En ole koskaan tavannut itseäni älykkäämpää naista
Kommentit (27)
Sinulle se olisi varmasti mahdotonta.
Ai omasta mielestäsi itseäsi älykkäämpää vai ihan älykkyysosamäärän mukaan?
Jospa olet niin tyhmä, ettet ymmärrä tavanneesi.
Oletko ajatellut, että ehkäpä et vain ole tarpeeksi älykäs huomaamaan asiaa? Olet urautunut katsomaan asioita vain tietystä kulmasta ja haluamallasi tavalla tai et ole tavannut naista, joka olisi omalla erikoisalueellasi sinua vahvempi?
Kuinka älykäs nainen sitten oletkaan?
Pikkulauantain nousuhumalako sut on noin aktiiviseksi saanut, kun näitä tällaisia aloituksia nyt niin pukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että ehkäpä et vain ole tarpeeksi älykäs huomaamaan asiaa? Olet urautunut katsomaan asioita vain tietystä kulmasta ja haluamallasi tavalla tai et ole tavannut naista, joka olisi omalla erikoisalueellasi sinua vahvempi?
Tai ehkäpä vaan olen niin vitun älykäs. AP
Moni henkilö erehtyy vastaavasti.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genitaalilla kumosit jo muutenkin virheellisen käsityksesi.
Mistä tunnistaa älykkään naisen? Hän esittää tyhmempää kuin on.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa älykkään naisen? Hän esittää tyhmempää kuin on.
Entäpä jos tyhmä luulee olevansa älykäs ja esittää vielä tyhmempää kuin on? Koomisuuden huippu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Genitaalilla kumosit jo muutenkin virheellisen käsityksesi.
Vituttaako kun olen sinua älykkäämpi? AP
Tyhmin on se, joka ei edes huomaa tyhmyyttään vaan pitää itseään erittäin fiksuna.
Takes one to know one, joten voipi tulla pitkä odotus :)
Hmm...
Kun keskustelet idiootin kanssa, varmistu siitä ettei hän tee samoin ...
En minäkään - itse kun se olen.
Kun muuta huomaan, tulen sen kertomaan.
Hienoa! Itse en voi sietää kahta viikkoa kauempaa minua yhtään vähä-älyisempää miestä. Kerro jotain itsestäsi ❤
Mikä sinulla oli keskiarvo nyt kevään todistuksessa?
Minä olen (: