Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin mies runkkaa ikkunassa

Vierailija
08.06.2016 |

Meidän naapurin mies usein runkkaa ikkunan edessä. Sinne varsinaisesti ei ole suoraa näköyhteyttä, mutta parvekkeelta katsomalla näen kun lähes päivittäin hän istuu siellä kaluaan vatkaten. Pitäsikö tästä ilmoittaa johonkin? Onko muilla kokemuksia aiheeseen liittyen?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vemppade 😃

Vierailija
22/48 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

''''''just so tarviiks tosta nyt mihinkään ilmottaa,,,,... antaa ihan rauhassa runkata vaan..----

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee tätä palstaa, voin vain todeta että mulla on aina ollut tylsiä naapureita. :/ Ei sillä että kaipaisin lähitalojen ikkunoihin runkkaajia. :D

Vierailija
24/48 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D

Ehhelevetti, on osunut kohdalleni kauan aikaa sitten hieman samanlainen tapaus. Olin lenkillä koiran kanssa ja silmiini pisti erään rivitalon sälekaihtimien levoton liike ikkunassa - no siellähän joku ukko jynssäsi patukkaansa raotettujen sälekaihtimien takana, josta ilmeisestikin tiiraili lähiympäristöään. Mikähän lie ollut tumputuksen kohde, sillä se tumputus oli käynnissä jo ennen kuin paikalle tulin.

Oravat?

Sälekaihdinseksuaali kenties? Kaikkea sitä ihmiset keksii puuhailla.

Sälekaihtimia on hyvä käyttää tyydytykseen. Monta väliä mihin tuikkaa :-)

Vierailija
25/48 |
08.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mitään esittele. Ap kuule, säähän se pervo olet:)

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt saada häntä lopettamaan esimerkiksi viemällä roskat ja kolistelemalla korostetusti rapussa hänen ovensa kohdalla, mutta sama touhu on jatkunut vielä roskien viemisen jälkeenkin. Mitään lappua en kehtaa jättää. Onko se muka täysin laillista esitellä itseään tuolla tavalla?

Mukava naapuri kun vie muiden roskia. Tosin kolistelun vois jättää vähemmälle. Häiritsee ikävästi puuhia.

Vierailija
26/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinut tiedetään. Samoin oven takana kuuntelijat. Antakaa runkata rauhassa, Vtäkö kurkit(te). Se pitäisi olla jo selvä. Sitäpaitsi teistä oven takana pyörijöistä on ihan jo kuvamateriaalit olemassa. Satunnaisestihan sitä tulee tehtyä, varmaankin ahdistuksenhallinta keino. Suosittelen, ennemmin kuin vakoilemista ja kerrostalokyttäystä. Kuten jo tiedätkin salakatselu on rikos. Teitä mummoja ja muutamaa työtöntä (itsekin) lukuunottamatta normaalit ihmiset keskittyvät omiin askareisiinsa. Jos jollain on se runkkaaminen, niin so what.

Vierailija
27/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koominen ketju. Ap haluais ilmottaa jonnekin siitä, että joku runkkaa kotonaan. :D Varsinkin, jos sinne ei ole suoraa näköyhteyttä, niin mitä se runkkaaminen kellekään kuuluu. Ei sinne parvekkeelle ole palkko mennä kurkkimaan. Tosin vaikuttaa vähän siltä, että ap onkin itseasiassa kiinnostunut katselemaan.

Vierailija
28/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkaria se sulle kuuluu jos joku runkkaa jossain?? Hanki elämä ja lopeta se kyylääminrn. Omassa asunnossa saa runkata heitellä alasti vaikka kärrynpyöriä ja omalla takapihallakin saa olla alasti jos ei aivan hävyttömällä paikalla ole keskellä lapsia. se ei kuulu kellekkään pätkääkään

