Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä erittäin älykkäiden miesten vaimot tekevät?

Vierailija
08.06.2016 |

Pysyvät poissa tieltä? Laittavat ruokaa ja siivoajat?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn osa-aikatöissä, kuntoilen ja hoidan kodin

T. Merkonomi, mies fyysikko

Vierailija
2/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä, käyn kaupassa, hoidan lapsia, urheilen, luen ja teen milloin mitäkin.

Ihan samoja asioita kuin mies 🙂Mies tekee saman verran tai ehkä enemmän kotitöitä. Mies on koulutukseltaan DI ja tekee tuotekehityshommia yksityisessä yrityksessä. Itse olen tradenomi ja koulutusta vastaavissa töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidan taloutta . Kaikki miehen työn ulkopuolella oleva toiminta kuuluu mulle, myös pankkitilin käyttö. Mies ei ole vuosikausiin nostanut rahaa tililtä. Pyytää minulta käteistä jos tarvitsee. Tulot on sen verran suuret ja sosiaalinen elämä organisoitua lapsia myöten meidän perheessä että se käy työstä. Olen myös yksityisyrittäjä ja vieläpä menestyvä sellainen. Mies tykkää siitä että säästän kotitaloudessa (suunnittelen menot etukäteen ja kilpailutan mutten tingi esimerkiksi ruuan laadusta tai muustakaan laadusta ja kuinka paljon tienaan siinä sivussa harrastelemalla. Mies sanoi suoraan kun tapailimme että haluaa älykkään ja hyvännäköisen elämänkumppanin jolla on kunnianhimoa. Hän tykkää myös kehuskella minua töissä ja kavereilleen, minäkin kehun häntä aina kun tilaisuus siihen tulee. Hyvää ja upeaa on helppo kehua.

Vierailija
4/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on suuren firman liiketoimintajohtaja(VTM). Minä sairaanhoitaja. Mies tekee kyllä kanssani kotihommia, kunhan ehtii ja leipoo mm. kaikki kakut 😊. Kaksi lasta, koira ja iso talo pitää kiireisenä.

Vierailija
5/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä ole olemassakaan kun ei ole niitä erittäin älykkäitä miehiä!

Älykkyys on naisellista ja tyhmyys miehekästä.

Vierailija
6/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan molemmat lakimiehiä.

Vierailija
7/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammashoitajana olen osa-aikaisesti (olen myös valmistunut amkista, mutta en työllistynyt sillä alalla), opiskelen nyt yliopiston pääsykokeisiin iltaisin ja olen neljän lapsen äiti.

Mies on lääketieteen tohtori.

Meillä on tasaveroinen ja onnellinen suhde ja tapasimme lukioaikoina ranskan preppauskurssilla, jossa mieheni samanikäisenä opetti meitä. Kerran olimme kaksistaan luokassa kertaamassa verbejä ja päätettiinkin lähteä jätskille. Siitä se lähti.

Vierailija
8/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siivoajat"

Pahoittelen älykkyysosamäärääsi, ap. :(

Vierailija
9/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen menee naimisiin 100-vuotiaan lapsettoman miljönäärin kanssa, tekee paperit, jossa perii miehen kokonaan ja nai äijälle sydärin. Tämän jälkeen elää miljoonilla ja nai vain rakkaudesta.

Vierailija
10/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän nuo näyttävät lorvivan 😂

Vierailija
11/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen neljä erittäin älykästä miestä. (Jos kriteereinä on korkea mitattu ÄO, erityistaidot ja kyky soveltaa niitä tuottavasti ja rakentavasti sekä vielä sosiaaliset taidot vähintään keskitasoa.)

Kahdella on aika tavalla itseään vastaavat kumppanit, yksi pariskunta on jopa liikekumppaneitakin keskenään.

Kolmannen vaimo on kotona, asiaan saattaa vaikuttaa se että heillä on erityislapsi jonka elinajanodote on ymmärtääkseni luokkaa max 15 v, josta jäljellä muutama vuosi. Vaimo on koulutukseltaan insinööri tai DI, ollut aikanaan markkinointipuolella töissä.

Neljännen vaimo on tavallaan edustusrouva, mutta voisi olla sitä ilman tuota miestäkin. Rouvan isä, rouvan äiti ja rouva saivat taannoin ISON lottopotin kimpassa. Isä kuoli -> rouva peri senkin osan. Nykyään roua hoitelee paperilla äitiään ja saa siitä palkkaa ja kulukorvauksia, mutta oikeasti äiti ei tarvitse hoitoa. 

Näistä miehistä kaksi tienaa hyvin (se yrittäjäpariskunta ja sairaan lapsen isä), kaksi varmaan luokkaa 8 000 / kk + pääomajuttuja.

Vierailija
12/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkin aivoja. Miehellä psykologin testaamaan äo > 130, vaikka eihän se tietenkään kaikkea älykkyydestä kerro..

Vierailija
13/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Siivoajat"

Pahoittelen älykkyysosamäärääsi, ap. :(

Olen nainen, en voi sille mitään. :(

Vierailija
14/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkin aivoja. Miehellä psykologin testaamaan äo > 130, vaikka eihän se tietenkään kaikkea älykkyydestä kerro..

WTF? Minun ÄO on 139, enkä todellakaan ole 'erittäin älykäs', hah. Joten ei vissisti kerro juuri mitään noi luvut - ja silti niitä täällä aina levitellään. 

Vai oliko se niin, et miehelle toi yli 130:n pääseminen on jo saavutus? Niin kai sitten.

Vierailija
15/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa pillua, tekee ruoan, hoitaa kodin ja shoppailee. Ihme kysymys taas.

Vierailija
16/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työttömänä "kotirouvana", aiemmin töissä ihan kaupan kassalla.

Mies on alallaan menestynyt lääkäri huippukorkealla ÄÖ:llä.

Ja ihan hyvin sovitaan yhteen!

Asutaan kyllä ulkomailla missä tämä kotirouvuus on Suomea hyväksytympää.

Vierailija
17/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ostoksilla, mutta palataan asiaan kun hän saapuu kotiin. Ensi käden tieto on aina ensi käden tietoa.

Vierailija
18/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan molemmat lakimiehiä.

Tämä kokoonpano ei kuulosta kovin älykkäältä. Minulle tulee lähinnä itsekkyyden huippu mieleen:D Lakimiehiin en yhdistä älykkyyttä ihan heti ellei sitten kyse ole huippuasianajajista ja tuomareista. Rivilakimiehet eivät loista älyllään mutta jattelevat itsestään legendaarisen laulun sanoin "erittäin hyvä ellen täydellinen"

Sori, tunnen paljon tälläisiä. Kovia uhomaan ja kehumaan itseään mutta asiaa kun pitäisi puhua niin menee sormi suuhun;) Ajatellaan nyt vaikka tuota Kärpästä (ei ole asianajaja mutta onko fiksun miehen valinta, hmmmm ja hänen charmanttia asianajajamiesystäväänsä, fiksuja???

Vierailija
19/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työttömänä "kotirouvana", aiemmin töissä ihan kaupan kassalla.

Mies on alallaan menestynyt lääkäri huippukorkealla ÄÖ:llä.

Ja ihan hyvin sovitaan yhteen!

Asutaan kyllä ulkomailla missä tämä kotirouvuus on Suomea hyväksytympää.

ÄÖ = älykkyysösämäärä?

Vierailija
20/37 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin tyhmiä, että luulevat olevansa viisaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi