Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelit kun tapasit nykyisen miehesi ensimmäisen kerran?

Vierailija
08.06.2016 |

Onko hän sinulle se oikea?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kiva kun kaveri on tuollaiseen kunnolliseen ja herttaiseen poikaan silmänsä iskenyt ja "avitin" heidät yhteen :D No, puolta vuotta myöhemmin tuo kunnollinen ja herttainen olikin iskenyt silmänsä minuun ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
22/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä yhtään tiedä.Olin alle vuoden

Ja lukeeko joku näitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan tykkää kenestäkään heti :D joko olen tyyliin "ihan ok..." tai "joo EI", ja hetkeä myöhemmin ihastun. Niin on käynyt varmaan kaikkien kanssa.

Vierailija
24/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli niin sekavat ajatukset siinä vaiheessa, etten itsekään tiedä. :D Lähinnä kai siksi, että pelotti mitä hommasta tulee. Olimme siis juteltu jo kauan netissä ennen kuin nähtiin livenä ja minä olin aina ollut varsin sitoutumiskyvytön ja kyyninen, ja miesten kanssa ensireaktio oli aina paeta mahdollisimman kauas. Tuonkin kanssa ensireaktio oli pelko, ettei siitä mitään tule ja äkkiä karkuun, mutta jäin sitten kuitenkin.

Kaksi vuotta ollaan kohta taivallettu yhdessä, enkä voisi onnellisempi olla. Pakko sen on olla se oikea, kun on ollut ainoa, joka sen pakoreaktion on saanut taltutettua.

Olimme juteltu -.-

Vierailija
25/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä lähinnä toivoin, et se olis tarjonnut mulle juotavaa siellä baarissa. Mutta ei se millään suostunut. Ihan komea se kyllä oli ja loppuilta vietettiin samassa seurueessa. Seuraavalla kerralla kun tavattiin niin päädyttiin sitten jo suutelemaan loppuillasta. Siitä lähtien ollaan sitten oltu yhdessä ja siitä lähtien se on kyllä ostellut niitä juomiakin jos olen halunnut.

Vierailija
26/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen katsekontakti veti jalat veteliksi ja sai sydämeni pamppailemaan. Sitten juteltiin, ja ihastuin heti hänen huumorintajuunsa. Hänen hymynsä jäi mieleeni kummittelemaan. Ensitapaamisesta kolmen kuukauden sisällä olimme jo kihloissa.

Kyllä, hän on se oikea. Kuudes vuosi yhdessä menossa.

Vierailija
27/27 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi olin että ei tosiaan... Asun etelän maasss ja juuri sellaiset stereotyyppiset naisten naurattaja miehet ikävä kyllä on aina ennen ollut makuni. Aina rakastunut mistä lie syystä mieheen jolla on tusina muitakin naisia.

Tämä oli netistä bongattu ja niin ujo ekoilla treffeillä että hyvä kun sanan suusta sai. Tuijotti vain nappisilmillään. Jostain syystä nähtiin uudestaan ja uudestaan, edes hänen ulkonäkö ei ollut aluksi mieleeni. No jossain vaiheessa sitten taisin alkaa rakastua ja nykyään mielestäni komeampaa ja ihanempaa miestä ei maa päällään kanna. Yhdessä yli viisi vuotta ja häät ensi kuussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi