Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En olisi ikinä uskonut meijän likasta, ihan törkeä juttu...

Vierailija
01.07.2008 |

Kuulin kylillä, että meijän 19-vuotias olisi harrastanut seksiä tuntemattoman nelikymppisen kanssa. Jonkun kesälomalaisen kanssa Helsingistä.

En yhtään tiedä mitä tehdä? Kysyäkö? Kertoako juttuja likaisista vanhoista miehistä? Selkään tekisi mieli antaa...

Likka asuu tämän kesän vielä kotona ja on vaikea hyväksyä, että jakaa itteään kylillä.

Mitä te tekisitte? Aikuinenhan se on, mutta tätä on vaikea hyväksyä oman katon alla.

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro mitä kuulit

ja

kysy onko yhtään miettinyt mainettaan,

sitä että tuon ikäinen vain hyväksikäyttää nuorta tyttöä eikä oikeasti välitä,

sitä mitä kaikkia riskejä tuollaiseen liittyy (onko ehkäisy ja tautien suojaus kunnossa yms).

Ei se, että lapsi on virallisesti aikuinen tarkoita sitä etteikö vanhemmat vielä voisi / kuuluisi välittää jo ohjata lasta jos huomaa että on sen tarpeessa.

Vierailija
2/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisella ihmisellä oli yhden yön juttu, se tuskin täyttää törkeän jutun kriteereitä. Ja eipä tainnut edes tapahtua oman kattosi alla, joten se siitä, suu suppuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet kertonut hänelle likaisista vanhoista pukeista? Kun likka on 19, on vähän myöhäistä perustotuuksille?

Minä varmaan kertoisin kuulleeni juttua, ja sanoisin, että kannattaa varoa tauteja ja arvostaa itseään vähän enemmän. Jokainen mies ei ole kiva. Tuskin tässä rakastumisesta on kuitenkaan kysymys?!

Vierailija
4/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi seksuaalisuus ja kenen kanssa seksiä harrastaa kuulu ihan vain hänelle. Mistä kuulit? Salakuuntelit tietenkin jossain vai luitko päiväkirjasta?

Saako tyttäresi puuttua siihen mitä sinä teet sängyssä ja kenen kanssa?

Anna aikuisen olla aikuinen

Vierailija
5/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia sikamaisia miehiä sikiää. Mä voin vaan kuvitella kuinka se sitten retostelee töissä syksyllä, että panimpa yhtä nippa-nappa alaikäistä vähän kesällä. Hyvät kyydit antoi ja tavara lensi. Oonks vähä äijä?

Kuohittavaksi tuollaiset hyväksikäyttäjät.

Vierailija
6/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti kertoi minulle. Oli kuulemma tyttö naureskellen kertonut kavereilleen ja joku oli kertonut naapurin tytölle. Pieni kylä.

Aikuinenhan se tietysti on, mutta ei kaikkien kanssa tarvitse alkaa. Ikäero on minusta turhan suuri, että miehellä olisi ollut puhtaita jauhoja pussissa.

ap

Vierailija
7/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Likainen vanha mies" - jessus sentään, mikä käsitys sulla on 4-kymppisestä? Onko 4-kymppinen nainen sitten "lutka lähiökuningatar"?

Vierailija
8/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottakaapa vaan kun teillä on tyhmiä teinejä, joiden itsesuojeluvaisto on juuri tätä luokkaa. Oma tytär on kuitenkin oma tytär. Omani on nyt 15, ja odotan tälläisiä ihan kauhulla. Hyvä muistutus, siitä että pitää opettaa olemaan jakamatta jokaiselle äijänkäppänälle, joka mielellään leipoo nuorta lihaa.

Vierailija
9/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tarvitaan malttia..haluat kai että hän jatkossa kertoo sinulle "tärkeistä asioista"

Ja ota selvää että juttu TOTTA; ennenkuin hutkit. Siis kysyt tytöltä suoraan.

Vierailija
10/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on pelkästään suurta välinpitämättömyyttä suhtautua noin että "aikuinen ihminen, mitäpä se mulle kuuluu". Tottakai kuuluu, jos kylillä tuommoisia puhutaan ja ne puheet tulee äidinkin korviin.

Vierailija
11/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei osaa pitää omia puoliaan, käy vielä huonosti kun lähtee kotoa. Hyvät matkaeväät kannattaa pakata huolella. Mä olen niin surullinen tälläisestä.

Vierailija
12/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Likainen vanha mies" - jessus sentään, mikä käsitys sulla on 4-kymppisestä? Onko 4-kymppinen nainen sitten "lutka lähiökuningatar"?

Vierailija
13/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen oloni likaiseksi jos niin tekisin. Enkä todellakaan ole lutka lähiökuningatar vaan keskityn omanikäisiini.

Vierailija
14/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn.. Onko 19 v. ja 29 v. vielä ok? Eli jos yli 10 v. ikäeroa niin vanhempi on automaattisesti pervo hyväksikäyttäjä?? ;-)

Välttämättä asiat eivät ole ihan niin mustavalkoisia, vaikka ymmärrän kyllä ap:n huolen enemmän kuin hyvin.

Vierailija
15/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 40v mies, jotain manipulointia tulee mieleen...

Vierailija
16/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhtyväni mihinkään 19-vuotiaan kanssa. Todellakin tuntisin itseni likaiseksi pervoksi.

Vierailija
17/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ihan tota 19 ja 29 ihan niele. 29-vuotias pyörittää sinisilmäistä 19-vuotiasta ihan mennen tullen ja käyttää hyväkseen jos haluaa. 19-vuotiaalla ei voi olla keinoja 29-vuotiasta Auervaaraa vastaan. Ihastumisesta jos on kysymys, lieventää asioita huomattavasti.

Olen itse 35, enkä ikänä ihastuisi 25-vuotiaaseen mieheen. Mitä meillä olisi edes puhuttavaa. 45 on jo liian vanha.

Ap. Juttele rauhassa ja kerro, että kaikki eivät ole kivoja. Mies luultavasti etsi vain nuorta kiinteää tyttöä, jota rietastella.

Vierailija
18/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet itse 19?

Vierailija
19/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse naimisissa sellaisen kanssa;)

Mun mielestä asia ei kuulu sinulle. 19-vuotiaalle on myöhäistä antaa seksuaalivalistusta.

Vierailija
20/113 |
01.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taatusti. Tosin ihan laillista puuhaa, mutta paheksuttavaa silti ja ällöttävää.