Lakkoilu tuo tulosta, postilla 370 hengen yt:t
Jokohan siirrytään pois päivittäisestä jakelusta?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001196286.html
Kommentit (9)
Täälläkin meuhkasi joku postilainen, no sitä saitte mitä tilasitte. Postinjakelu voisi olla vaikka kerran viikossa, lehtiä tulee harvoin, laskut tulee sähköisesti, kerta viikossa riittää, tulee säästöä.
Suurin osa verkkokauppiaista taisi siirtyä lakon aikana Matkahuollolle ja ilmeisesti huomannut toimivaksi ja edullisemmaksi ja nopeammaksi.
Minua ärsyttää koko Posti ja sen ruohonleikkuut. Ykkösluokan merkillä ja prioritytarralla varustettu kirje (osoitetiedot oikein ja lähettäjän nimi&osoite myös merkitty kuoreen) ei ole seitsemässä päivässä mennyt perille (Suomeen) eikä sitä ole palautettu lähettäjälle.
Laitoin palautetta Postille, saa nähdä vastaako mitään. Tai koska.
Matkahuolto, Schenker ja muut vie postilta yritysasiakkaat. Osa kuluttajistakin lähettää pakettinsa ennemmin heidän kauttaan.
Ettekö edes lukeneet tuota uutista? Kyseessä on (sanomalehtien) varhaisjakelu. Lehdenjakajat, ei postinjakajat.
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää koko Posti ja sen ruohonleikkuut. Ykkösluokan merkillä ja prioritytarralla varustettu kirje (osoitetiedot oikein ja lähettäjän nimi&osoite myös merkitty kuoreen) ei ole seitsemässä päivässä mennyt perille (Suomeen) eikä sitä ole palautettu lähettäjälle.
Laitoin palautetta Postille, saa nähdä vastaako mitään. Tai koska.
Ei meitä kiinnosta, haista vittu.
Lakkoilu ei selitä kaikkea, sanomalehtiä ei tilata enää siinä määrin kuin vuosikymmeniä sitten. Mitä järkeä maksaa eilisen uutisista kun netissä voi lukea kotimaan ja muun maailman uutiset reaaliajassa parilla klikkauksella?
Oi voi. Paras ruohikkosesonki meneillään. Kukas meidän nurtsit sitten leikkaa?
Postilaatikkojen ryhmittely vituttaa. Olen perunut kaikki lehdet, laskut tulee pk -laskua lukuun ottamatta sähköisenä. Ei tarvitse minun posteja kantaa. Menköön konkkaan koko posti.