Vierailija
29/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin paremmaksi, kun huomaisin että se mies olisi siellä niin menisin ikkunani eteen tanssahtelemaan takki päällä, riisuisin sen takin ja antaisin pudota lattialle eikä mitään muuta olisi alla paitsi pikkuhousut. Ottaisin jääkuutiot ja painelisin niillä nännejäni koviksi siinä ikkunan edessä, hieroisin rintojani, antaisin käteni mennä pikkuhousuihin, syvemmälle, ja tuon jälkeen valot pimeäksi ja jäisin kurkistelemaan pimeästä että alkaako mies tulla roiskia kiimoissaan! :DD

Vierailija
30/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa parasta on just, että jos näkee johonkin asuntoon ja siellä asuu rentoja ihmisiä. Olen nähnyt alastomuutta useat kerrat ja voi olla, että minutkin on nähty.

Vierailija
31/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa parasta on just, että jos näkee johonkin asuntoon ja siellä asuu rentoja ihmisiä. Olen nähnyt alastomuutta useat kerrat ja voi olla, että minutkin on nähty.

Juuri näin. Minä myös viuhahdan päivittäin ihan käytännön syistäkin, kun riisun vaatteita makuuhuoneessa ja menen alasti suihkuun tms. Ehkä vähän kutkuttaa ajatus, että joku näkisi (ja tykkäisi).

Vierailija
32/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on vastenmielisiä. Painuis vessaan runkkaamasn toi on rinnastettavissa itsensä paljasteluun, ei siinä ikkunassa olla minkään muun kun nähdyksi tulemisen takia. Soita poliisille seuraavaksi. Luultavasti joku seko pedofiili.

Vierailija
33/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIks mulle ei koskaan tapahdu mitään tommosta jännää!?

Kutsu meidät kylään niin tuodaan sipsit, popcornit ja juomat ja katsellaan ikkunasta mitä se tekee! :D

Vierailija
34/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairashan naapurisi on.surullista että noita avohoitopotilaita pyörii kun resurssit ei vaan riitä. Sitten saa lukea jatkuvasti näistä järkyttävistä pedofiileistä,hyväksikäytöistä.

Vierailija
35/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairashan naapurisi on.surullista että noita avohoitopotilaita pyörii kun resurssit ei vaan riitä. Sitten saa lukea jatkuvasti näistä järkyttävistä pedofiileistä,hyväksikäytöistä.

Seksuaalisesti ylivirittäytynyt tapaus on mielestäsi aina avohoitopotilas tai pedo vähintään?

Ahdasmielinen ajattelumaailma. Jos hänellä nyt vaan sattuu olemaan kivaa kun leikkii vehkeellään? Yleensä tommoset paljastelijat ovat sieltä harmittomimmasta päästä.

Vierailija
36/48 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on vastenmielisiä. Painuis vessaan runkkaamasn toi on rinnastettavissa itsensä paljasteluun, ei siinä ikkunassa olla minkään muun kun nähdyksi tulemisen takia. Soita poliisille seuraavaksi. Luultavasti joku seko pedofiili.

Iltalääkkeet!

Vierailija
37/48 |
19.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää leikkiä vehkeellään ilkunassa?! Niinpä siksi että joku näkisi. Kuvottavaa touhua.

Vierailija
38/48 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hotellihuoneessa aina ilman vaatteita ja verhot auki. Jos huomaan jonkun katselevan niin kosken kaluun välillä huomaamatta aika usein naispuoliset vilkuilevat sillai ettei muka huomaisi. Silloin yleensä alkaa seisoa kovana.

Vierailija
39/48 |
24.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vilkuilee?!että olet idiootti. Katsovat vaan että tuola taas yksi sairas itsensäpaljastelija pervo. Kuvittelet että joku muka kiihottuu tommosesta?!olet niin hakoteillä.

Vierailija
40/48 |
25.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 48 kirjoitti:

Itse olen hotellihuoneessa aina ilman vaatteita ja verhot auki. Jos huomaan jonkun katselevan niin kosken kaluun välillä huomaamatta aika usein naispuoliset vilkuilevat sillai ettei muka huomaisi. Silloin yleensä alkaa seisoa kovana.

Niin minäkin olen alasti :D

terv. Nainen45

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi