärö ja tilaa reisissä. On sitä tilaa sitten kyllä säärissäkin, eli jos halust pillit niin ne jegginsit on löhinnä sitä mitä haet. Ja halvimmat myös.

Vierailija
4/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se.

Vierailija
5/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoikka" olikin lainausmerkeissä, koska muuten vartaloni tuntuu olevan eri paria reisieni kanssa. Vatsaa ei juurikaan ole ja käteni ja sääreni ovat kapeat. Mikään pullero en kiloistani huolimatta ole, vaan tykkään käydä salilla ja jumpissa. Reidet ovat vaan ikuinen ongelmakohta.

Ap

Vierailija
6/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun täytyy valita isompi koko ja käyttää vyötä. Turha kiukutella, että vaatteet ovat väärän mallisia kun käytää liian pieniä vaatteita. Ostin just Vero Modasta kahdet stretchfarkut ja mun mitat on 169cm ja 72kg. Sopii hyvin, reittäja peppua on. Koko on L.

Vierailija
7/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hoikka" olikin lainausmerkeissä, koska muuten vartaloni tuntuu olevan eri paria reisieni kanssa. Vatsaa ei juurikaan ole ja käteni ja sääreni ovat kapeat. Mikään pullero en kiloistani huolimatta ole, vaan tykkään käydä salilla ja jumpissa. Reidet ovat vaan ikuinen ongelmakohta.

Ap

38 on sulle liian pieni koko. Kokeile eri malleilta kokoa 40, tai jopa isompaa. Yllätytyt kummasti kun sopivia löytyy...

Vierailija
8/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ratkaissut ongelman ostamalla vain jegginssejä. Venyvät ja muotoutuvat mukavasti päälle. Cubuksessa maksaa muistaakseni alle 30 e.

Vierailija
9/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mom jeans

googleta mom jeans snl

Vierailija
10/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.varusteleka.fi/fi/product/sarma-classic-hamekansan-farkut-s…

Venyyköhän noi riittävästi reisien kohdalta, kun niissä on elastaania seassa?

Vierailija
11/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi olla. Se on ihan siitä kiinni onko paino lihana vai läskinä ja mihin se ylimääräinen kertyy.

Vierailija
12/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

38 on sulle liian pieni koko. Kokeile eri malleilta kokoa 40, tai jopa isompaa. Yllätytyt kummasti kun sopivia löytyy...[/

Vaikea nyt varmaksi sanoa kun en AP:t ole nähnyt, mutta itse olen noilla samoilla mitoilla, välillä saattaa olla jop kilo pari enemmän, ja itse käytän koon 36 tai 38 housuja. Ikinä en 40. Kyse on vain siitä, että löytää ne nimenomaam sopivaa mallia olevat!

Itse olen huomannut saman, että halpojen ketjujen housut eivät käy, jos on reittä vähän enemmän mutta esim. vyötärö on pienempi. Tuntuu, että monen halpaketjun kaavat tehdään H-mallin kropalle, ja usein mietinkin että onko ne kankaat leikattu summissa ilman kaavaa kun ovat niin suoraa mallia. Itse olen todennut että Malene Birgerin housut istuvat omalle kropalleni hyvin, koko 36 ja joskus harvoin 38 on nappivalinta, istuu koko matkalta! Hinta tosin on suolainen, mutta mielummin yhdet istuvat kuin kymmenet huonot.

Vierailija
13/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvin voi olla hoikka, normaalipainossa ruumiinrakenne vaikuttaa merkittävästi siihen miltä keho näyttää. Itse en ole noilla mitoilla hoikka, koska ruumiinrakenteeni on pieni ja minulla on vähän lihasmassaa. Sen sijaan kaverini, joka on leveäharteisempi ja urheillut paljon näyttää hoikalta.

Naurattaa kun ihmiset kuvittelevat aina varmuudella tietävänsä miltä nainen näyttää X painossa.

