Kertoisinko miehelle?
Asun mieheni ja hänen aikuisen poikansa kanssa. Mies on muutaman päivän työmatkalla. Poika oli eilen juhlimassa kavereidensa kanssa ja tuli yöllä humalassa nukkumaan meidän sänkyyn. Havahduin aamulla että nukuttiin lusikassa, minä peiton alla ja poika peiton päällä. Mitään sylikkäin nukkumista kummempaa ei ole tapahtunut, se on aivan varma. Kertoisinko miehelle tästä vai en? En oikein tiedä. Livahdin aamulla töihin ennen kuin poika heräsi ja poika taas oli lähtenyt ennen kuin tulin töistä kotiin, en tiedä yhtään millä mielellä hän tästä on.
Kommentit (10)
Niin. Mikä tässä oli se ongelma? Heräskö sittenki jotain fiiliksiä?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva, 3/5.
Vaihtakaa jo idiootit levyä.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei herännyt mitään fiiliksiä, minulla ainakaan. Miehen pojasta en tiedä. Eli periaatteessa ei ole tapahtunut mitään sen kummempaa kuin että poika sammui väärään paikkaan, eli ei mitään kertomista, mutta toisaalta jos tämä tulee myöhemmin ilmi niin epäileekö mies jotain...
ap
Varmasti tunteita heräsi. Himot heräsi. Valehtelet jos sanot, että et miettinyt mitään seksuaalista kun tajusit että nukutte lusikassa.
Tuntuu siltä, että ei ole aihetta kertoa miehellesi tapahtumaa, ellet sitten halua kertoa sitä, että poika ylipäätään oli humalassa. Riippuu aina isän ja pojan väleistä, mitä kannattaa kertoa. Väärintulkintojen mahdollisuus voi olla olemassa, jos suhde ei ole hyvä. Jos itse suhtaudut asiaan luonnollisena jopa hivenen humoristisena juttuna, ei siitä sen isompaan juttuun ole aihetta.
Minkä ikäinen tämä poika on? Ja sinä ja miehesi?
Jos ajatuksessasi teit syntiä, niin petit jo.
Ihan kiva, 3/5.