En löydä miestä joka olisi luonteestani kiinnostunut
Ärsyttää kun kaikki kommaa heti ulkonäköö, menee maku kaikkeen. :( Sit jos oon kuvattomana nii heti kysytään ulkonäköö. Miks te miehetootte niin pinnallisia?
Kommentit (41)
Koska seksuaalinen vetovoima toiseen on aika iso osa parintavalinprosessia. Samaa ne naisetkin siellä treffipalstoilla sössöttävät.
Tuollaiset ? ja ! tsunamit kertovat luonteestasi aivan tarpeeksi ettei enää kiinnosta se ulkonäkökään.
M
Itse et varmastikaan sitten pidä miehen pituutta, ulkonäköä, koulutusta, ammattia, ääntä tärkeänä parisuhdetta ajatellen?
Mammojen luonteet kyllä tiedetään.
En ole varmasti ainut nainen, joka on torjunut miehen siksi koska mies kehui/kiinnitti _jatkuvasti_ huomiota ulkonäkööni. Kun tutustutaan voisi jostain muustakin puhua kuin siitä, että kuinka hyvältä hänen mielestään näytän.
Vierailija kirjoitti:
En ole varmasti ainut nainen, joka on torjunut miehen siksi koska mies kehui/kiinnitti _jatkuvasti_ huomiota ulkonäkööni. Kun tutustutaan voisi jostain muustakin puhua kuin siitä, että kuinka hyvältä hänen mielestään näytän.
tuota juuri tarkoitin.. Varsinki kun on nätti tyttö niin tuommonen alkaa ahdistaa...miksei voi olla kiinostunut luonteesta?:(
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyyttä parhaimmillaan, ,menisit töihin pummi!!!!111
Mikään ei kelpaa joten haistakaa vittu ja pitäkää tunkkinne. Menen grillaamaan, kana ei valita.
-m
Vierailija kirjoitti:
Tuo on parempi tilanne kuin se mikä minulla oli edellisen naisen kanssa eli sellainen, että en pitänyt naista ollenkaan viehättävänä. En kehunut suhteen aikana kertaakaan hänen ulkonäköään. Suhde päättyi ulkonäköasian takia.
Mä käyn ainoastaan huorissa nykyään, joten en vaivaa teitä ns "normaaleja" naisia ollenkaan.
Mikään ei kelpaa naisille? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on parempi tilanne kuin se mikä minulla oli edellisen naisen kanssa eli sellainen, että en pitänyt naista ollenkaan viehättävänä. En kehunut suhteen aikana kertaakaan hänen ulkonäköään. Suhde päättyi ulkonäköasian takia.
no miksi hitossa alat suhteeseen ihmisen kanssa, jota et pidä viehättävänä?
0/-100, paskin aloitus koko vuonna, vaikka laskettaisiin kaikki trollit mukaan.
Se ettei käy heti naisen ulkonäön kimppuun, auttaa tosiaan naisensaannissa. Mutta vain koska silloin naiset alkavat miettiä 'enkö ole hänestä kaunis' jne.
Vierailija kirjoitti:
0/-100, paskin aloitus koko vuonna, vaikka laskettaisiin kaikki trollit mukaan.
Kiitos. tämä olikin provo
Haluatko apua.. voin autella vähän sieltä.
Minkälainen tyhjävittu tekee tällaisia aloituksia?
Kaikki ihmiset ovat luonteeltaan samanlaisia loppujen lopuks. Kivoja, hauskoja, ystävällisiä, auttavaisia, ymmärtäväisiä, muiden kanssa toimeentulevia yms yms.. Ihmisiähän tässä kaikki ollaan. Ei meissä niiiin suuria eroja ole, paitsi ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen tyhjävittu tekee tällaisia aloituksia?
Mikä on tyhjävittu?
Miks miehet ootte NIIN PINNALLISIA ............?????????? EIKÖ TEITÄ PÄTKÄÄKÄÄN KIINNOSTA HAUSKA HUUMORINTAJUINEN JA HERTTAINEN LUOTEENI? ENKÖ SAA MITÄÄN MUUTA KUIN UTELUITA ULKONÄÖSTÄNI???!!!!!!!!!!!!!!!!