Vierailija
14/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olet sitä mallia, josta ei yläkropasta huomaa, vaikka olisi 5-10 kiloa ylipainoa. Oletan, että reitesi eivät ole silkkaa lihasta ja rasvaprosenttisi ei ole alle 15.

Jos tiputat painoasi rasvanpolton muodossa, niin sieltä reisistä sitä enimmäkseen lähtee, koska sinne rasva sinulla enimmäkseen kertyykin.

Vierailija
15/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eli olet sitä mallia, josta ei yläkropasta huomaa, vaikka olisi 5-10 kiloa ylipainoa. Oletan, että reitesi eivät ole silkkaa lihasta ja rasvaprosenttisi ei ole alle 15.

Jos tiputat painoasi rasvanpolton muodossa, niin sieltä reisistä sitä enimmäkseen lähtee, koska sinne rasva sinulla enimmäkseen kertyykin.

Ja taas väärin. Lantiolla ja reisillä oleva rasva on kaikista vaikeinta tiputtaa. 

Vierailija
16/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma. Reisistä sopivat housut ovat vyötäröltä löysät, tai reisistäkin tiukat ovat vyötäröltä löysät. Kropan malli ja housujen malli eivät kohtaa. Pari vuotta sitten kyllä kirpparilta löysin kokonaan sopivat, mutta saappaiden vetoketju repi niihin ison reiän parin viikon käytön jälkeen. Harvoin pidän housuja ollenkaan, paitsi kotona lököhousuja. Niihin mahtuu reidetkin.

Vierailija
17/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä. Isompia kokoja olen tosiaan monista housuista kokeillut, mutta ne jäävät roikkumaan vatsan kohdalta eikä vyö paranna istuvuutta yhtään. Vika ei ole liian pienessä koossa, vaan nykyhousujen mallissa. Kaikki on tehty H-vartalolle kuten joku mainitsikin.

Omistan parit vanhemmat Onlyn housut, joissa koot 29 tai M istuu loistavasti. Nyky-Onlyissa nuo koot ovat auttamattomasti liian pienet. Isommatkaan eivät istu päällä sitten yhtään.

Ap

Vierailija
18/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyhousut todellakin on tehty tikkujalkaisille ihmisille, siis ainakin noin nuorisoketjujen. Ehkä aikuisemmista liikkeistä ja merkeistä voisi löytyä sinulle?

Vierailija
19/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ollut aina. Raskauden jälkeen isomman koon vyötärö on ehkä täyttynyt hieman.

Meille pitäis tehdä D-kaavoituksen housuja, niitä vaan kiven alla.

Pitää etsiä pohjoismaiselle tehtyjä vaatteita. Asun just maassa, jossa reiteviä ei juuri ole, kansainväliset merkit on ehkä tehty heitä varten :D

Tai sit laihduttaa mallinmittoihin siis normipainon alarajoille, et jotkut housut sopii, paidat tietty xxs.

Tai opetella itse tekemään housut...

Stretch-jegginssejä en ikinä laittaisi päälle, ehkä tanssitunnille max.

Vierailija
20/91 |
09.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ollut aina. Raskauden jälkeen isomman koon vyötärö on ehkä täyttynyt hieman.

Meille pitäis tehdä D-kaavoituksen housuja, niitä vaan kiven alla.

Pitää etsiä pohjoismaiselle tehtyjä vaatteita. Asun just maassa, jossa reiteviä ei juuri ole, kansainväliset merkit on ehkä tehty heitä varten :D

Tai sit laihduttaa mallinmittoihin siis normipainon alarajoille, et jotkut housut sopii, paidat tietty xxs.

Tai opetella itse tekemään housut...
Stretch-jegginssejä en ikinä laittaisi päälle, ehkä tanssitunnille max.

Jegginsseillä ei voi tosiaankaan tanssia, sen verran paksua ja joustamatonta kangasta. Ovat peittävät ja näyttävät ihan tavallisilta farkuilta - erotuksena, että ovat silti ohuempaa ja joustavampaa kangasta mitä oikeat farkut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi